Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Janez Jerman

Vseh ključnih besed je 220, ki se skupaj pojavijo 271 krat.
29 ključnih besed (13.18 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 80 krat (29.52 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x10%stres
7x8.75%specialni in rehabilitacijski pedagogi
6x7.5%inkluzija
4x5%samopodoba
3x3.75%specialni in rehabilitacijski pedagog, spolnost, osebe z motnjami v duševnem razvoju, motnje v duševnem razvoju, otroci s posebnimi potrebami
2x2.5%pomoč, čustvena inteligentnost, družina, kvaliteta življenja, socialna anksioznost, specifične učne težave, čustvena izčrpanost, mladostništvo, učenci s posebnimi potrebami, osebnostne lastnosti, sorojenci, posledice, depersonalizacija, starši, anksioznost, poklicni stres, osebe s posebnimi potrebami, Izgorelost, poklicna izgorelost, Downov sindrom
1xduševni procesi, čustveni procesi, motivacijski procesi, sodobna glasba, neuspešni nadarjeni, tesnoba, kognitivni procesi, likovni materiali in pripomočki, prehod/tranzicija, duševne motnje, komunikacija, socialna integracija, igra, adolescenti, trajnost znanja, vidiki in pogledi študentov in študentk, oblike pomoči, specialno-rehabilitacijski pedagoški pristop, spremembe psiholoških značilnosti, razlike med državami, Sorojenci oseb s posebnimi potrebami, otrok s cerebralno paralizo, nevladne organizacije, komunikacijska matrika, timsko delo, spremljevalci, individualiziran program, sodelovanje s starši, integracija, govorno-jezikovna komunikacija, dodatna strokovna pomoč, paraolimpijske igre, vzgojitelji, mobilna služba, Prader-Willijev sindrom, športniki invalidi, osnovne šole s prilagojenim programom, Rettov sindrom, težave s spominom, lažja motnja v duševnem razvoju, študij specialne in rehabilitacijske pedagogike, posledice bolezni in zdravljenja, stališča, učitelji, socialne igre, socialne veščine, selektivni mutizem, usmerjanje otrok, identificiranje, starševska vzgoja, vprašalnik, otroci, študija primera, zgodnja obravnava, komunikacijska anksioznost, socialna fobija, kras, izbira lokacije, osebnostna čvrstost, izgorelost, učitelji v osnovni šoli, observatorij, večkriterijsko odločanje, pomoč otrokom, geofizika, geomagnetizem, geografski informacijski sistemi (GIS), odrasli, socializacija, socialnopedagoška pomoč, osebe z zmernimi težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju, spomin, učenje, urejenje, ovire, ponovna vključitev v šolo, otroc, stresogeni dejavniki, strategije spoprijemanja, levkemija pri otrocih, negativna in pozitivna čustva, prilagoditev, nenadna izguba vida, postopna izguba vida, adaptacija, institucionalno bivanje, likovna terapija, pridobljena slepota in slabovidnost v odraslosti, osebe s slepoto in slabovidnostjo, delavnice, pomoč in podpora, čustva, nadarjeni učenci, igrače, matere otrok s posebnimi potrebami, predšolski otroci, covid-19., dejavniki, javni vrtec, program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, dodatna strokovna pomoč v vzgojno-izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem, soočanje staršev, odzivi staršev, razvojna ambulanta s centrom za zgodnjo obravnavo, mobilna specialno pedagoška služba, značilnosti otrok, mobilni učitelj za dodatno strokovno pomoč, motnje avtističnega spektra, težje motnje v duševnem razvoju, downov sindrom, učenci s pomanjkljivo pozornostjo in hiperaktivnostjo (ADHD), možgani, dejavniki delovnega zadovoljstva, osebna izpolnitev, delovna motivacija, delovno zadovoljstvo, teorija samodeterminacije, proces sprejemanja, covid-19, kakovost življenja, Pedagogi, raziskava, Zadovoljstvo na delovnem mestu, merske lastnosti slovenske priredbe, vprašalnik ASHA QCL, odnosi, Nevrologija, Motnje v sporazumevanju, nevrogene motnje komunikacije, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, poklic specialnega in rehabilitacijskega pedagoga, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, medosebne težave, rezilientnost, pandemija, učenci s specifičnimi učnimi težavami, Otroci z učnimi težavami, delovno mesto, zadovoljstvo, dejavniki zadovoljstva, Socialna fobija, učna neuspešnost, motnja pozornosti in hiperaktivnost (ADHD), strategoje pomoči, učitelji razrednega pouka, primerjava, senzomotorična integracija, strategije, aktivnosti, izguba, žalovanje otrok, otroci z motnjami v duševnem razvoju, psihosocialne težave, osnovna šola, profesionalna etika, delavnice s socialno-interakcijskimi igrami, študij primera, zaljubljenost, ljubezen, čustveno opismenjevanje, razvijanje pozitivne samopodobe, avtistične motnje, metoda Floortime, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, -motnje avtističnega spektra, številske in prostorske predstave, poškodbe možganov, življenje v skupnosti, vzgojitelj, motnja pozornosti in hiperaktivnosti – ADHD, dejavniki poklicnega stresa, psihično blagostanje, duhovnost, odgovornost, porajajoča se pismenost, merske karakteristike, zmerne motnje v duševnem razvoju, požiranje, motnje požiranja, nasilje, samozagovorništvo, opolnomočenje, ocenjevanje kakovosti življenja, zlorabe, moteče vedenje, čustvene težave, vedenjske težave, neprilagojeno vedenje, prostovoljstvo, pravica do spolnosti