Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Erna Žgur

Vseh ključnih besed je 188, ki se skupaj pojavijo 224 krat.
22 ključnih besed (11.7 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 58 krat (25.89 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x8.62%motnje v duševnem razvoju
4x6.9%samostojnost
3x5.17%avtizem, otroci s posebnimi potrebami, starši, specialni in rehabilitacijski pedagogi, predšolsko obdobje, stališča, stres, zmerne motnje v duševnem razvoju, zgodnja obravnava
2x3.45%fina motorika, čustvena izčrpanost, depersonalizacija, osnovna šola, sprostitvene tehnike, prosti čas, matere, motnje avtističnega spektra, prilagojeni program za predšolske otroke, osebe z motnjami v duševnem razvoju, gibanje
1xfunkcionalna pismenost, lažje motnje v duševnem razvoju, prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, kakovost življenja, bivanje doma, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, varstveno-delovni center, institucija, praktične spretnosti, zmerna motnja v duševnem razvoju, podpora staršem, podaljšano bivanje, ustvarjalni gib, izvajalci, prenatalna in postnatalna diagnoza, zadovoljstvo staršev, spodbujanje samostojnosti, predšolski otroci s posebnimi potrebami, prostovoljsko delo, osebe s posebnimi potrebami, konji, poletni tabori, terapevtsko jahanje, sodelovanje v društvih, mladi, Sonček - Zveza društev za cerebralno paralizo, terapevtske kolonije, spremljevalci otrok, ravnotežje, otrok s posebnimi potrebami, spolnost, motnja v duševnem razvoju, programi, zaposlitvene panoge, individualiziran program, Aspergerjev sindrom, prostovoljstvo, učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, prepričanje v lastno učinkovitost, prostorski in materialni pogoji, otrok s cerebralno paralizo, zaposljivost, strategije spoprijemanja, osebna izpolnitev, pomočnice vzgojiteljic, branje, sindrom poklicnega izgorevanja, možnosti zaposlovanja, stigma, zavodi za varstvo in usposabljanje oseb s posebnimi potrebami, osebna izpopolnitev, otroci z motnjami v duševnem razvoju, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, otroci z avtističnimi motnjami, uporabna vedenjska analiza, lokalna skupnost, avtistične motnje, aplikativna vedenjska analiza, vzgojiteljice, počitek, učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, prilagojen program VIZ z NIS, soočanje z diagnozo, Poklicno izobraževanje, prednosti in slabosti, kombiniran pouk, masaža za otroke, čuječnost, diagnoza, cistična fibroza, vrtec, razvojni oddelek, rutinske dejavnosti, prehranjevanje, prilagojen program za predšolske otroke, možnost izbire, strokovni delavci, smernice, soudeležba, joga, starševstvo, družina, podpora, odmik od skrbi, razbremenilno varstvo, starši otrok s posebnimi potrebami, otroško skrbstvo, motnja v duševnem razvoju in pridružene motnje, izzivi pri zaposlovanju, pomen zaposlitve, neželeno vedenje, socialno okolje, sprejemanje, samoučinkovitost, inkluzija, motnje v duševnem razvoju., duševno zdravje, soočanje, podpora pozitivnemu vedenju, prirojena srčna napaka, otrok s prirojeno srčno napako, Tera/GIB, oseba z lažjo motnjo v duševnem razvoju, koncept smrti, smrt, zaposlitev, spremljevalec, prehod na trg dela, status invalida, lažja motnja v duševnem razvoju, prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom, poklicna orientacija, fizična pomoč, program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, motiviranost, učenci s posebnimi potrebami, prilagojeni izobraževalni programi, kompetentnost, spremljevalci, glasbene dejavnosti, glasbena vzgoja, posebni program, sindrom CTNNB1, dojenček s sindromom CTNNB1, posebne potrebe, socialna vključenost, podporna in nadomestna komunikacija, Pallister Killian sindrom, Avtizem, sprejetost v okolju, indeks telesne mase, debelost, zdrava prehrana, nižje poklicno izobraževanje, izobraževanje na daljavo, zaposlovanje, odraslost, osebe z motnjami v duševnem razvoju, posebni program vzgoje in izobraževanja, medsebojno sodelovanje, otrok, sopojavnost, Mladi z motnjami v duševnem razvoju, dijaki z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, predšolski otrok, govorno-jezikovni razvoj, vzgoja in izobraževanje, Težja motnja v duševnem razvoju, Snoezelen, senzorna integracija, delovni terapevti, sodelovanje, soočanje mame z diagnozo, spoznavanje z diagnozo, redki genski sindrom, pozornost, prilagoditve, Downov sindrom, nadomestna komunikacija, s kretnjami podprta komunikacija, oblačenje, izzivi učiteljev pri poučevanju, celostni razvojni zaostanek, grobamotorika, finamotorika, kompetence