Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Darja Kerec

Vseh ključnih besed je 165, ki se skupaj pojavijo 180 krat.
12 ključnih besed (7.27 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 27 krat (15 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x11.11%lokalna društva, terensko delo, kulturna dediščina
2x7.41%srednji vek, spoznavanje okolja, peti razred, učne priprave, Kamnik, poučevanje, Zgodovina, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, rimske terme
1xkulturnozgodovinski spomeniki, Kostanjevica na Krki, Šentvid pri Stični, naravne in kulturne znamenitosti, Bohinj, kmetijstvo, pastirjevo življenje, turizem, pravica do izobraževanja, Primorska, otrokove pravice, narodnoosvobodilni boj, železarstvo, Dobrnič, šolska torba, lokalni muzej, varovanje kulturne dediščine, Predjamski grad, rimskodobno grobišče, Castra, Mestni muzej Ljubljana, pedagoške vsebine, Osnovna šola Sostro, okupirana Ljubljana, Osvobodilna fronta, kmečki upori, zgodovina domačega kraja, znamenitosti, učna priprava, koliščarji, partizani, spominski pohodi, Ljubljansko barje, kultura, izdelki, svetniki, spomeniki, Starše, tradicionalne jedi, praznovanje, prazniki, Tuhinjska dolina, Nevlje, opis kraja, Suha krajina, naravna dediščina, Cvinger pri Dolenjskih Toplicah, arheološka pot, Sevnica, prazgodovinska najdišča, transport, znane osebnosti, Vrhnika, zgodovina prometa, ločevanje odpadkov, ekošola, moda, učenci, učitelji, oblačilna kultura, platnarstvo, Davča, lan, kulturnozgodovinska dediščina, Mirna, učne poti, letovanje, zdravstvene kolonije, počitnice, domača obrt, lectarstvo, Tržič, folklora, ljudski plesi, onesnaževanje okolja, multimedijski didaktični pripomoček, ohranitev podružnične šole, Kmečki upori, hrvaško-slovenski kmečki upor, podružnična šola, Povir, osnovnošolsko izobraževanje, Obalno-kraška regija, šolstvo v 20. stoletju, didaktična igra, ponavljanje snovi, nepremična dediščina, arheološko najdišče, stavba, 4. in 5. razred, Novo mesto, osnovna šola, razredni pouk, arheološke najdbe, medsebojni odnosi, kmečka opravila, zgodovinski viri, grad Žužemberk, 5. razred, usposobljenost učiteljev, poučevanje zgodovine, IKT, izobraževanje, izzivi poučevanja, dan dejavnosti, učenje z odkrivanjem, kmetija, živali, učna ura, Žužemberk (Slovenija), krajevna zgodovina, lokalna zgodovina, gradovi, spominski objekt in kraj, Prekmurje, učni medij, film in mediji pri pouku, igrani mladinski film, učna pot, Radomerščak, Franc Miklošič, snovna in nesnovna kulturna dediščina, Ljutomer, pastirji, življenje ljudi v preteklosti, Zasavje, igre, igrače, družboslovje, multimedija, meščanstvo, Loški Potok, Osnovna šola Gabrovka-Dole, Občina Puconci, sodelovanje šole z lokalnim okoljem, antika, zgodovinska obdobja, Šolstvo, kopališče, Rimljani, lončarstvo, glina, učne priprave (2.–5. razred), izseljenci, slovenska narodna zavest, furmanstvo, usnjarstvo, Osnovna šola Puconci, šolska kazen, Slovenski šolski muzej, Rifnik, Turki, Emona