Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Ivan Bratko

Vseh ključnih besed je 97, ki se skupaj pojavijo 116 krat.
11 ključnih besed (11.34 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 30 krat (25.86 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x16.67%umetna inteligenca
4x13.33%strojno učenje, planiranje
3x10%računalništvo
2x6.67%algoritem A*, diplomske naloge, univerzitetni študij, parkinsonova bolezen, robot, robotika, računalništvo in informatika
1xpotiskanje predmetov, predvidevanje cen, kvalitativni model, QSIM, Pearsonov test hi kvadrat, QDE, kvalitativna simulacija, hevristično preiskovanje, inverzna kinematika, neuravnoteženi podatki, mobilna aplikacija, hevristične funkcije, obrazložitev, retrospektivne raziskave, MTG, uravnoteževanje množic, uparjanje, simulacija prospektivnih raziskav, hevristična ocena kvalitete uravnoteženosti, podatkovno rudarjenje, priporočanje oddaj, IPTV, kNN, ECOCLE, inkrementalno učenje, magisteriji, zbiranje naročil, skladišče, hevristika, BRISMF, priporočilni sistemi, Weka, metoda podpornih vektorjev, ponudba in povpraševanje, A* algoritem, Večagentno iskanje poti, večagentno iskanje poti z detekcijo neodvisnosti in dekompozicijo operatorjev, večagentno iskanje poti z uporabo hodnika, realno časovne strateške igre, prosti trg, samomor., vizualizacija atributov, SICK Robot Day, hierarchical state machines, finite state machine, tremor, digitalna spirografija, izvedba, vzporedno, usklajeno, esencialni tremor, robot controller, ROS, explainable control strategies, qualitative planning, qualitative simulation, qualitative reasoning, spodbujevano učenje, globoko učenje, voziček s palico, testni problem, teorija krmiljenja, Thymio, globoke nevronske mreže, šahovski motivi, modeli človekovega reševanja problema, reševanje problemov, sledenje gibanja očesa, taktični šahovski problemi, šah, iskanje, learning qualitative models, nevronske mreže, Globoko učenje, drevesno preiskovanje Monte Carlo, kombinatorična optimizacija, programiranje, inteligentni sistemi za poučevanje, klasifikacija objektov, vgrajeni sistemi, odkrivanje napak, mednarodna razstava mačk, lokalna optimizacija, požrešno iskanje, ocenjevalna razdelitev, pararelno izvajanje