Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Iztok Lebar Bajec

Vseh ključnih besed je 220, ki se skupaj pojavijo 324 krat.
22 ključnih besed (10 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 126 krat (38.89 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
18x14.29%diplomske naloge, računalništvo
11x8.73%računalništvo in informatika
10x7.94%skupinsko vedenje, visokošolski strokovni študij
8x6.35%univerzitetni študij, simulacija
6x4.76%umetno življenje
5x3.97%genetski algoritmi, mehka logika
3x2.38%računalniške igre, računalniška grafika, algoritem
2x1.59%računalniški vid, igre, CUDA, obkoljevanje, jata rib, evolucija, spodbujevano učenje, odziv na plenilca, OpenCV
1xmehko procesiranje, mehka inferenca, mehčanje, ostrenje, strežniki v oblakih, datotečni strežnik, čredenje, k-najbližjih sosedov, digitalizacija, digitalni arhiv, GPE procesiranje, multicast, Qt, poslovna poročila, model, diskretna simulacija, MIDI, C++, model avtonomnih agentov, glasba, generiranje glasbenih sekvenc, ocenjevanje glasbenih sekvenc, simuliranje črede ovc, unicast, Jata ptic, adaptivni model vedenja, režimi vedenja, napad plenilca, optimizacija, Linux, proceduralni, generator dreves, prostorska kolonizacija, konveksna lupina, taktike napada., poenostavljena aerodinamika, aplikacija, vohljanje, IGMP, broadcast, struktura, procesiranje, PD, SPD, jedro, kvantni celični avtomati, spremljanje izvajanja poizvedb, zmogljivost podatkovnega strežnika, trojiška logika, Toffolijeva vrata, segrevanje, vzdrževanje temperature, analiza objektov, reverzibilnost, ptice, vizualizacija, skladišče, kvantni celični avtomat, prihajanje, zaznavanje okolja, klasifikacija, video visoke ločljivosti, barve, video produkcija, ujemanje s predlogo, prstna abeceda, segmentacija, digitalna obdelava slik, video montaža, digitalne kamere, grafika, 3D, prepoznavanje gest, orodje OpenFrameworks, OpenNI, NiTE, sledenje prstov, sledenje rok, avtomatizirano skladišče, teorija vrst, strežni sistemi, detekcija dlani, informacijsko komunikacijska tehnologija, EURDEP, jedrska nesreča, avtonomni agenti, aktivni videzni model, lokalni Gaborjevi binarni vzorci, sevanje, aktivni oblikovni model, Kinect, prepoznava emocij, klasifikacija obraznih izrazov, snemanje, ovčar, simulation, reinforcement learning, genetsko programiranje, črede ovc, fotogrametrija, artificial intelligence, agent models, unreal engine, boids, collective behaviour, shepherding, kulturna dediščina, voksel, qwertz, simulacija tekočin, qwerty, Dvorak, DSK, animacija, vpliv habitata, 3D grafika, direktno osvetljevanje, globalno osvetljevanje, taktike napada, raziskovanje okolja na podlagi radovednosti, globoko q-učenje, detekcija robov, barvni prostor, anketa, sRGB, CIELAB, paleta, nizkoresolucijsko, Ray tracing, Path tracing, Physically based rendering, stresanje barv, ICtCp, Oklab, Azure, označevalna industrija, oblačne storitve, inteligentni agent, modeliranje nasprotnika, prevajalnik, prevajanje, Floyd, Steinberg, Burkes, Bayer, Colemak, Carpalx, obnašanje, skupine, umetno izobilje, proceduralno, generiranje terena, preživetje, altruizem, realno-časovna grafika, mobilni splet, zmogljivost mobilnih naprav, vzporednost, hidravlična erozija, termična erozija, navidezna resničnost, model obnašanja, interakcija v navideznem okolju, oskrbovana stanovanja, zakonodaja, čreda, Computer graphics, rast koral, dinamično nanašanje tekstur, GPE, ovca, dom starejših, zdravstvo, pametni telefon, uporabniški vmesnik, Android, OpenGL, skeletna animacija, odnos plenilec-plen, preiskovalni, tipkovnica, razporeditev, slovenˇsˇcina, genetski, inverzna kinematika, proceduralna generacija, plenjenje, simulacija plenjenja živali, klic na pomoč, sestrski klic, alarm, interakcija plenilec-plen, čas vožnje, lov, sprehajanje, avtocesta, menjava pasov, standardi