Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Peter Peer

Vseh ključnih besed je 452, ki se skupaj pojavijo 790 krat.
70 ključnih besed (15.49 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 408 krat (51.65 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
54x13.24%računalništvo
51x12.5%diplomske naloge
30x7.35%računalništvo in informatika
29x7.11%visokošolski strokovni študij
24x5.88%računalniški vid
21x5.15%univerzitetni študij
11x2.7%biometrija
8x1.96%globoko učenje
6x1.47%strojno učenje, iOS, razvoj iger, konvolucijske nevronske mreže, segmentacija, Unity
5x1.23%navidezna resničnost, Oculus Rift
4x0.98%globoki ponaredki, OpenCV, igre, interaktivnost, nevronska mreža, aplikacija, obogatena resničnost
3x0.74%C#, umetna inteligenca, igra, vizualizacija, mobilne naprave, Android, verifikacija, iPhone, Java, spletna aplikacija, PHP, prstni odtisi
2x0.49%3D, fuzija, detekcija obraza, jQuery, JavaScript, operacijski sistem, HTML, prstni odtis, razpoznavanje, deidentifikacija, oblačna storitev, beločnica, oblak, šarenica, mobilna aplikacija, igralni pogon, HTML5, Objective-C, OCR, Apple, OpenGL, obrazni izrazi, prenosni telefoni, uhlji, samodejno razpoznavanje, barvni prostor, nevronske mreže, avtomatika, digitalizacija, mobilne aplikacije, disertacije, podjetništvo, Kinect, učenje, identifikacija
1xfizikalni sistem, aktivni imenik, upravljanje z uporabniki, Power Shell, grafični elementi, NetBeans, JDK, JAR, avtomatizacija, starševski nadzor, čitalec prstnih odtisov, padavine, 3D-rekonstrukcija kvadra, delovanje v realnem času, GLSL, večteksturni preliv, deformacija terena, video, padavinski graf, meteorologija, GPU, zaslon na dotik, komunikacija, kolesarjenje, opozorilni sistem, monokularni sistem, razvoj, igrifikacija igre, uporabnost aplikacij, estetika, mehanika, metrike uporabe in frekvenca vračanja uporabnikov, angažiranost uporabnikov, segmentacija ceste, proces, VideoLAN, VLC, Flash, Red5, RTP, RTMP, x264, Xuggle, Java CV, LOD, interaktivna simulacija terena, vstop, optimizacijske tehnike, vrata, mobilna platforma, senzorji, obdelava signalov, implementacija, visokošolski študij, spletni iskalniki, optimizacija spletnih strani, sinhronizacija, večigralnost, evalvacijske zbirke, marketing v spletnih iskalnikih, plačilo oglasov na klik, slike naravnih scen, SWT, barvna redukcija, CVL OCR DB, detekcija smeri SWT, glasovanje SWT, Hammingova razdalja, Gaborjevi valčki, obdelava slike, GrabCut, rehabilitacija roke, biometrični sistemi, kreiranje stilov, XCode, baza CVL OCR DB, model kvadra, izris terena, C/C++, anatomija očesa, CASIA, medplatformski razvoj, Gaborjev filter, rešitev v oblaku, obrazi, arhitekturne možnosti, izbor značilk, odstranjevanje ozadja, segmentacija slike, primerjanje grebenov, spletna kamera, Azure, SCADA, medplaformska ogrodja in knjižnice, medplatformski mobilni razvoj, kamera, iPad, fotometer, zbirnik, format PE, svetlobne lastnosti žarometov, meritve, kontrola, proizvodnja, slikovni formati, strežniška aplikacija, stripovski oblački, scenarij, slike visoke ločljivosti, mobilne pametene naprave, okolje .NET, fotografije, obdelava fotografij, naročanje fotografij, razhroščevalnik, obratni zbirnik, OGRE3D, razvoj računalniške igre, CSS, MySQL, Web Workers, večigralske igre, kompenzacija zakasnitve paketov, mrežno igranje, večnitenje, primerjalni testi brskalnikov, AJAX, lokalizacija, razvoj spletnih strani, samoreplikacijska koda, odvečna koda, sistemski monitor, predložni stroji, ogordje XNA, MVC, Facebook, izobraževanje, oglaševanje, avtomobil, K-NN, kategorije, ANN, atributi, MDC, novi gradniki iOS 5, metodologija zajema podatkovnih baz slik, Objective C, Xcode, struktura, SVM, gaborjev filter, klasifikacija spola, optična razpoznava znakov, iskanje obrazov, paralelno procesiranje, produkt, analiza potrošnikov, SIFT, smerni segmenti nelinearne mreže, naravne scene, Django, splet, platforma Trafika, barvna transformacija, ITIL, detekcija teksta, upravljanje storitev IT, CSS3, detekcija obrazov, odzivno spletno oblikovanje, mobilne spletne aplikacije, Študentska borza, osvetlitev slike, barvna konstantnost, storitveni center, BPMN, poslovna aplikacija, magisteriji, TSP, optimizacija s kolonijami mravelj, barvni podprostor, Six Sigma, genetski algoritem, e-učenje, Open CV, socialno razmerje, destilacija znanja, strojni vid, ε-diferencialna zasebnost, shema k-enakosti, rezanje filtrov, konvolucijske nevronse mreže, segmentacija beločnice, univerzalna platforma Windows, zbiranje odpadnih jedilnih olj, odpadno jedilno olje, nasprotniški šum, zamenjava obrazov, deep neural networks, ear detection, ear recognition, animirani liki, unconstrained environment, razločanje delov telesa, deep learning, computer vision, ear biometrics, večciljno učenje, globoke nevronske mreže, generativne nasprotniške mreže, prikrivanje, polimorfizem, varnost, ranljivost, virus, metamorfizem, izvršljiva koda, simulacija, zaznavanje gibanja, akrofobija, obogatitev podatkov, škodljiva koda, zlonamerna koda, pregled, športni rekviziti, izposoja, generiranje obrazov, Laravel, QR, Daydream, glasba, periokularna informacija, Razpoznavanje šarenice, govorica telesa, zaupanje, UniFormerV2, Computer vision, Video Vision Transformer, lažni posnetki, prstne sledi, Python notebook, object detection, PKPass, koda QR, digitalne izkaznice, segmentation, uporabniški vmesnik, sclera recognition, prostorske transformatorske mreže, siamske nevronske mreže, iskanje ujemanj prstnih sledi, enorazredno učenje, trojna izguba, biometrics, sclera segmentation, ocular biometrics, lightweight deep neural networks, identity recognition, face deidentification, generative neural networks, EDSR, ears, super-resolution, slikovna biometrija, SwinIR, PSNR, tajno glasovanje, spletno glasovanje, elektronsko glasovanje, SSIM, artefakt, generativna nasprotniška mreža, image-based biometrics, data utility, privacy protection, facial synthesis, detekcija globokih ponaredkov, algoritem, stabilna difuzija, difuzijski modeli, ponarejeni videoposnetki, Python, Unreal, Simulacija, preoblikovanje podatkov, analiza koraka, preoblikovanje podatkov računalniški vid, razpoznavanje ljudi, neodvisnost od hitrosti hoje, tek, detekcija gibanja, fotografija, svetlomer, avtomatska videoanaliza, človeški skelet, model skeleta, ponavljanje s presledki, podatkovna baza uhljev, biometrični podatki uhljev, razpoznava oseb na podlagi uhljev, razpoznava oseb, orodje za uhlje, orodje za razpoznavo uhljev računalniški vid, vitki startup, svet igre, inteligenca, agent, foto parameter, spletni poker, simulacija bolezni, brskalniške igre v Flashu, bolezni oči, programsko ogrodje, prevajalnik, načini monetizacije, tržišče iger v Flashu, neodvisni razvijalci, programiranje, Microsoft, ogrodje XNA, Node.js, WebSocket, prepoznavanje globokih ponaredkov, predobdelava slik, iskanje obrisov, zaznavanje robov, Tesseract, spletno razvojno okolje, HTML5 Canvas, Zend, Apache, vizualno programiranje, molekulsko modeliranje, molekula, animacija, realni čas, detekcija okostja, globinski senzor, poravnava, grafi scene, Octree, 3D grafika, portali, potencialno vidna množica, adaptivno binarno drevo, naglavni prikazovalniki, vizualizacija prostora, uhelj, kontekst, vožnja avtomobila, vinjenost, detekcija, fantazijske namizne igre, načrtovanje prostora, zemljevid, digitalna površina, Dungeons & Dragons, Ogre3D, svet iger, zaznavanje rok., moderne razvojne metodologije, trženje, zagonsko podjetje, sledenje objektov, Kalmanov filter, Leap Motion, infrardeče oznake, Madžarska metoda, filter z delci, partnerski sistem, detekcija uhljev, kulturno središče, SRTM, arhitektura, računalniška grafika, konvolucijska nevronska mreža, klasifikacija, določanje starosti, klasifikacija starosti, starost, zaznavanje obrazov, Zend Framework 2