Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Alenka Kobolt

Vseh ključnih besed je 170, ki se skupaj pojavijo 194 krat.
18 ključnih besed (10.59 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 42 krat (21.65 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x9.52%mladostniki
3x7.14%pomoč, družina, študija primera, ADHD
2x4.76%vrstniški odnosi, mladostništvo, koučing, potrebe, zaljubljenost, šola, vodenje, pomoč z umetnostjo, socialna vključenost, pedagoški delavci, izstopajoče vedenje, odnosi, partnerstvo
1xmediacija, šolska kultura, igralni pedagogi, refleksivno mišljenje, doživljajsko igrišče, igralna pedagogika, playwork, refleksija, organizacijska klima, socialni pedagogi, razvoj, posameznik, pomoč učencem, Andresenove pravljice, organizacijska kultura, kompetence, učne težave, prostovoljsko družabništvo, oblike pomoči, supervizija, sodobna glasba, zadovoljstvo z življenjem, timsko delo, nešportniki, svetovalni proces, razvajenost, družinska podpora, depresivna motnja, starostniki, domska oskrba, pomoč na domu, zadovoljstvo, oskrba na domu, starost, sodobno starševstvo, modeli učenja, govorni razvoj, vloga vzgojitelja, rejništvo, biografije, sodelovanje s starši, prijateljstvo, obrambni mehanizmi, stanovanjske skupine, čustvene težave, družinska pomoč, skupnost, prosocialno vedenje, osnovna šola, video-hometraining, pogovori, vedenjske težave, vprašalnik, alkoholikova osebnost, znaki odvisnosti, obsesivno-kompulzivna motnja, psihoterapevt, obsesije, starši, svetovalni delavci, socialna pedagogika, predstave, vzgojni stili, intervju, fobija, otroci, vzroki za alkoholizem, duševna motnja, mladinski centri, Tagesgruppe, prosti čas, socialni razvoj, življenjska zgodba, motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, ples, razred, mladinski dom, komunikacija, pomoč z likovnimi dejavnostmi, ustvarjalnost, čustvene in vedenjske težave, medvrstniško nasilje, osebe s posebnimi potrebami, aktivno staranje, vključevanje, prostovoljno delovanje, vseživljenjski razvoj, starejši ljudje, učenci s posebnimi potrebami, vodenje razreda, otrok s posebnimi potrebami (OPP), ranljivi učenci, kreativno supervizijsko polje, profesionalni razvoj, izkustveno učenje, mentorska supervizija, mentor, motnja v duševnem razvoju, socialno učenje, učiteljica/učitelj razrednega pouka, interventne službe, praktični pouk, zdravstvena nega, supervizijski proces, supervizor, supervizantje, MultiCenter Syd-Danska, produkcijska šola, prehod v odraslost, šolski osip, projektno učenje mladih, motivi, ovire, gibalni repertoar, neverbalna komunikacija, kakovost življenja, ozaveščanje telesa, orientalski ples, poklici, specialne enote, krizne situacije, poroka, družinsko življenje, psihična odpornost, biografski pristop, osnovne kode, hermenevtična analiza, kvalitativno raziskovanje, starševstvo, partnerski konflikti, ženske, ADHD motnja, diagnosticiranje, gibalna/športna aktivnost, ustvarjalna supervizija, refleksivnost, umetnostne dejavnosti v bolnišnici, otrokove pravice, bolnišnice, terapevtski proces, hospitalizacija otrok, NLP koučing, narativni koučing, dodatna strokovna pomoč, opolnomočenje, etika udeleženosti, usmerjanje, izleti, sinergetika, pouk, podaljšano bivanje, nebesedna komunikacija