Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Aleksander Sadikov

Vseh ključnih besed je 211, ki se skupaj pojavijo 268 krat.
27 ključnih besed (12.8 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 84 krat (31.34 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x9.52%diplomske naloge, visokošolski strokovni študij, računalništvo
7x8.33%strojno učenje
6x7.14%računalništvo in informatika
3x3.57%borza, spletna aplikacija, podatkovna baza
2x2.38%preiskovanje, optimizacija, odločitev, Johnsonov algoritem, arbitraža, NBA, košarka, športne stave, priporočilo, knjižnica, spletno programiranje, MVC, priporočilni sistemi, analiza sistema, primeri uporabe, priporočilni sistem, arhitektura sistema, analiza tveganja, graf
1xsemantična analiza besedila, analiza podatkov, Java, nadzorna plošča, mobilnost, avtomatsko trgovanje, tehnična analiza, oblačno računalništvo, računalnik, splet, kriterij, apache hadoop, apache spark, utež, MCDA, odločitveni sistemi, analiza, Tomcat, poslovna pravila, napovedovanje cen, DQN, MongoDB, AWS, Nevronske mreže, Black jack, widget, igralec, delivec, podatkovno rudarjenje, Orange, Node.js, Javascript, internet stvari, vrednostni papirji, spremljanje naročil, uravnoteževanje podatkov, predpriprava podatkov, ReactJS, model, Time&Space, osnovna metoda, metoda izbiranja s sodelovanjem, vsebinsko osnovana metoda, kNN, interesne točke, nepremičnine, geografski informacijski sistem, spletni servisi, spletni odjemalec, prikaz poti, Jaccard, RMSE, Freebase, restavracija, MAE, ocenjevanje priporočilnih sistemov, Ochiai, podobnost, napovedovanje ocene, GIS, diplomska naloga, MACBETH, registracija delovnega časa, spletni iskalnik, program za podporo odločanju, odločitveni parametri, odločanje, odločitveno drevo, variante, osamelci, blagajnik, prometni tok, semaforizacija, promet, simulator, razčlenjevanje spletnih strani, gost, elektronsko naročanje hrane in pijače, sistem za enostavno urejanje spletnih vsebin, večparametrski odločitveni model, nevrodegenrativna bolezen, klasifikacija, Strojno učenje, MATLAB, časovna serija., MRI, game playing, cards, modelling error, noise., reinforcement learning, Tarock, EPT MRI, zaznavanje anomalij, Umetna inteligenca, AlphaZero, MCTS, Risk, C++, zavest, napredek, Artificial Intelligence, Deep Learning, Generative Adversarial Networks, umetna inteligenca, localisation of pathologies, CR-EPT, recommendation system, music information retrieval, storitveno naročanje, priotiteta, dinamično razporejanje, playlist continuation, survival analysis, biomarkers, cancer stem cells, correlations, classification, modeliranje na podlagi omejitev, MDS-UPDRS, WHCA*, heuristic search, EPT, electrical conductivity, H-EPT, real-time strategy games, multi-agent pathfinding, tremor, napovedovanje, spirale, ParkinsonCheck, Tensorflow, nevronske mreže, rezanje alfabeta, hevristična ocenjevalna funkcija, igra Hex, oglasi, oglaševanje, algoritem minimaks, nadzorovano strojno učenje, napoved nakupov, gradient boosting, F-ocena, drevesno preiskovanje Monte Carlo, SVM, Naivni Bayes, žiroskop, merilnik pospeška, meritve, motorični znaki, glioblastoma, senzorji, parkinson, SGD, TF-IDF, android, pametni telefon, nakupovalna košarica, mera podobnosti, selektivni zaviralci ponovnega prevzema serotonina, ki ojačijo serotoninergično transmisijo, motorični in nemotorični simptomi parkinsonove bolezni, EDA, ETD, zdravila, depresija, Q-učenje, globoko Q-učenje, spodbujevalno učenje., Parkinsonova bolezen, predviden čas odhoda, napoved obračalnega časa, evalvacija priporočilnih sistemov, priporočanje na podlagi sodelovanja uporabnikov, gručenje v skupine, aproksimacijske metode, časovna učinkovitost, priporočanje na podlagi podobnosti izdelkov, hearthstone, pomorska industrija, pristanišča, Monte Carlo Tree Search, teorija iger, parkinsonova