Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Nataša Zrim Martinjak

Vseh ključnih besed je 132, ki se skupaj pojavijo 149 krat.
9 ključnih besed (6.82 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 26 krat (17.45 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x19.23%vzgojni zavodi, mladostniki
3x11.54%vzgojitelji, vzgojni zavod
2x7.69%dejavniki tveganja, čustvene in vedenjske težave, stanovanjska skupina, samopoškodbeno vedenje, socialne veščine
1xpoinstitucionalna podpora, prehod v odraslost, rejništvo, samostojnost, voltižiranje, odrasli s posebnimi potrebami, pedagoško-terapevtsko jahanje, metoda dela, aktivnosti, terapija, čustvene in vedenjske težave/motnje, predstave o ljubezni, evropska begunska kriza, premeščanje otrok oziroma mladostnikov iz rejniške družine v vzgojni zavod, otroci s čustveno vedenjskimi motnjami in težavami, vzgoja, aplikacija programa v slovenski prostor, vzgojni stil, čustva, pomoč pri žalovanju, partnerski odnosi, prijatelji, mladi, mediji, stanovanjske skupine, vzgojiteljska soba, vrednote, telo, terapija s psom, čustvene in vedenjske težave otrok, ustrezen pristop, socialna pedagogika, izven-družinske vzgojne institucije, status v družbi, vzgoja po družinskem modelu, vrstniki, prijateljstvo, supervizija, intervizija, fenomeni podtalnega delovanja, timsko sodelovanje, socialni pedagog, vzgojna služba, vključevanje v družbo, Britanska mednarodna šola v Ljubljani, družina, nasilje v družini, disfunkcionalna družina, girls, aktivnosti s pomočjo psa, odgovornost, psi, metoda dela s pomočjo živali, odrasle osebe z avtističnimi motnjami, otroci tujci iz zahodnih držav, slovenska osnovna šola, odrasli, avtistične motnje, socialno življenje, socialni odnosi, otroci alkoholikov, socialne kompetence, stiske staršev, sodelovanje s strokovnimi delavci, prepis iz osnovne šole v prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, otroci s posebnimi potrebami, vzgojno delo, refleksija, spoprijemanje z drugačnostjo otroka, aktivnosti s pomočjo konjev, spolna diskriminacija, medgeneracijsko povezovanje, seksizem, ženske, mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, pilotni projekt, vzgojni stili, stališča, socialnopedagoško delo, starost, vstopanje v odnose, osebe z avtističnimi motnjami, Medosebni odnosi, proces separacije in individualizacije, kakovost življenja, kakovostno staranje, otroci in mladostniki, starši, socialno-ekonomski status, organizirane dejavnosti, oskrba v domovih za starejše, mladostnik, motivacija, Vzgojni dom Veržej, doživljanje vzgojiteljev, čustvovanje, vseživljenjska karierna orientacija, program poklicne orientacije, svetovalni delavci, odzivanje vzgojiteljev, podpora vzgojiteljem, terapija z lego kockami, zavod za prestajanje kazni zapora, socialno ogroženi otroci, Avtizem, didaktični pripomoček, lego kocke, poklicna orientacija, opolnomočenje, Avtoriteta, gibalno telesne športne aktivnosti (GTŠA), potrebe otrok in mladostnikov, otrok, vzgojitelj, vzgojni program, epidemija COVID-19, psihoaktivne substance, modalni model, brezposelnost, avtizem, osnovna šola, otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami, programi vzgoje psov