Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Martina Ozbič

Vseh ključnih besed je 146, ki se skupaj pojavijo 180 krat.
20 ključnih besed (13.7 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 54 krat (30 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x12.96%govorno-jezikovni razvoj
5x9.26%komunikacija
4x7.41%pragmatika
3x5.56%inkluzija, afazija, vprašalnik, govor
2x3.7%predšolski otroci, zgodnja obravnava, specialni in rehabilitacijski pedagog, artikulacija, asertivnost, starši, diagnostika, logoped, skupinski narek, testi, fonološki razvoj, jezikovne motnje, zgodnje odkrivanje
1xiracionalna prepričanja, analize, apraksija, čutila, zakasneli govorci, obravnava, sporazumevanje, stereotipi in predsodki, vaje, sociopragmatična spretnost, računalniška oprema, fina motorika, sorodniki, specifične govorno-jezikovne motnje, prosti čas, analiza govora, fonološki procesi, starejši, tiflopedagog, otrok, mariborski govor, slabovidni, slepi, tiplopegagogika, orientacija, evtonija, test za afazijo pri dvojezičnih osebah, transkripcija, razvojne težave, osebe s posebnimi potrebami, dekleta, jezikovni razvoj, Romi, močna področja, Aspergerjev sindrom, bralna učinkovitost, zgodnje veščine, bralne sposobnosti, fonološko zavedanje, demenca, staranje, test, risanje, rehabilitacija, imitacija, osnovna šola, dihanje, glasovna motnja, responzivnost, glasovna terapija, jezik, genska motnja, pedagogika, pogovor, vzgojiteljice, kurikulum, otroci, metoda Floortime, vloga tiflopedagoga, nadomestna in dopolnilna komunikacija, avtistična motnja, amiotrofična lateralna skleroza, integracija, izobraževalni programi, odprti kurikul, Jezik, dijaki, otroci s posebnimi potrebami, prilagoditve, verbalno in neverbalno sporazumevanje, Pragmatika, uporaba roke, razvoj komunikacije, otroci z motnjami vida, kretnja, koncept Castillo-Morales, vaje za izboljšanje motorike orofacialnega področja, k otroku usmerjen govor, zapoznel fonološki razvoj, otroci z avtističnimi motnjami, komunikacija med otrokom in starši, posnemanje, otrok s posebnimi potrebami, prozodija, razvoj pragmatičnih zmožnosti, instrumentarij Language Use Inventory ( LUI), povprečna dolžina povedi, besedne vrste, slabovidnost, slepota, govorno-jezikovne značilnosti, slovnična zmožnost, glas, razvoj predšolskih otrok, motivacija, delovne izkušnje, nedonošenčki, izgorelost, pedagoška praksa, aplikacije, ICS lestvica, prenatalni razvoj, postnatalni razvoj, ritmične sposobnosti, glasba, logopedski pregled, s kretnjo podprta komunikacija, zgodnji razvoj komunikacije, branje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, logoped v vrtcu, predšolsko obdobje, kurikulum za vrtce, vrtec, preventivni logopedski program, jezikovna zmožnost, pripovedovanje zgodbe, logopedija, govorna razumljivost, tablični računalnik, vidna povratna informacija, terapija, metoda PECS, vnetje srednjega ušesa, razumljivost