Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Peter Peer

Vseh ključnih besed je 426, ki se skupaj pojavijo 761 krat.
70 ključnih besed (16.43 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 405 krat (53.22 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
52x12.84%računalništvo
48x11.85%diplomske naloge
29x7.16%računalništvo in informatika
27x6.67%visokošolski strokovni študij
25x6.17%računalniški vid
20x4.94%univerzitetni študij
12x2.96%biometrija
7x1.73%Unity, globoko učenje
6x1.48%strojno učenje, konvolucijske nevronske mreže, Oculus Rift
5x1.23%razvoj iger, OpenCV, segmentacija, iOS, navidezna resničnost, obogatena resničnost
4x0.99%globoki ponaredki, nevronska mreža, igre, C#, interaktivnost, aplikacija
3x0.74%verifikacija, učenje, umetna inteligenca, vizualizacija, igra, Java, detekcija obraza, podjetništvo, iPhone, spletna aplikacija, Android, mobilne naprave, prstni odtisi, uhlji
2x0.49%deidentifikacija, OpenGL, programsko ogrodje, bolezni oči, razpoznavanje, HTML5, nevronske mreže, oblak, fuzija, šarenica, mobilne aplikacije, magisteriji, beločnica, igralni pogon, ponavljanje s presledki, vitki startup, razpoznava oseb, simulacija bolezni, obrazni izrazi, mobilna aplikacija, prenosni telefoni, oblačna storitev, operacijski sistem, PHP, samodejno razpoznavanje, avtomatika, barvni prostor, disertacije, prstni odtis, digitalizacija, Kinect, 3D
1xosvetlitev slike, K-NN, ANN, gaborjev filter, MDC, barvna transformacija, Django, SVM, Azure, Objective C, metrike uporabe in frekvenca vračanja uporabnikov, angažiranost uporabnikov, mehanika, SIFT, estetika, Xcode, uporabnost aplikacij, barvni podprostor, analiza potrošnikov, produkt, klasifikacija spola, igrifikacija igre, novi gradniki iOS 5, e-učenje, barvna konstantnost, iskanje obrazov, Flash, deformacija terena, večteksturni preliv, GLSL, LOD, GPU, avtomatizacija, Power Shell, aktivni imenik, upravljanje z uporabniki, interaktivna simulacija terena, izris terena, odstranjevanje ozadja, segmentacija slike, primerjanje grebenov, mobilna platforma, GrabCut, obdelava slike, C/C++, XCode, kreiranje stilov, starševski nadzor, JAR, RTMP, RTP, VideoLAN, VLC, Java CV, Xuggle, naravne scene, OCR, x264, splet, Red5, segmentacija ceste, NetBeans, JDK, monokularni sistem, opozorilni sistem, komunikacija, video, kolesarjenje, smerni segmenti nelinearne mreže, medplatformski mobilni razvoj, metodologija zajema podatkovnih baz slik, struktura, BPMN, storitveni center, Six Sigma, kategorije, atributi, proces, razvoj, baza CVL OCR DB, optična razpoznava znakov, ITIL, upravljanje storitev IT, kontrola, proizvodnja, kamera, SCADA, kompenzacija zakasnitve paketov, okolje .NET, Študentska borza, strežniška aplikacija, naročanje fotografij, obdelava fotografij, fotografije, grafični elementi, fizikalni sistem, Hammingova razdalja, implementacija, Gaborjevi valčki, Gaborjev filter, izbor značilk, visokošolski študij, spletni iskalniki, plačilo oglasov na klik, marketing v spletnih iskalnikih, optimizacijske tehnike, optimizacija spletnih strani, CASIA, anatomija očesa, meteorologija, padavine, padavinski graf, čitalec prstnih odtisov, zaslon na dotik, 3D-rekonstrukcija kvadra, delovanje v realnem času, biometrični sistemi, rehabilitacija roke, model kvadra, spletna kamera, mrežno igranje, večigralske igre, stripovski oblački, fotometer, scenarij, oglaševanje, slike visoke ločljivosti, meritve, svetlobne lastnosti žarometov, obratni zbirnik, razhroščevalnik, zbirnik, format PE, slikovni formati, medplaformska ogrodja in knjižnice, detekcija obrazov, avtomobil, genetski algoritem, optimizacija s kolonijami mravelj, TSP, platforma Trafika, CSS3, sinhronizacija, mobilne pametene naprave, odzivno spletno oblikovanje, mobilne spletne aplikacije, sistemski monitor, odvečna koda, Apple, paralelno procesiranje, Objective-C, iPad, ogordje XNA, večnitenje, primerjalni testi brskalnikov, OGRE3D, razvoj računalniške igre, Web Workers, JavaScript, izobraževanje, jQuery, Facebook, predložni stroji, razvoj spletnih strani, samoreplikacijska koda, MVC, lokalizacija, HTML, CSS, MySQL, AJAX, poslovna aplikacija, ogrodje XNA, globoke nevronske mreže, segmentacija beločnice, univerzalna platforma Windows, zbiranje odpadnih jedilnih olj, generativne nasprotniške mreže, generiranje obrazov, Laravel, pregled, športni rekviziti, izposoja, odpadno jedilno olje, konvolucijske nevronse mreže, shema k-enakosti, nasprotniški šum, zamenjava obrazov, deep learning, ε-diferencialna zasebnost, strojni vid, rezanje filtrov, destilacija znanja, socialno razmerje, QR, Razpoznavanje šarenice, zaznavanje gibanja, akrofobija, obogatitev podatkov, izvršljiva koda, simulacija, Unreal, kontekst, vožnja avtomobila, vinjenost, Simulacija, metamorfizem, polimorfizem, zlonamerna koda, Daydream, glasba, periokularna informacija, škodljiva koda, virus, prikrivanje, varnost, ranljivost, computer vision, ear biometrics, privacy protection, facial synthesis, generative neural networks, face deidentification, data utility, image-based biometrics, ponarejeni videoposnetki, Python, algoritem, detekcija globokih ponaredkov, PKPass, koda QR, UniFormerV2, Video Vision Transformer, lažni posnetki, prstne sledi, Computer vision, Python notebook, digitalne izkaznice, segmentation, object detection, difuzijski modeli, stabilna difuzija, animirani liki, govorica telesa, zaupanje, tajno glasovanje, ear recognition, ear detection, večciljno učenje, razločanje delov telesa, unconstrained environment, deep neural networks, spletno glasovanje, elektronsko glasovanje, super-resolution, slikovna biometrija, artefakt, generativna nasprotniška mreža, ears, EDSR, SSIM, PSNR, SwinIR, uhelj, detekcija, detekcija gibanja, tek, analiza koraka, razpoznavanje ljudi, človeški skelet, avtomatska videoanaliza, načini monetizacije, brskalniške igre v Flashu, preoblikovanje podatkov, preoblikovanje podatkov računalniški vid, neodvisnost od hitrosti hoje, model skeleta, podatkovna baza uhljev, biometrični podatki uhljev, razpoznava oseb na podlagi uhljev, odločitveni modeli, orodje za uhlje, orodje za razpoznavo uhljev računalniški vid, svet igre, inteligenca, agent, tržišče iger v Flashu, uporabniški vmesnik, medplatformski razvoj, rešitev v oblaku, obrazi, CVL OCR DB, arhitekturne možnosti, identifikacija, obdelava signalov, senzorji, vstop, vrata, detekcija smeri SWT, glasovanje SWT, Zend Framework 2, neodvisni razvijalci, programiranje, Microsoft, detekcija teksta, slike naravnih scen, barvna redukcija, SWT, evalvacijske zbirke, podatkovne zbirke, značilke, adaptivno binarno drevo, Octree, grafi scene, realni čas, potencialno vidna množica, portali, računalniška grafika, svet iger, Ogre3D, 3D grafika, animacija, detekcija okostja, zemljevid, digitalna površina, Dungeons & Dragons, fantazijske namizne igre, načrtovanje prostora, vizualizacija prostora, globinski senzor, poravnava, naglavni prikazovalniki, arhitektura, SRTM, Kalmanov filter, sledenje objektov, zaznavanje rok., moderne razvojne metodologije, filter z delci, Madžarska metoda, molekulsko modeliranje, molekula, Leap Motion, infrardeče oznake, trženje, zagonsko podjetje, zaznavanje obrazov, klasifikacija, konvolucijska nevronska mreža, kulturno središče, starost, klasifikacija starosti, partnerski sistem, detekcija uhljev, določanje starosti, večigralnost