Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Borut Batagelj

Vseh ključnih besed je 197, ki se skupaj pojavijo 273 krat.
25 ključnih besed (12.69 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 101 krat (37 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
12x11.88%računalništvo, diplomske naloge, visokošolski strokovni študij
11x10.89%računalništvo in informatika
7x6.93%računalniški vid
5x4.95%Android
4x3.96%OpenCV
3x2.97%nevronske mreže, OpenNI
2x1.98%računalniki na enem vezju, Microsoft Kinect, UDOO, mobilna aplikacija, 3D model, Java, optična prepoznava znakov, Wandboard, Odroid, RaspberryPI, NiTE, Salesforce.com, video, obogatena resničnost, Blender, sistem CRM
1xdetekcija oznake, univerzalni plačilni nalog, diatonična harmonika, učenje igranja glasbila, virtualni instrument, optično razpoznavanje znakov, Meteor, umetnost, novi mediji, galerija, Microsoft Kinect SDK, senzor Kinect, detekcija robov, MongoDB, predprocesiranje slike, Računalništvo v oblaku, restavracija, IoT, JavaScript, rezervacije, računalništvo v oblaku, spletna aplikacija, storitve v oblaku, Electron, Express.js, primerjava sistemov CRM, Angular, OpenKinect, Node.js, OpenKinect., Nintendo Wii, razvoj iger, resne igre, tehnologije za razvoj iger, HTML5, Flash, video igre, igre s kartami, vmesniki, vrste poučnih iger, družabne igre, namizne igre, razvojna okolja, mimika obraza, sestavljanke, segmentacija, iskanje robov, primerjanje oblik, spletna komunikacija, kontakt, zaznava, podatkovna baza, metode strojnega učenja, sinhronizacija, XBOX Kinect, Kinect, uporabniški vmesniki, kinetični uporabniški vmesniki, naravni uporabniški vmesniki, manipulacija, igre, Sony, CSS, Microsoft Xbox 360, MEAN, play station, IR kamera, VGA kamera, fotografija, panoramska slika, video nadzor, vsesmerne kamere, Breakout, Box2D, Libfreenect, CL NUI, Eclipse, Open GL, HTML, metoda glavnih komponent, identifikacija, verifikacija, digitalna slika, digitalna forenzika, prepoznavanje oseb, samokodirnik, Houghova transformacija, super resolucija, strojno učenje, CNN, analiza stopnje napak, JPEG, Gimp, Forenzika, prepoznavanje obrazov, meritve, optično prepoznavanje računa, elektronski račun, DCT, Flutter, navzkrižen razvoj, osebne finance, termografska kamera, SICK AppStudio, film, animacija, skriptiranje, filmski cevovod, Python, manipulacija slik, programi za videomontažo, primerjava funkcionalnosti, globoki ponaredki, multimedia, digitization, analog, semantična segmentacija, instančna segmentacija, termovizija, Lua, YOLO, pikado, vcr, vhs, hd, višina, kamera, bikubični interpolacijski pristop, bilinearni interpolacijski pristop, navidezni, slikar, algoritem, superresolucija, detektor objektov, detektor oseb, prepoznava številk, selektivno iskanje, risanje, zaznavanje roke, openCV, FERET, skladi tehnologij, ogrodja, videomontaža, prepoznava obrazov, detekcija obraza, zaznava spola, zaznava starosti, Unity, ogled modela, prepoznavanje šarenice, lažne novice, veles, volitve, segmentacija šarenice, konvolucijske nevronske mreže, osumljenci, forenzika, sodno izvedenstvo, globoko učenje, ponarejanje slik, ponarejanje videov, razvoj, branje računov, 3D vid, stereoskopija, navzkrižna aplikacija, izvorna aplikacija, deepfake, deepfacelab, detekcija ponarejenih videov, celostni razvoj aplikacij