Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Janez Jerman

Vseh ključnih besed je 208, ki se skupaj pojavijo 251 krat.
25 ključnih besed (12.02 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 68 krat (27.09 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x10.29%specialni in rehabilitacijski pedagogi
6x8.82%inkluzija, stres
3x4.41%otroci s posebnimi potrebami, samopodoba, osebe z motnjami v duševnem razvoju, spolnost, motnje v duševnem razvoju
2x2.94%poklicni stres, specialni in rehabilitacijski pedagog, depersonalizacija, učenci s posebnimi potrebami, čustvena izčrpanost, specifične učne težave, Downov sindrom, čustvena inteligentnost, pomoč, posledice, družina, mladostništvo, kvaliteta življenja, poklicna izgorelost, socialna anksioznost, anksioznost, osebnostne lastnosti
1xkomunikacija, duševni procesi, igra, otroc, oblike pomoči, čustveni procesi, igrače, adolescenti, kognitivni procesi, spremembe psiholoških značilnosti, vidiki in pogledi študentov in študentk, motivacijski procesi, duševne motnje, specialno-rehabilitacijski pedagoški pristop, osnovne šole s prilagojenim programom, starši, vzgojitelji, nevladne organizacije, Sorojenci oseb s posebnimi potrebami, integracija, sodobna glasba, likovni materiali in pripomočki, Rettov sindrom, neuspešni nadarjeni, socialna integracija, trajnost znanja, prehod/tranzicija, individualiziran program, sodelovanje s starši, stresogeni dejavniki, lažja motnja v duševnem razvoju, športniki invalidi, paraolimpijske igre, razlike med državami, težave s spominom, dodatna strokovna pomoč, spremljevalci, otrok s cerebralno paralizo, komunikacijska matrika, govorno-jezikovna komunikacija, študij specialne in rehabilitacijske pedagogike, spomin, usmerjanje otrok, identificiranje, učitelji, stališča, socialne igre, zgodnja obravnava, študija primera, odrasli, vprašalnik, starševska vzgoja, otroci, socialne veščine, selektivni mutizem, večkriterijsko odločanje, observatorij, izbira lokacije, kras, geografski informacijski sistemi (GIS), geomagnetizem, komunikacijska anksioznost, socialna fobija, pomoč otrokom, geofizika, socializacija, osebe s posebnimi potrebami, učenje, urejenje, sorojenci, negativna in pozitivna čustva, tesnoba, socialnopedagoška pomoč, levkemija pri otrocih, ponovna vključitev v šolo, ovire, posledice bolezni in zdravljenja, prilagoditev, delavnice, nenadna izguba vida, adaptacija, institucionalno bivanje, likovna terapija, postopna izguba vida, pridobljena slepota in slabovidnost v odraslosti, pomoč in podpora, čustva, nadarjeni učenci, osebe s slepoto in slabovidnostjo, strategije spoprijemanja, -motnje avtističnega spektra, delovna motivacija, delovno zadovoljstvo, teorija samodeterminacije, dejavniki delovnega zadovoljstva, osebna izpolnitev, mobilni učitelj za dodatno strokovno pomoč, javni vrtec, program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, značilnosti otrok, Izgorelost, možgani, motnje avtističnega spektra, porajajoča se pismenost, merske karakteristike, zmerne motnje v duševnem razvoju, duhovnost, odgovornost, motnja pozornosti in hiperaktivnost (ADHD), težje motnje v duševnem razvoju, downov sindrom, učenci s pomanjkljivo pozornostjo in hiperaktivnostjo (ADHD), učna neuspešnost, dejavniki, predšolski otroci, Otroci z učnimi težavami, učenci s specifičnimi učnimi težavami, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, medosebne težave, Socialna fobija, dejavniki zadovoljstva, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, poklic specialnega in rehabilitacijskega pedagoga, delovno mesto, zadovoljstvo, rezilientnost, pandemija, mobilna specialno pedagoška služba, dodatna strokovna pomoč v vzgojno-izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem, prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, covid-19., razvojna ambulanta s centrom za zgodnjo obravnavo, odzivi staršev, covid-19, proces sprejemanja, soočanje staršev, psihično blagostanje, življenje v skupnosti, profesionalna etika, avtistične motnje, metoda Floortime, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, osnovna šola, senzomotorična integracija, strategoje pomoči, učitelji razrednega pouka, primerjava, matere otrok s posebnimi potrebami, Zadovoljstvo na delovnem mestu, razvijanje pozitivne samopodobe, pravica do spolnosti, osebe z zmernimi težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju, mobilna služba, timsko delo, ljubezen, zaljubljenost, čustveno opismenjevanje, delavnice s socialno-interakcijskimi igrami, študij primera, strategije, aktivnosti, vedenjske težave, neprilagojeno vedenje, prostovoljstvo, moteče vedenje, čustvene težave, motnje požiranja, vzgojitelj, motnja pozornosti in hiperaktivnosti – ADHD, dejavniki poklicnega stresa, požiranje, zlorabe, nasilje, izguba, žalovanje otrok, otroci z motnjami v duševnem razvoju, psihosocialne težave, številske in prostorske predstave, poškodbe možganov, samozagovorništvo, opolnomočenje, ocenjevanje kakovosti življenja, Prader-Willijev sindrom