Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Darja Zorc-Maver

Vseh ključnih besed je 158, ki se skupaj pojavijo 176 krat.
15 ključnih besed (9.49 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 33 krat (18.75 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x9.09%predsodki, kompetence, socialna pedagogika
2x6.06%mladostniki, stereotipi, moteče vedenje, brezposelnost, Socialno skrbstvo, mladi, dejavniki tveganja, otroci, čustvene in vedenjske motnje, vedenjske motnje, dodatna strokovna pomoč, mladinsko delo
1xdejavniki, področja dela, zaposlovanje, model profesionalne identitete, ADHD, mladinska politika, mladinski centri, svetovalno delo, odrasli, možgani, prepoznavanje značilnosti, invalidi, trg dela, psihosocialne posledice, vseživljenjska karierna orientacija, otroci/mladostniki, Tačke pomagačke, romski otroci s posebnimi potrebami, terapija s psi, aktivna politika zaposlovanja, zaposlovanje invalidov, socialnopedagoški model obravnave, kvaliteta življenja, sladkorna bolezen tipa 2, spolna socializacija, zaposlitvena rehabilitacija, stališča, lažja motnja v duševnem razvoju, socialni diskurz, reintegracija, pomoč, stigma, nekdanji obsojenci, biblioterapija, hipoterapija, agresivnost, konji, očetovstvo, odsotnost očeta, kurikulum, stanovanjske skupine, opolnomočenje, permisivna vzgoja, psihoanaliza, vpliv očetove odsotnosti na otroka, sodobna vzgoja, narcistična motnja osebnosti, družina, čustvene motnje, interdisciplinarnost, usposobljenost, spoprijemalne strategiije, pedagoški diskurz, medicinski diskurz, prikriti kurikulum, izobraževanje Romov, pravni diskurz, biografske zgodbe, težave v integracijskem procesu, odraščanje, igra, osebe s posebnimi potrebami, odnosi, prosti čas, položaj otroka v prezahtevnem programu, doživljajska pedagogika, izkustveno učenje, spolne vloge, težavno vedenje, nezlorabljajoči starš, vzgojni izzivi, pomoč in podpora, spolna zloraba in družina, travma v otroštvu, virtualna fokusna skupina, virtualna podporna skupina, spolna zloraba v otroštvu, študija primera, epidemija covida-19, nasilje nad otroki v družini, vloga vzgojiteljev, vrtec, učenci s posebnimi potrebami, šolanje na daljavo, motivacija, osnovna šola, socialna podpora, emocionalne spremembe, odrasle osebe, Materinstvo, Poporodna nega, socialna vključenost, socialna izključenost, Družbena izključenost, Družbena integracija, Kakovost življenja, Poporodna doba, matrescenca, Rizična nosečnost, mirovanje doma, psihosocialne spremembe, varovalni dejavniki, materinstvo kot predmet raziskovanja, novorojena mama, kompleksnost življenjskega prehoda, travma, obremenjujoče izkušnje v otroštvu, preventivne dejavnosti, psihosocialno zdravje, oblike pomoči, življenjska prožnost in odpornost, ulično delo, izzivi, stiske, skrb zase, zaposlitveni klub, center za otroke in mladostnike, odzivanje na težavno vedenje, lažje motnje v duševnem razvoju, Romi, socialni in čustveni razvoj, Invalidi, preventiva, čustvene in vedenjske težave, covid-19, starši, Ključne besede: osnovna šola, otroci in mladostniki, duševno zdravje, travmapedagogika, ki upošteva spoznanja o travmi, vzgoja in izobraževanje, pristop, epidemija, Mladi, strategije spoprijemanja, karierno svetovanje., avtistična motnja, stiska, doživljanje, izbira študija, nesprejetost, romski učenci