Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Peter Peer

Vseh ključnih besed je 402, ki se skupaj pojavijo 725 krat.
70 ključnih besed (17.41 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 393 krat (54.21 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
52x13.23%računalništvo
48x12.21%diplomske naloge
29x7.38%računalništvo in informatika
27x6.87%visokošolski strokovni študij
23x5.85%računalniški vid
20x5.09%univerzitetni študij
12x3.05%biometrija
7x1.78%Unity
6x1.53%Oculus Rift
5x1.27%navidezna resničnost, konvolucijske nevronske mreže, razvoj iger, strojno učenje, iOS, obogatena resničnost, segmentacija
4x1.02%igre, OpenCV, interaktivnost, aplikacija, globoko učenje, C#
3x0.76%detekcija obraza, podjetništvo, mobilne naprave, uhlji, verifikacija, Android, umetna inteligenca, vizualizacija, igra, učenje, Java, nevronska mreža, iPhone, prstni odtisi
2x0.51%šarenica, barvni prostor, razpoznavanje, fuzija, OpenGL, bolezni oči, razpoznava oseb, disertacije, magisteriji, igralni pogon, prenosni telefoni, 3D, simulacija bolezni, samodejno razpoznavanje, obrazni izrazi, nevronske mreže, Kinect, globoki ponaredki, deidentifikacija, beločnica, avtomatika, HTML5, vitki startup, ponavljanje s presledki, digitalizacija, programsko ogrodje, mobilna aplikacija, prstni odtis, operacijski sistem, PHP, oblak, oblačna storitev, spletna aplikacija, mobilne aplikacije
1xupravljanje z uporabniki, e-učenje, aktivni imenik, mehanika, Azure, metrike uporabe in frekvenca vračanja uporabnikov, estetika, Objective C, Django, barvna transformacija, LOD, splet, poslovna aplikacija, interaktivna simulacija terena, optimizacija s kolonijami mravelj, TSP, osvetlitev slike, barvna konstantnost, deformacija terena, GPU, novi gradniki iOS 5, večteksturni preliv, GLSL, barvni podprostor, Xcode, avtomatizacija, uporabnost aplikacij, Xuggle, opozorilni sistem, Java CV, x264, OCR, SIFT, smerni segmenti nelinearne mreže, naravne scene, RTMP, kolesarjenje, Red5, komunikacija, video, Flash, VLC, RTP, VideoLAN, gaborjev filter, SVM, igrifikacija igre, analiza potrošnikov, produkt, JDK, JAR, Power Shell, starševski nadzor, klasifikacija spola, iskanje obrazov, genetski algoritem, monokularni sistem, ANN, segmentacija ceste, NetBeans, MDC, K-NN, angažiranost uporabnikov, stripovski oblački, kategorije, atributi, struktura, metodologija zajema podatkovnih baz slik, BPMN, optična razpoznava znakov, baza CVL OCR DB, fizikalni sistem, grafični elementi, proces, razvoj, storitveni center, Six Sigma, Študentska borza, okolje .NET, proizvodnja, kontrola, fotografije, obdelava fotografij, ITIL, upravljanje storitev IT, strežniška aplikacija, naročanje fotografij, zaslon na dotik, čitalec prstnih odtisov, implementacija, Hammingova razdalja, Gaborjevi valčki, Gaborjev filter, visokošolski študij, spletni iskalniki, plačilo oglasov na klik, marketing v spletnih iskalnikih, optimizacijske tehnike, optimizacija spletnih strani, izbor značilk, CASIA, 3D-rekonstrukcija kvadra, padavine, meteorologija, padavinski graf, delovanje v realnem času, spletna kamera, anatomija očesa, biometrični sistemi, rehabilitacija roke, model kvadra, kamera, SCADA, format PE, zbirnik, svetlobne lastnosti žarometov, meritve, fotometer, razhroščevalnik, obratni zbirnik, razvoj spletnih strani, samoreplikacijska koda, odvečna koda, sistemski monitor, scenarij, oglaševanje, mobilne spletne aplikacije, CSS3, platforma Trafika, avtomobil, odzivno spletno oblikovanje, mobilne pametene naprave, slike visoke ločljivosti, slikovni formati, medplaformska ogrodja in knjižnice, medplatformski mobilni razvoj, predložni stroji, Facebook, večnitenje, paralelno procesiranje, OGRE3D, razvoj računalniške igre, primerjalni testi brskalnikov, JavaScript, kompenzacija zakasnitve paketov, mrežno igranje, večigralske igre, Web Workers, Apple, Objective-C, MySQL, AJAX, lokalizacija, MVC, CSS, HTML, iPad, ogordje XNA, izobraževanje, jQuery, detekcija obrazov, SWT, izvršljiva koda, metamorfizem, polimorfizem, prikrivanje, obogatitev podatkov, akrofobija, Unreal, simulacija, zaznavanje gibanja, varnost, ranljivost, periokularna informacija, Razpoznavanje šarenice, QR, Laravel, glasba, Daydream, virus, škodljiva koda, zlonamerna koda, Simulacija, vinjenost, detekcija okostja, globinski senzor, poravnava, naglavni prikazovalniki, animacija, realni čas, adaptivno binarno drevo, Octree, grafi scene, vizualizacija prostora, načrtovanje prostora, uhelj, kontekst, vožnja avtomobila, detekcija, fantazijske namizne igre, zemljevid, digitalna površina, Dungeons & Dragons, pregled, športni rekviziti, animirani liki, govorica telesa, zaupanje, tajno glasovanje, ear recognition, ear detection, razločanje delov telesa, unconstrained environment, deep neural networks, spletno glasovanje, elektronsko glasovanje, super-resolution, slikovna biometrija, artefakt, generativna nasprotniška mreža, ears, EDSR, SSIM, PSNR, SwinIR, večciljno učenje, ear biometrics, univerzalna platforma Windows, zbiranje odpadnih jedilnih olj, odpadno jedilno olje, konvolucijske nevronse mreže, segmentacija beločnice, globoke nevronske mreže, izposoja, generiranje obrazov, generativne nasprotniške mreže, rezanje filtrov, destilacija znanja, zamenjava obrazov, deep learning, computer vision, nasprotniški šum, shema k-enakosti, socialno razmerje, strojni vid, ε-diferencialna zasebnost, potencialno vidna množica, portali, detekcija teksta, Zend Framework 2, tržišče iger v Flashu, načini monetizacije, slike naravnih scen, evalvacijske zbirke, detekcija smeri SWT, glasovanje SWT, barvna redukcija, brskalniške igre v Flashu, neodvisni razvijalci, avtomatska videoanaliza, človeški skelet, detekcija gibanja, tek, preoblikovanje podatkov računalniški vid, preoblikovanje podatkov, programiranje, Microsoft, ogrodje XNA, CVL OCR DB, rešitev v oblaku, odstranjevanje ozadja, segmentacija slike, primerjanje grebenov, obdelava signalov, GrabCut, obdelava slike, C/C++, XCode, kreiranje stilov, senzorji, vstop, obrazi, arhitekturne možnosti, medplatformski razvoj, večigralnost, sinhronizacija, vrata, identifikacija, mobilna platforma, analiza koraka, razpoznavanje ljudi, detekcija uhljev, določanje starosti, klasifikacija starosti, starost, partnerski sistem, zagonsko podjetje, zaznavanje rok., moderne razvojne metodologije, trženje, zaznavanje obrazov, klasifikacija, svet iger, Ogre3D, 3D grafika, računalniška grafika, arhitektura, konvolucijska nevronska mreža, kulturno središče, SRTM, sledenje objektov, Kalmanov filter, orodje za razpoznavo uhljev računalniški vid, orodje za uhlje, podatkovna baza uhljev, biometrični podatki uhljev, agent, inteligenca, neodvisnost od hitrosti hoje, model skeleta, svet igre, razpoznava oseb na podlagi uhljev, odločitveni modeli, infrardeče oznake, Madžarska metoda, filter z delci, Leap Motion, molekula, podatkovne zbirke, značilke, molekulsko modeliranje, izris terena