Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Nataša Zrim Martinjak

Together there are 139 keywords, that are appearing 157 times.
10 of them (7.19 % of all) appear more than once, together appearing 28 times (17.83 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
5x17.86%mladostniki, vzgojni zavodi
3x10.71%vzgojitelji, vzgojni zavod
2x7.14%samopoškodbeno vedenje, dejavniki tveganja, družina, stanovanjska skupina, socialne veščine, čustvene in vedenjske težave
1xpredstave o ljubezni, metoda dela, prijatelji, terapija, poinstitucionalna podpora, rejništvo, samostojnost, partnerski odnosi, prehod v odraslost, čustvene in vedenjske težave/motnje, aktivnosti, vrednote, mediji, aplikacija programa v slovenski prostor, vzgojni stil, vzgoja, psi, programi vzgoje psov, terapija z lego kockami, zavod za prestajanje kazni zapora, otroci s čustveno vedenjskimi motnjami in težavami, evropska begunska kriza, vzgojiteljska soba, pedagoško-terapevtsko jahanje, stanovanjske skupine, pomoč pri žalovanju, premeščanje otrok oziroma mladostnikov iz rejniške družine v vzgojni zavod, čustva, mladi, otroci alkoholikov, socialna pedagogika, terapija s psom, čustvene in vedenjske težave otrok, izven-družinske vzgojne institucije, vzgoja po družinskem modelu, vključevanje v družbo, status v družbi, ustrezen pristop, vrstniki, fenomeni podtalnega delovanja, supervizija, intervizija, timsko sodelovanje, vzgojna služba, prijateljstvo, socialni pedagog, Britanska mednarodna šola v Ljubljani, slovenska osnovna šola, aktivnosti s pomočjo psa, girls, nasilje v družini, telo, odgovornost, odrasli s posebnimi potrebami, socialno ogroženi otroci, disfunkcionalna družina, metoda dela s pomočjo živali, odrasli, otroci tujci iz zahodnih držav, avtistične motnje, socialni odnosi, odrasle osebe z avtističnimi motnjami, socialno življenje, voltižiranje, odzivanje vzgojiteljev, stališča, vzgojni stili, vzgojno delo, starši, otroci in mladostniki, organizirane dejavnosti, socialno-ekonomski status, refleksija, otroci s posebnimi potrebami, aktivnosti s pomočjo konjev, mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, spoprijemanje z drugačnostjo otroka, sodelovanje s strokovnimi delavci, prepis iz osnovne šole v prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, stiske staršev, oskrba v domovih za starejše, kakovostno staranje, koncept usmerjenosti v življenjski prostor, gibalni program, ekološka perspektiva, odnos med starši in otrokom z ADHD, Otroci in starši, ADHD, Avtizem, Medosebni odnosi, starost, kakovost življenja, socialnopedagoško delo, vstopanje v odnose, proces separacije in individualizacije, osebe z avtističnimi motnjami, pilotni projekt, ženske, program poklicne orientacije, svetovalni delavci, poklicna orientacija, opolnomočenje, modalni model, brezposelnost, vseživljenjska karierna orientacija, čustvovanje, didaktični pripomoček, lego kocke, podpora vzgojiteljem, Motnja pomanjkanja pozornosti s hiperaktivnostjo, Vzgojni dom Veržej, doživljanje vzgojiteljev, avtizem, osnovna šola, motivacija, vzgojitelj, mladostnik, medgeneracijsko povezovanje, seksizem, spolna diskriminacija, vzgojni program, otrok, psihoaktivne substance, otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami, epidemija COVID-19, gibalno telesne športne aktivnosti (GTŠA), potrebe otrok in mladostnikov, Avtoriteta, socialne kompetence