Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Iztok Lebar Bajec

Vseh ključnih besed je 217, ki se skupaj pojavijo 337 krat.
40 ključnih besed (18.43 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 160 krat (47.48 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x10.63%računalništvo, diplomske naloge
10x6.25%skupinsko vedenje, računalništvo in informatika
9x5.63%visokošolski strokovni študij
8x5%simulacija, univerzitetni študij
7x4.38%umetno življenje
5x3.13%genetski algoritmi, mehka logika
3x1.88%računalniške igre, računalniška grafika, algoritem, CUDA
2x1.25%MIDI, mehčanje, Qt, mehka inferenca, jata rib, mehko procesiranje, odziv na plenilca, ostrenje, OpenCV, generiranje glasbenih sekvenc, ocenjevanje glasbenih sekvenc, glasba, model avtonomnih agentov, evolucija, GPE procesiranje, obkoljevanje, C++, računalniški vid, aplikacija, struktura, procesiranje, igre, spodbujevano učenje, kvantni celični avtomati, simuliranje črede ovc, čredenje
1xproceduralni, model, generator dreves, prostorska kolonizacija, diskretna simulacija, standardi, teorija vrst, konveksna lupina, strežni sistemi, avtomatizirano skladišče, informacijsko komunikacijska tehnologija, napad plenilca, PD, SPD, k-najbližjih sosedov., k-najbližjih sosedov, poenostavljena aerodinamika, taktike napada., Jata ptic, adaptivni model vedenja, režimi vedenja, prepoznava emocij, optimizacija, sledenje prstov, segmentacija, digitalna obdelava slik, analiza objektov, ptice, avtonomni agenti, video montaža, digitalne kamere, video visoke ločljivosti, video produkcija, snemanje, barve, jedrska nesreča, sevanje, IGMP, broadcast, vohljanje, jedro, Linux, unicast, multicast, EURDEP, zmogljivost podatkovnega strežnika, spremljanje izvajanja poizvedb, poslovna poročila, klasifikacija, ujemanje s predlogo, orodje OpenFrameworks, prepoznavanje gest, OpenNI, NiTE, Kinect, zakonodaja, sledenje rok, aktivni oblikovni model, aktivni videzni model, lokalni Gaborjevi binarni vzorci, detekcija dlani, 3D, grafika, vzdrževanje temperature, segrevanje, prihajanje, zaznavanje okolja, prstna abeceda, Toffolijeva vrata, trojiška logika, vizualizacija, skladišče, kvantni celični avtomat, reverzibilnost, klasifikacija obraznih izrazov, ovca, reinforcement learning, artificial intelligence, simulation, genetsko programiranje, črede ovc, agent models, shepherding, raziskovanje okolja na podlagi radovednosti, unreal engine, boids, collective behaviour, fotogrametrija, kulturna dediščina, simulacija tekočin, animacija, qwertz, qwerty, Dvorak, vpliv habitata, taktike napada, voksel, 3D grafika, direktno osvetljevanje, globalno osvetljevanje, globoko q-učenje, modeliranje nasprotnika, detekcija robov, barvni prostor, anketa, sRGB, CIELAB, paleta, nizkoresolucijsko, Ray tracing, Path tracing, Physically based rendering, stresanje barv, ICtCp, Oklab, označevalna industrija, Azure, oblačne storitve, inteligentni agent, prevajalnik, prevajanje, Floyd, Steinberg, Burkes, Bayer, DSK, Colemak, preživetje, altruizem, skupine, obnašanje, umetno izobilje, vzporednost, zmogljivost mobilnih naprav, zdravstvo, dom starejših, realno-časovna grafika, mobilni splet, proceduralno, generiranje terena, čreda, ovčar, model obnašanja, navidezna resničnost, interakcija v navideznem okolju, Computer graphics, GPE, hidravlična erozija, termična erozija, rast koral, dinamično nanašanje tekstur, alarm, sestrski klic, uporabniški vmesnik, odnos plenilec-plen, pametni telefon, Android, OpenGL, preiskovalni, genetski, Carpalx, tipkovnica, razporeditev, slovenˇsˇcina, skeletna animacija, inverzna kinematika, interakcija plenilec-plen, simulacija plenjenja živali, plenjenje, klic na pomoč, čas vožnje, menjava pasov, proceduralna generacija, lov, sprehajanje, avtocesta, oskrbovana stanovanja