Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Milena Košak Babuder

Vseh ključnih besed je 100, ki se skupaj pojavijo 115 krat.
10 ključnih besed (10 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 25 krat (21.74 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x16%učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, specifične učne težave
3x12%učitelji
2x8%specialni in rehabilitacijski pedagogi, inkluzija, posebne potrebe, osnovna šola, individualiziran program, specialni in rehabilitacijski pedagog, samozagovorništvo
1xprilagoditvene spretnosti, predšolski otrok, sistem ABAS-3, recepti, lahko branje, zdrava prehrana, gospodinjstvo, otroci z intelektualnimi primanjkljaji, motnja avtističnega spektra, stres, učenci, spoprijemanje s stresom, rezilientnost, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, timsko poučevanje, izvajalci dodatne strokovne pomoči, pedagogika montessori, ABA pristop, socialna vključenost, predmetni učitelji, motnje v duševnem razvoju, soustvarjanje, izvršilne funkcije v predšolskem obdobju, predbralne spretnosti, študenti s posebnimi potrebami, učbenik, vključevanje staršev v šolsko okolje, disleksija, učbeniki, Učenci s specifičnimi učnimi težavami, bralna anksioznost, pismenost, medvrstniško nasilje, učenci s specifičnimi učnimi težavami, aktivna vloga učenca, aplikacija KOBI, individualizirani program, učenci s posebnimi potrebami, likovno izražanje, sodelovanje staršev in šole, motnja pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD) pisanje, motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, bralna motivacija, prilagojeni program z nižjim izobrazbenim standardom, organizacijske veščine, otroci in mladostniki s posebnimi potrebami, učne težave, učenci priseljenci, večjezični učenci, starši, sodelovanje, okoljski dejavniki, preizkus SNAP, predopismenjevalne sposobnosti, bralna pismenost, sopojavnost visoke občutljivosti s posebnimi potrebami., dijaki s posebnimi potrebami, vključevanje otrok s posebnimi potrebami, osnovne šole na Tržaškem, Avtizem, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, avtistične motnje, stališča, testna anksioznost, visoka občutljivost, usposobljenost, socialno-ekonomski status, zaslonski mediji, Izvršilne funkcije, visokošolsko izobraževanje, Univerza v Trstu, Univerza v Ljubljani, epilepsija, obdobje mladostništva, specifične učne težave pri branju, Branje, program pomoči, Otroci s posebnimi potrebami, študenti s specifičnimi učnimi težavami, primerjava med univerzama, pisanje, pojmovanja in stališča do individualiziranega programa, izvajalci dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli, otroci s posebnimi potrebami, predpisalne spretnosti, obdobje opismenjevanja, prilagoditve, pravilniki, zaznavno-motorični program, bralni intervencijski trening