Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Janez Jerman

Vseh ključnih besed je 219, ki se skupaj pojavijo 266 krat.
26 ključnih besed (11.87 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 73 krat (27.44 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x10.96%stres
7x9.59%specialni in rehabilitacijski pedagogi
6x8.22%inkluzija
3x4.11%motnje v duševnem razvoju, otroci s posebnimi potrebami, samopodoba, specialni in rehabilitacijski pedagog, osebe z motnjami v duševnem razvoju, spolnost
2x2.74%čustvena izčrpanost, depersonalizacija, poklicni stres, družina, čustvena inteligentnost, Downov sindrom, osebnostne lastnosti, socialna anksioznost, pomoč, posledice, kvaliteta življenja, specifične učne težave, mladostništvo, učenci s posebnimi potrebami, Izgorelost, poklicna izgorelost, anksioznost
1xvidiki in pogledi študentov in študentk, kras, izbira lokacije, študij specialne in rehabilitacijske pedagogike, paraolimpijske igre, lažja motnja v duševnem razvoju, težave s spominom, osnovne šole s prilagojenim programom, športniki invalidi, observatorij, razlike med državami, čustveni procesi, oblike pomoči, specialno-rehabilitacijski pedagoški pristop, adolescenti, komunikacija, duševne motnje, spremembe psiholoških značilnosti, osebnostna čvrstost, motivacijski procesi, kognitivni procesi, duševni procesi, dodatna strokovna pomoč, prehod/tranzicija, likovni materiali in pripomočki, sodobna glasba, vzgojitelji, trajnost znanja, socialna integracija, Prader-Willijev sindrom, tesnoba, neuspešni nadarjeni, Rettov sindrom, starši, nevladne organizacije, učitelji v osnovni šoli, izgorelost, komunikacijska matrika, govorno-jezikovna komunikacija, otrok s cerebralno paralizo, spremljevalci, Sorojenci oseb s posebnimi potrebami, integracija, individualiziran program, sodelovanje s starši, igra, večkriterijsko odločanje, institucionalno bivanje, adaptacija, likovna terapija, osebe s posebnimi potrebami, socializacija, nenadna izguba vida, postopna izguba vida, nadarjeni učenci, komunikacijska anksioznost, osebe s slepoto in slabovidnostjo, pridobljena slepota in slabovidnost v odraslosti, odrasli, vprašalnik, zgodnja obravnava, identificiranje, stališča, usmerjanje otrok, socialne igre, socialne veščine, selektivni mutizem, starševska vzgoja, otroci, študija primera, socialna fobija, čustva, ponovna vključitev v šolo, geomagnetizem, geofizika, ovire, levkemija pri otrocih, geografski informacijski sistemi (GIS), učitelji, otroc, stresogeni dejavniki, strategije spoprijemanja, posledice bolezni in zdravljenja, timsko delo, prilagoditev, delavnice, pomoč in podpora, pomoč otrokom, negativna in pozitivna čustva, sorojenci, socialnopedagoška pomoč, spomin, učenje, urejenje, igrače, avtistične motnje, javni vrtec, dejavniki, program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, značilnosti otrok, mobilni učitelj za dodatno strokovno pomoč, predšolski otroci, covid-19., razvojna ambulanta s centrom za zgodnjo obravnavo, mobilna specialno pedagoška služba, dodatna strokovna pomoč v vzgojno-izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem, prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, osebna izpolnitev, delovna motivacija, downov sindrom, učenci s pomanjkljivo pozornostjo in hiperaktivnostjo (ADHD), učna neuspešnost, motnja pozornosti in hiperaktivnost (ADHD), težje motnje v duševnem razvoju, motnje avtističnega spektra, delovno zadovoljstvo, teorija samodeterminacije, dejavniki delovnega zadovoljstva, možgani, odzivi staršev, soočanje staršev, raziskava, Zadovoljstvo na delovnem mestu, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, poklic specialnega in rehabilitacijskega pedagoga, Pedagogi, kakovost življenja, Motnje v sporazumevanju, nevrogene motnje komunikacije, vprašalnik ASHA QCL, merske lastnosti slovenske priredbe, delovno mesto, zadovoljstvo, rezilientnost, pandemija, covid-19, proces sprejemanja, medosebne težave, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, dejavniki zadovoljstva, Socialna fobija, Otroci z učnimi težavami, učenci s specifičnimi učnimi težavami, odgovornost, porajajoča se pismenost, matere otrok s posebnimi potrebami, primerjava, senzomotorična integracija, osnovna šola, profesionalna etika, učitelji razrednega pouka, strategoje pomoči, otroci z motnjami v duševnem razvoju, psihosocialne težave, aktivnosti, strategije, Nevrologija, metoda Floortime, zaljubljenost, ljubezen, pravica do spolnosti, osebe z zmernimi težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju, študij primera, delavnice s socialno-interakcijskimi igrami, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, -motnje avtističnega spektra, razvijanje pozitivne samopodobe, čustveno opismenjevanje, žalovanje otrok, izguba, motnja pozornosti in hiperaktivnosti – ADHD, dejavniki poklicnega stresa, požiranje, motnje požiranja, vzgojitelj, življenje v skupnosti, merske karakteristike, zmerne motnje v duševnem razvoju, duhovnost, psihično blagostanje, čustvene težave, vedenjske težave, opolnomočenje, ocenjevanje kakovosti življenja, poškodbe možganov, številske in prostorske predstave, samozagovorništvo, nasilje, neprilagojeno vedenje, prostovoljstvo, moteče vedenje, zlorabe, mobilna služba