Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Milena Košak Babuder

Vseh ključnih besed je 88, ki se skupaj pojavijo 101 krat.
9 ključnih besed (10.23 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 22 krat (21.78 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x18.18%specifične učne težave, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
2x9.09%individualiziran program, samozagovorništvo, specialni in rehabilitacijski pedagog, inkluzija, specialni in rehabilitacijski pedagogi, učitelji, osnovna šola
1xlahko branje, recepti, pedagogika montessori, prilagojeni program z nižjim izobrazbenim standardom, individualizirani program, učenci s posebnimi potrebami, otroci z intelektualnimi primanjkljaji, motnja avtističnega spektra, ABA pristop, socialna vključenost, predmetni učitelji, motnje v duševnem razvoju, predšolski otrok, gospodinjstvo, soustvarjanje, sistem ABAS-3, prilagoditvene spretnosti, zdrava prehrana, sodelovanje staršev in šole, vključevanje staršev v šolsko okolje, izvršilne funkcije v predšolskem obdobju, predbralne spretnosti, disleksija, pismenost, učbeniki, Učenci s specifičnimi učnimi težavami, bralna anksioznost, posebne potrebe, študenti s posebnimi potrebami, bralna motivacija, izvajalci dodatne strokovne pomoči, likovno izražanje, motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, motnja pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD) pisanje, učbenik, medvrstniško nasilje, učenci s specifičnimi učnimi težavami, aktivna vloga učenca, rezilientnost, pojmovanja in stališča do individualiziranega programa, izvajalci dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli, otroci s posebnimi potrebami, zaslonski mediji, pisanje, predpisalne spretnosti, pravilniki, zaznavno-motorični program, obdobje opismenjevanja, socialno-ekonomski status, okoljski dejavniki, otroci in mladostniki s posebnimi potrebami, učne težave, učenci priseljenci, starši, sodelovanje, preizkus SNAP, predopismenjevalne sposobnosti, bralna pismenost, prilagoditve, primerjava med univerzama, aplikacija KOBI, bralni intervencijski trening, specifične učne težave pri branju, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, večjezični učenci, učenci, stres, spoprijemanje s stresom, Branje, program pomoči, Univerza v Trstu, Univerza v Ljubljani, študenti s specifičnimi učnimi težavami, visokošolsko izobraževanje, Izvršilne funkcije, organizacijske veščine, obdobje mladostništva, epilepsija, timsko poučevanje