Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Milena Košak Babuder

Vseh ključnih besed je 117, ki se skupaj pojavijo 143 krat.
17 ključnih besed (14.53 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 43 krat (30.07 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x11.63%specifične učne težave
4x9.3%učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, učitelji
3x6.98%posebne potrebe, inkluzija
2x4.65%stališča, učenci s posebnimi potrebami, avtistične motnje, samozagovorništvo, specialni in rehabilitacijski pedagog, specialni in rehabilitacijski pedagogi, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, disleksija, testna anksioznost, učenci, osnovna šola, individualiziran program
1xizvajalci dodatne strokovne pomoči, timsko poučevanje, motnje v duševnem razvoju, predšolski otrok, prilagoditvene spretnosti, motnja avtističnega spektra, ABA pristop, socialna vključenost, predmetni učitelji, spoprijemanje s stresom, organizacijske veščine, program pomoči, obdobje mladostništva, epilepsija, Izvršilne funkcije, Branje, specifične učne težave pri branju, sistem ABAS-3, rezilientnost, aplikacija KOBI, bralni intervencijski trening, stres, prilagojeni program z nižjim izobrazbenim standardom, študenti s posebnimi potrebami, predbralne spretnosti, učbenik, medvrstniško nasilje, učenci s specifičnimi učnimi težavami, izvršilne funkcije v predšolskem obdobju, vključevanje staršev v šolsko okolje, učbeniki, Učenci s specifičnimi učnimi težavami, bralna anksioznost, pismenost, motnja pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD) pisanje, motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, recepti, pedagogika montessori, lahko branje, zdrava prehrana, gospodinjstvo, individualizirani program, soustvarjanje, bralna motivacija, sodelovanje staršev in šole, likovno izražanje, aktivna vloga učenca, otroci z intelektualnimi primanjkljaji, zaznavno-motorični program, Otroci s posebnimi potrebami, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, inkluzivna vzgoja in izobraževanje, študenti specialne in rehabilitacijske pedagogike, študenti razrednega pouka, Avtizem, osnovne šole na Tržaškem, dijaki s posebnimi potrebami, visoka občutljivost, usposobljenost, vključevanje otrok s posebnimi potrebami, PPPU, ADHD, tipkanje, desetprstno slepo tipkanje, pisanje z roko, zapisovanje, samopodoba, proceduralno učenje, avtomatizacija, vozniško dovoljenje, spretnosti vožnje, vožnja, učenci z disleksijo, sopojavnost visoke občutljivosti s posebnimi potrebami., večjezični učenci, obdobje opismenjevanja, anksioznost, predpisalne spretnosti, pisanje, pojmovanja in stališča do individualiziranega programa, pravilniki, prilagoditve, Univerza v Trstu, Univerza v Ljubljani, študenti s specifičnimi učnimi težavami, primerjava med univerzama, izvajalci dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli, otroci s posebnimi potrebami, starši, sodelovanje, otroci in mladostniki s posebnimi potrebami, učne težave, učenci priseljenci, bralna pismenost, predopismenjevalne sposobnosti, zaslonski mediji, socialno-ekonomski status, okoljski dejavniki, preizkus SNAP, visokošolsko izobraževanje