Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Iztok Lebar Bajec

Vseh ključnih besed je 228, ki se skupaj pojavijo 333 krat.
22 ključnih besed (9.65 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 127 krat (38.14 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
18x14.17%diplomske naloge, računalništvo
11x8.66%računalništvo in informatika
10x7.87%skupinsko vedenje, visokošolski strokovni študij
8x6.3%univerzitetni študij, simulacija
6x4.72%umetno življenje
5x3.94%genetski algoritmi, mehka logika
4x3.15%računalniška grafika
3x2.36%računalniške igre, algoritem
2x1.57%igre, CUDA, spodbujevano učenje, obkoljevanje, jata rib, evolucija, OpenCV, računalniški vid, odziv na plenilca
1xdigitalni arhiv, multicast, datotečni strežnik, strežniki v oblakih, mehko procesiranje, digitalizacija, k-najbližjih sosedov, broadcast, unicast, simuliranje črede ovc, čredenje, mehka inferenca, mehčanje, generiranje glasbenih sekvenc, ocenjevanje glasbenih sekvenc, C++, MIDI, spremljanje izvajanja poizvedb, poslovna poročila, ostrenje, GPE procesiranje, model avtonomnih agentov, glasba, IGMP, vohljanje, konveksna lupina, prostorska kolonizacija, Linux, optimizacija, Jata ptic, generator dreves, proceduralni, oskrbovana stanovanja, zakonodaja, standardi, informacijsko komunikacijska tehnologija, adaptivni model vedenja, režimi vedenja, kvantni celični avtomati, procesiranje, struktura, aplikacija, jedro, SPD, napad plenilca, taktike napada., poenostavljena aerodinamika, PD, Qt, zmogljivost podatkovnega strežnika, digitalna obdelava slik, segmentacija, reverzibilnost, trojiška logika, Toffolijeva vrata, kvantni celični avtomat, analiza objektov, 3D, grafika, vizualizacija, skladišče, segrevanje, video montaža, klasifikacija, video visoke ločljivosti, video produkcija, snemanje, ujemanje s predlogo, prstna abeceda, vzdrževanje temperature, prihajanje, zaznavanje okolja, digitalne kamere, lokalni Gaborjevi binarni vzorci, aktivni videzni model, detekcija dlani, sledenje rok, sledenje prstov, prepoznavanje gest, EURDEP, strežni sistemi, model, diskretna simulacija, avtomatizirano skladišče, teorija vrst, interakcija v navideznem okolju, sevanje, prepoznava emocij, klasifikacija obraznih izrazov, aktivni oblikovni model, ptice, Kinect, avtonomni agenti, jedrska nesreča, orodje OpenFrameworks, OpenNI, NiTE, barve, rast koral, boids, unreal engine, collective behaviour, shepherding, agent models, raziskovanje okolja na podlagi radovednosti, globoko q-učenje, Azure, označevalna industrija, oblačne storitve, inteligentni agent, modeliranje nasprotnika, artificial intelligence, reinforcement learning, direktno osvetljevanje, 3D grafika, globalno osvetljevanje, taktike napada, vpliv habitata, voksel, kulturna dediščina, simulation, genetsko programiranje, črede ovc, fotogrametrija, prevajalnik, prevajanje, Ray tracing, Computer graphics, Path tracing, Physically based rendering, stresanje barv, volumetrične sence, lepljenje senc, Evolution, Neuroevolution, sence, WebGPU, ravninske sence, nizkoresolucijsko, paleta, Floyd, Oklab, Steinberg, Burkes, Bayer, ICtCp, CIELAB, barvni prostor, detekcija robov, anketa, sRGB, animacija, simulacija tekočin, vzporednost, zmogljivost mobilnih naprav, altruizem, preživetje, skupine, mobilni splet, realno-časovna grafika, sestrski klic, klic na pomoč, alarm, zdravstvo, dom starejših, obnašanje, umetno izobilje, ovca, GPE, ovčar, čreda, model obnašanja, dinamično nanašanje tekstur, Collective behavior, proceduralno, generiranje terena, hidravlična erozija, termična erozija, plenjenje, simulacija plenjenja živali, slovenˇsˇcina, razporeditev, genetski, preiskovalni, odnos plenilec-plen, tipkovnica, Carpalx, qwerty, qwertz, Dvorak, DSK, Colemak, uporabniški vmesnik, pametni telefon, avtocesta, sprehajanje, menjava pasov, čas vožnje, interakcija plenilec-plen, lov, proceduralna generacija, Android, OpenGL, skeletna animacija, inverzna kinematika, navidezna resničnost