Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Erna Žgur

Vseh ključnih besed je 190, ki se skupaj pojavijo 228 krat.
23 ključnih besed (12.11 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 61 krat (26.75 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x8.2%motnje v duševnem razvoju
4x6.56%zmerne motnje v duševnem razvoju, samostojnost
3x4.92%stališča, starši, predšolsko obdobje, zgodnja obravnava, otroci s posebnimi potrebami, specialni in rehabilitacijski pedagogi, stres, avtizem
2x3.28%prilagojeni program za predšolske otroke, osnovna šola, matere, gibanje, sprostitvene tehnike, motnje avtističnega spektra, prosti čas, čustvena izčrpanost, fina motorika, depersonalizacija, osebe z motnjami v duševnem razvoju, posebni program vzgoje in izobraževanja
1xizvajalci, bivanje doma, institucija, zaposlitvene panoge, kakovost življenja, spolnost, predšolski otroci s posebnimi potrebami, lažje motnje v duševnem razvoju, diagnoza, spodbujanje samostojnosti, prenatalna in postnatalna diagnoza, zadovoljstvo staršev, zmerna motnja v duševnem razvoju, varstveno-delovni center, prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, praktične spretnosti, funkcionalna pismenost, Aspergerjev sindrom, konji, Sonček - Zveza društev za cerebralno paralizo, ravnotežje, osebe s posebnimi potrebami, terapevtske kolonije, sodelovanje v društvih, terapevtsko jahanje, mladi, programi, prostovoljsko delo, spremljevalci otrok, individualiziran program, motnja v duševnem razvoju, poletni tabori, otrok s posebnimi potrebami, prostovoljstvo, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, čuječnost, prepričanje v lastno učinkovitost, prostorski in materialni pogoji, otrok s cerebralno paralizo, zaposljivost, strategije spoprijemanja, osebna izpolnitev, vzgojiteljice, pomočnice vzgojiteljic, branje, sindrom poklicnega izgorevanja, možnosti zaposlovanja, stigma, zavodi za varstvo in usposabljanje oseb s posebnimi potrebami, osebna izpopolnitev, otroci z motnjami v duševnem razvoju, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, otroci z avtističnimi motnjami, uporabna vedenjska analiza, lokalna skupnost, avtistične motnje, aplikativna vedenjska analiza, počitek, prehranjevanje, učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, kombiniran pouk, prednosti in slabosti, učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, kompetence, masaža za otroke, podaljšano bivanje, ustvarjalni gib, joga, prilagojen program VIZ z NIS, soočanje z diagnozo, možnost izbire, prilagojen program za predšolske otroke, razvojni oddelek, rutinske dejavnosti, soudeležba, smernice, cistična fibroza, vrtec, strokovni delavci, podpora staršem, izobraževanje na daljavo, spremljevalci, kompetentnost, motiviranost, učenci s posebnimi potrebami, posebni program, glasbena vzgoja, fizična pomoč, program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, glasbene dejavnosti, prilagojeni izobraževalni programi, Tera/GIB, odmik od skrbi, razbremenilno varstvo, neželeno vedenje, socialno okolje, podpora, družina, motnja v duševnem razvoju in pridružene motnje, otroško skrbstvo, starši otrok s posebnimi potrebami, spremljevalec, smrt, nižje poklicno izobraževanje, izzivi učiteljev pri poučevanju, prilagoditve, inkluzija, dijaki z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, Poklicno izobraževanje, tranzicijski načrt zaposlovanja, kmetijstvo, Mladi z motnjami v duševnem razvoju, pomen zaposlitve, izzivi pri zaposlovanju, poklicna orientacija, status invalida, prehod na trg dela, koncept smrti, prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom, lažja motnja v duševnem razvoju, oseba z lažjo motnjo v duševnem razvoju, zaposlitev, osebe z motnjami v duševnem razvoju, podpora pozitivnemu vedenju, prirojena srčna napaka, predšolski otrok, indeks telesne mase, debelost, zdrava prehrana, govorno-jezikovni razvoj, s kretnjami podprta komunikacija, oblačenje, Downov sindrom, nadomestna komunikacija, sprejetost v okolju, Avtizem, otrok, medsebojno sodelovanje, zaposlovanje, odraslost, sopojavnost, Pallister Killian sindrom, posebne potrebe, socialna vključenost, podporna in nadomestna komunikacija, finamotorika, grobamotorika, motnje v duševnem razvoju., sindrom CTNNB1, dojenček s sindromom CTNNB1, soočanje mame z diagnozo, samoučinkovitost, sprejemanje, otrok s prirojeno srčno napako, soočanje, duševno zdravje, spoznavanje z diagnozo, redki genski sindrom, senzorna integracija, pozornost, celostni razvojni zaostanek, Snoezelen, Težja motnja v duševnem razvoju, sodelovanje, delovni terapevti, vzgoja in izobraževanje, starševstvo