Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Erna Žgur

Vseh ključnih besed je 158, ki se skupaj pojavijo 191 krat.
21 ključnih besed (13.29 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 54 krat (28.27 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x7.41%samostojnost
3x5.56%zmerne motnje v duševnem razvoju, starši, zgodnja obravnava, predšolsko obdobje, stres, stališča, motnje v duševnem razvoju, specialni in rehabilitacijski pedagogi, otroci s posebnimi potrebami, avtizem
2x3.7%sprostitvene tehnike, depersonalizacija, prosti čas, čustvena izčrpanost, matere, gibanje, prilagojeni program za predšolske otroke, motnje avtističnega spektra, fina motorika, osebe z motnjami v duševnem razvoju
1xpodpora staršem, ustvarjalni gib, čuječnost, učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, kombiniran pouk, masaža za otroke, joga, podaljšano bivanje, prenatalna in postnatalna diagnoza, konji, praktične spretnosti, prostovoljsko delo, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, varstveno-delovni center, ravnotežje, motnja v duševnem razvoju, programi, otrok s posebnimi potrebami, institucija, bivanje doma, prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, zmerna motnja v duševnem razvoju, zadovoljstvo staršev, prednosti in slabosti, lažje motnje v duševnem razvoju, kakovost življenja, funkcionalna pismenost, spodbujanje samostojnosti, vrtec, otrok s cerebralno paralizo, zaposljivost, možnosti zaposlovanja, prostorski in materialni pogoji, prepričanje v lastno učinkovitost, sindrom poklicnega izgorevanja, osebna izpolnitev, strategije spoprijemanja, stigma, lokalna skupnost, zavodi za varstvo in usposabljanje oseb s posebnimi potrebami, osebna izpopolnitev, otroci z motnjami v duševnem razvoju, otroci z avtističnimi motnjami, uporabna vedenjska analiza, avtistične motnje, aplikativna vedenjska analiza, branje, pomočnice vzgojiteljic, osebe s posebnimi potrebami, osnovna šola, strokovni delavci, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, cistična fibroza, prilagojen program VIZ z NIS, soočanje z diagnozo, smernice, soudeležba, prehranjevanje, počitek, vzgojiteljice, rutinske dejavnosti, razvojni oddelek, možnost izbire, prilagojen program za predšolske otroke, učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, spremljevalci otrok, redki genski sindrom, sodelovanje, delovni terapevti, spoznavanje z diagnozo, soočanje mame z diagnozo, sindrom CTNNB1, dojenček s sindromom CTNNB1, vzgoja in izobraževanje, Težja motnja v duševnem razvoju, grobamotorika, finamotorika, oblačenje, celostni razvojni zaostanek, pozornost, Snoezelen, senzorna integracija, motnje v duševnem razvoju., samoučinkovitost, družina, podpora, odmik od skrbi, starši otrok s posebnimi potrebami, otroško skrbstvo, Tera/GIB, motnja v duševnem razvoju in pridružene motnje, razbremenilno varstvo, neželeno vedenje, soočanje, duševno zdravje, sprejemanje, otrok s prirojeno srčno napako, prirojena srčna napaka, socialno okolje, podpora pozitivnemu vedenju, Downov sindrom, nadomestna komunikacija, izvajalci, predšolski otroci s posebnimi potrebami, spolnost, diagnoza, kompetence, starševstvo, posebni program vzgoje in izobraževanja, zaposlitvene panoge, Aspergerjev sindrom, Sonček - Zveza društev za cerebralno paralizo, terapevtske kolonije, sodelovanje v društvih, mladi, prostovoljstvo, individualiziran program, poletni tabori, odraslost, zaposlovanje, debelost, zdrava prehrana, sprejetost v okolju, indeks telesne mase, predšolski otrok, s kretnjami podprta komunikacija, govorno-jezikovni razvoj, Avtizem, posebne potrebe, sopojavnost, otrok, medsebojno sodelovanje, izobraževanje na daljavo, Pallister Killian sindrom, socialna vključenost, podporna in nadomestna komunikacija, terapevtsko jahanje