Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Peter Peer

Vseh ključnih besed je 378, ki se skupaj pojavijo 696 krat.
69 ključnih besed (18.25 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 387 krat (55.6 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
52x13.44%računalništvo
48x12.4%diplomske naloge
29x7.49%računalništvo in informatika
27x6.98%visokošolski strokovni študij
22x5.68%računalniški vid
20x5.17%univerzitetni študij
12x3.1%biometrija
7x1.81%Unity
6x1.55%Oculus Rift
5x1.29%konvolucijske nevronske mreže, obogatena resničnost, iOS, strojno učenje, navidezna resničnost, razvoj iger
4x1.03%igre, C#, interaktivnost, globoko učenje, OpenCV, segmentacija, aplikacija
3x0.78%Android, vizualizacija, verifikacija, prstni odtisi, igra, umetna inteligenca, mobilne naprave, uhlji, iPhone, Java, detekcija obraza, podjetništvo
2x0.52%oblačna storitev, samodejno razpoznavanje, Kinect, simulacija bolezni, bolezni oči, programsko ogrodje, igralni pogon, barvni prostor, disertacije, obrazni izrazi, prenosni telefoni, mobilne aplikacije, digitalizacija, deidentifikacija, avtomatika, fuzija, operacijski sistem, nevronska mreža, nevronske mreže, vitki startup, 3D, magisteriji, oblak, PHP, šarenica, HTML5, razpoznavanje, razpoznava oseb, učenje, spletna aplikacija, prstni odtis, mobilna aplikacija, OpenGL, ponavljanje s presledki, beločnica
1xAzure, osvetlitev slike, novi gradniki iOS 5, barvna konstantnost, Objective C, Xcode, barvni podprostor, genetski algoritem, implementacija, visokošolski študij, Hammingova razdalja, platforma Trafika, Gaborjevi valčki, spletni iskalniki, optimizacija s kolonijami mravelj, Django, optimizacija spletnih strani, splet, poslovna aplikacija, TSP, barvna transformacija, uporabnost aplikacij, plačilo oglasov na klik, VideoLAN, VLC, Flash, RTP, RTMP, x264, Xuggle, Java CV, Red5, komunikacija, NetBeans, JDK, JAR, segmentacija ceste, monokularni sistem, video, kolesarjenje, opozorilni sistem, OCR, naravne scene, CSS3, igrifikacija igre, analiza potrošnikov, produkt, angažiranost uporabnikov, metrike uporabe in frekvenca vračanja uporabnikov, optimizacijske tehnike, estetika, mehanika, klasifikacija spola, iskanje obrazov, gaborjev filter, SIFT, smerni segmenti nelinearne mreže, SVM, ANN, MDC, marketing v spletnih iskalnikih, K-NN, e-učenje, Gaborjev filter, okolje .NET, proizvodnja, kontrola, kamera, Študentska borza, fotografije, spletna kamera, naročanje fotografij, obdelava fotografij, SCADA, model kvadra, rehabilitacija roke, primerjalni testi brskalnikov, večnitenje, paralelno procesiranje, JavaScript, Web Workers, kompenzacija zakasnitve paketov, mrežno igranje, večigralske igre, strežniška aplikacija, upravljanje storitev IT, 3D-rekonstrukcija kvadra, delovanje v realnem času, grafični elementi, proces, padavine, meteorologija, zaslon na dotik, fizikalni sistem, padavinski graf, razvoj, baza CVL OCR DB, BPMN, storitveni center, Six Sigma, ITIL, metodologija zajema podatkovnih baz slik, struktura, optična razpoznava znakov, atributi, kategorije, biometrični sistemi, OGRE3D, svetlobne lastnosti žarometov, meritve, fotometer, stripovski oblački, format PE, zbirnik, obratni zbirnik, razhroščevalnik, izbor značilk, scenarij, oglaševanje, mobilne pametene naprave, avtomobil, detekcija obrazov, odzivno spletno oblikovanje, čitalec prstnih odtisov, medplatformski mobilni razvoj, slike visoke ločljivosti, slikovni formati, medplaformska ogrodja in knjižnice, sistemski monitor, odvečna koda, ogordje XNA, izobraževanje, jQuery, HTML, iPad, Objective-C, anatomija očesa, razvoj računalniške igre, Apple, CASIA, CSS, predložni stroji, razvoj spletnih strani, samoreplikacijska koda, Facebook, MVC, MySQL, AJAX, lokalizacija, mobilne spletne aplikacije, identifikacija, naglavni prikazovalniki, vizualizacija prostora, načrtovanje prostora, poravnava, globinski senzor, realni čas, animacija, detekcija okostja, zemljevid, digitalna površina, vožnja avtomobila, vinjenost, Simulacija, kontekst, uhelj, Dungeons & Dragons, fantazijske namizne igre, detekcija, grafi scene, Octree, zaznavanje obrazov, klasifikacija, konvolucijska nevronska mreža, starost, klasifikacija starosti, partnerski sistem, detekcija uhljev, določanje starosti, kulturno središče, SRTM, portali, potencialno vidna množica, adaptivno binarno drevo, 3D grafika, Ogre3D, arhitektura, računalniška grafika, svet iger, Unreal, simulacija, univerzalna platforma Windows, zbiranje odpadnih jedilnih olj, odpadno jedilno olje, segmentacija beločnice, globoke nevronske mreže, izposoja, generiranje obrazov, generativne nasprotniške mreže, konvolucijske nevronse mreže, rezanje filtrov, nasprotniški šum, zamenjava obrazov, globoki ponaredki, shema k-enakosti, ε-diferencialna zasebnost, destilacija znanja, socialno razmerje, strojni vid, športni rekviziti, pregled, polimorfizem, prikrivanje, varnost, metamorfizem, izvršljiva koda, zaznavanje gibanja, akrofobija, obogatitev podatkov, ranljivost, virus, Razpoznavanje šarenice, QR, Laravel, periokularna informacija, glasba, škodljiva koda, zlonamerna koda, Daydream, zagonsko podjetje, trženje, vrata, arhitekturne možnosti, medplatformski razvoj, vstop, senzorji, sinhronizacija, večigralnost, obdelava signalov, rešitev v oblaku, obrazi, evalvacijske zbirke, slike naravnih scen, detekcija teksta, SWT, barvna redukcija, CVL OCR DB, detekcija smeri SWT, glasovanje SWT, mobilna platforma, primerjanje grebenov, deformacija terena, večteksturni preliv, GLSL, GPU, avtomatizacija, Power Shell, aktivni imenik, upravljanje z uporabniki, LOD, interaktivna simulacija terena, GrabCut, odstranjevanje ozadja, segmentacija slike, obdelava slike, kreiranje stilov, izris terena, C/C++, XCode, Zend Framework 2, neodvisni razvijalci, odločitveni modeli, podatkovne zbirke, značilke, razpoznava oseb na podlagi uhljev, biometrični podatki uhljev, orodje za razpoznavo uhljev računalniški vid, orodje za uhlje, podatkovna baza uhljev, molekulsko modeliranje, molekula, sledenje objektov, zaznavanje rok., moderne razvojne metodologije, Kalmanov filter, filter z delci, Leap Motion, infrardeče oznake, Madžarska metoda, agent, inteligenca, brskalniške igre v Flashu, preoblikovanje podatkov, preoblikovanje podatkov računalniški vid, načini monetizacije, tržišče iger v Flashu, programiranje, Microsoft, ogrodje XNA, avtomatska videoanaliza, človeški skelet, neodvisnost od hitrosti hoje, model skeleta, svet igre, razpoznavanje ljudi, analiza koraka, detekcija gibanja, tek, starševski nadzor