Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Darja Zorc-Maver

Vseh ključnih besed je 151, ki se skupaj pojavijo 169 krat.
15 ključnih besed (9.93 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 33 krat (19.53 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x9.09%kompetence, socialna pedagogika, predsodki
2x6.06%mladostniki, otroci, brezposelnost, dodatna strokovna pomoč, čustvene in vedenjske motnje, vedenjske motnje, mladinsko delo, stereotipi, moteče vedenje, mladi, dejavniki tveganja, Socialno skrbstvo
1xmožgani, prepoznavanje značilnosti, ADHD, invalidi, zaposlovanje, odrasli, svetovalno delo, Tačke pomagačke, spolna socializacija, mladinska politika, otroci/mladostniki, model profesionalne identitete, mladinski centri, psihosocialne posledice, kvaliteta življenja, zaposlitvena rehabilitacija, socialnopedagoški model obravnave, stališča, sladkorna bolezen tipa 2, spolne vloge, zaposlovanje invalidov, dejavniki, področja dela, vseživljenjska karierna orientacija, aktivna politika zaposlovanja, lažja motnja v duševnem razvoju, trg dela, medicinski diskurz, psihoanaliza, permisivna vzgoja, očetovstvo, narcistična motnja osebnosti, sodobna vzgoja, agresivnost, konji, biblioterapija, odsotnost očeta, vpliv očetove odsotnosti na otroka, kurikulum, stanovanjske skupine, opolnomočenje, stigma, pomoč, nekdanji obsojenci, reintegracija, hipoterapija, družina, spoprijemalne strategiije, biografske zgodbe, težave v integracijskem procesu, usposobljenost, interdisciplinarnost, socialni diskurz, pravni diskurz, pedagoški diskurz, položaj otroka v prezahtevnem programu, doživljajska pedagogika, igra, osebe s posebnimi potrebami, čustvene motnje, odraščanje, odnosi, izkustveno učenje, prosti čas, prikriti kurikulum, Romi, motivacija, osnovna šola, šolanje na daljavo, epidemija covida-19, študija primera, vzgojni izzivi, pomoč in podpora, učenci s posebnimi potrebami, nasilje nad otroki v družini, vzgoja in izobraževanje, pristop, ki upošteva spoznanja o travmi, obremenjujoče izkušnje v otroštvu, travma, vloga vzgojiteljev, vrtec, nezlorabljajoči starš, spolna zloraba in družina, kompleksnost življenjskega prehoda, materinstvo kot predmet raziskovanja, varovalni dejavniki, novorojena mama, matrescenca, Poporodna nega, Poporodna doba, Rizična nosečnost, mirovanje doma, virtualna podporna skupina, spolna zloraba v otroštvu, travma v otroštvu, virtualna fokusna skupina, socialna podpora, psihosocialne spremembe, emocionalne spremembe, travmapedagogika, Ključne besede: osnovna šola, zaposlitveni klub, center za otroke in mladostnike, preventiva, oblike pomoči, psihosocialno zdravje, življenjska prožnost in odpornost, preventivne dejavnosti, čustvene in vedenjske težave, težavno vedenje, romski učenci, izobraževanje Romov, romski otroci s posebnimi potrebami, Materinstvo, lažje motnje v duševnem razvoju, socialni in čustveni razvoj, odzivanje na težavno vedenje, ulično delo, skrb zase, izbira študija, nesprejetost, doživljanje, Mladi, epidemija, otroci in mladostniki, duševno zdravje, stiska, strategije spoprijemanja, izzivi, stiske, covid-19, starši, karierno svetovanje., avtistična motnja, terapija s psi