Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Martina Ozbič

Together there are 146 keywords, that are appearing 180 times.
20 of them (13.7 % of all) appear more than once, together appearing 54 times (30 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
7x12.96%govorno-jezikovni razvoj
5x9.26%komunikacija
4x7.41%pragmatika
3x5.56%inkluzija, afazija, vprašalnik, govor
2x3.7%predšolski otroci, zgodnja obravnava, specialni in rehabilitacijski pedagog, artikulacija, asertivnost, starši, diagnostika, logoped, skupinski narek, testi, fonološki razvoj, jezikovne motnje, zgodnje odkrivanje
1xotrok, analize, apraksija, fina motorika, zakasneli govorci, vaje, sporazumevanje, stereotipi in predsodki, računalniška oprema, sociopragmatična spretnost, orientacija, iracionalna prepričanja, sorodniki, specifične govorno-jezikovne motnje, prosti čas, analiza govora, fonološki procesi, starejši, tiflopedagog, obravnava, mariborski govor, slabovidni, slepi, tiplopegagogika, čutila, jezik, test za afazijo pri dvojezičnih osebah, transkripcija, razvojne težave, osebe s posebnimi potrebami, dekleta, jezikovni razvoj, Romi, močna področja, Aspergerjev sindrom, bralna učinkovitost, zgodnje veščine, bralne sposobnosti, fonološko zavedanje, demenca, staranje, risanje, pogovor, glasovna motnja, evtonija, dihanje, glasovna terapija, osnovna šola, responzivnost, imitacija, rehabilitacija, genska motnja, pedagogika, test, vzgojiteljice, kurikulum, otroci, metoda Floortime, vloga tiflopedagoga, nadomestna in dopolnilna komunikacija, avtistična motnja, amiotrofična lateralna skleroza, integracija, izobraževalni programi, odprti kurikul, Jezik, dijaki, otroci s posebnimi potrebami, prilagoditve, verbalno in neverbalno sporazumevanje, Pragmatika, uporaba roke, razvoj komunikacije, otroci z motnjami vida, kretnja, koncept Castillo-Morales, vaje za izboljšanje motorike orofacialnega področja, k otroku usmerjen govor, zapoznel fonološki razvoj, otroci z avtističnimi motnjami, komunikacija med otrokom in starši, posnemanje, otrok s posebnimi potrebami, prozodija, razvoj pragmatičnih zmožnosti, instrumentarij Language Use Inventory ( LUI), povprečna dolžina povedi, besedne vrste, slabovidnost, slepota, govorno-jezikovne značilnosti, slovnična zmožnost, glas, razvoj predšolskih otrok, motivacija, delovne izkušnje, nedonošenčki, izgorelost, pedagoška praksa, aplikacije, ICS lestvica, prenatalni razvoj, postnatalni razvoj, ritmične sposobnosti, glasba, logopedski pregled, s kretnjo podprta komunikacija, zgodnji razvoj komunikacije, branje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, logoped v vrtcu, predšolsko obdobje, kurikulum za vrtce, vrtec, preventivni logopedski program, jezikovna zmožnost, pripovedovanje zgodbe, logopedija, govorna razumljivost, tablični računalnik, vidna povratna informacija, terapija, metoda PECS, vnetje srednjega ušesa, razumljivost