Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Nataša Zrim Martinjak

Vseh ključnih besed je 126, ki se skupaj pojavijo 143 krat.
9 ključnih besed (7.14 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 26 krat (18.18 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x19.23%vzgojni zavodi, mladostniki
3x11.54%vzgojitelji, vzgojni zavod
2x7.69%socialne veščine, čustvene in vedenjske težave, dejavniki tveganja, samopoškodbeno vedenje, stanovanjska skupina
1xpremeščanje otrok oziroma mladostnikov iz rejniške družine v vzgojni zavod, metoda dela, terapija, aktivnosti, samostojnost, pedagoško-terapevtsko jahanje, voltižiranje, otroci alkoholikov, odrasli s posebnimi potrebami, otroci s čustveno vedenjskimi motnjami in težavami, evropska begunska kriza, rejništvo, čustva, pomoč pri žalovanju, partnerski odnosi, mladi, mediji, stanovanjske skupine, predstave o ljubezni, prijatelji, poinstitucionalna podpora, prehod v odraslost, čustvene in vedenjske težave/motnje, odgovornost, vrednote, vzgojiteljska soba, girls, čustvene in vedenjske težave otrok, ustrezen pristop, terapija s psom, socialna pedagogika, vzgoja po družinskem modelu, izven-družinske vzgojne institucije, vrstniki, prijateljstvo, supervizija, intervizija, fenomeni podtalnega delovanja, timsko sodelovanje, socialni pedagog, vzgojna služba, status v družbi, vključevanje v družbo, disfunkcionalna družina, metoda dela s pomočjo živali, nasilje v družini, družina, aktivnosti s pomočjo psa, vzgoja, odrasle osebe z avtističnimi motnjami, socialno življenje, slovenska osnovna šola, Britanska mednarodna šola v Ljubljani, otroci tujci iz zahodnih držav, odrasli, socialni odnosi, avtistične motnje, telo, zavod za prestajanje kazni zapora, ženske, seksizem, pilotni projekt, mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, spoprijemanje z drugačnostjo otroka, aktivnosti s pomočjo konjev, spolna diskriminacija, medgeneracijsko povezovanje, vzgojni program, otrok, vzgojitelj, motivacija, mladostnik, sodelovanje s strokovnimi delavci, stiske staršev, socialno-ekonomski status, otroci in mladostniki, organizirane dejavnosti, oskrba v domovih za starejše, kakovost življenja, kakovostno staranje, starši, stališča, otroci s posebnimi potrebami, prepis iz osnovne šole v prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, refleksija, vzgojno delo, vzgojni stili, potrebe otrok in mladostnikov, Avtoriteta, didaktični pripomoček, lego kocke, podpora vzgojiteljem, odzivanje vzgojiteljev, Vzgojni dom Veržej, doživljanje vzgojiteljev, socialne kompetence, socialno ogroženi otroci, psi, aplikacija programa v slovenski prostor, programi vzgoje psov, starost, terapija z lego kockami, čustvovanje, vseživljenjska karierna orientacija, otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami, osnovna šola, psihoaktivne substance, epidemija COVID-19, gibalno telesne športne aktivnosti (GTŠA), avtizem, modalni model, program poklicne orientacije, svetovalni delavci, poklicna orientacija, opolnomočenje, brezposelnost, vzgojni stil