Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Darja Zorc-Maver

Vseh ključnih besed je 135, ki se skupaj pojavijo 151 krat.
13 ključnih besed (9.63 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 29 krat (19.21 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x10.34%kompetence, socialna pedagogika, predsodki
2x6.9%otroci, moteče vedenje, čustvene in vedenjske motnje, mladi, dodatna strokovna pomoč, mladostniki, vedenjske motnje, mladinsko delo, brezposelnost, stereotipi
1xmladinska politika, prikriti kurikulum, pravni diskurz, socialni diskurz, spolne vloge, spolna socializacija, mladinski centri, možgani, lažja motnja v duševnem razvoju, dejavniki, kvaliteta življenja, socialnopedagoški model obravnave, trg dela, sladkorna bolezen tipa 2, področja dela, model profesionalne identitete, prepoznavanje značilnosti, odrasli, medicinski diskurz, ADHD, zaposlovanje, invalidi, svetovalno delo, interdisciplinarnost, psihoanaliza, permisivna vzgoja, nekdanji obsojenci, narcistična motnja osebnosti, sodobna vzgoja, konji, biblioterapija, reintegracija, pomoč, kurikulum, stanovanjske skupine, opolnomočenje, vpliv očetove odsotnosti na otroka, odsotnost očeta, stigma, očetovstvo, agresivnost, hipoterapija, težave v integracijskem procesu, položaj otroka v prezahtevnem programu, doživljajska pedagogika, biografske zgodbe, spoprijemalne strategiije, stališča, usposobljenost, izkustveno učenje, prosti čas, čustvene motnje, družina, osebe s posebnimi potrebami, igra, odnosi, odraščanje, pedagoški diskurz, psihosocialne posledice, Ključne besede: osnovna šola, otroci in mladostniki, travmapedagogika, ki upošteva spoznanja o travmi, vzgoja in izobraževanje, pristop, duševno zdravje, epidemija, stiska, strategije spoprijemanja, doživljanje, nesprejetost, Mladi, izbira študija, obremenjujoče izkušnje v otroštvu, travma, pomoč in podpora, študija primera, vzgojni izzivi, nezlorabljajoči starš, travma v otroštvu, spolna zloraba in družina, epidemija covida-19, motivacija, vloga vzgojiteljev, vrtec, nasilje nad otroki v družini, učenci s posebnimi potrebami, osnovna šola, šolanje na daljavo, karierno svetovanje., avtistična motnja, romski učenci, izobraževanje Romov, Romi, lažje motnje v duševnem razvoju, socialni in čustveni razvoj, odzivanje na težavno vedenje, romski otroci s posebnimi potrebami, terapija s psi, aktivna politika zaposlovanja, zaposlovanje invalidov, vseživljenjska karierna orientacija, spolna zloraba v otroštvu, Tačke pomagačke, otroci/mladostniki, težavno vedenje, čustvene in vedenjske težave, skrb zase, ulično delo, stiske, izzivi, starši, covid-19, življenjska prožnost in odpornost, dejavniki tveganja, center za otroke in mladostnike, preventiva, zaposlitveni klub, oblike pomoči, preventivne dejavnosti, psihosocialno zdravje, zaposlitvena rehabilitacija