Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Janez Jerman

Vseh ključnih besed je 206, ki se skupaj pojavijo 249 krat.
25 ključnih besed (12.14 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 68 krat (27.31 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x10.29%specialni in rehabilitacijski pedagogi
6x8.82%stres, inkluzija
3x4.41%samopodoba, otroci s posebnimi potrebami, motnje v duševnem razvoju, spolnost, osebe z motnjami v duševnem razvoju
2x2.94%posledice, čustvena inteligentnost, specialni in rehabilitacijski pedagog, depersonalizacija, čustvena izčrpanost, učenci s posebnimi potrebami, Downov sindrom, poklicni stres, pomoč, specifične učne težave, osebnostne lastnosti, mladostništvo, kvaliteta življenja, socialna anksioznost, družina, poklicna izgorelost, anksioznost
1xvidiki in pogledi študentov in študentk, observatorij, duševni procesi, izbira lokacije, kras, paraolimpijske igre, razlike med državami, študij specialne in rehabilitacijske pedagogike, čustveni procesi, kognitivni procesi, specialno-rehabilitacijski pedagoški pristop, adolescenti, komunikacija, geomagnetizem, geografski informacijski sistemi (GIS), večkriterijsko odločanje, spremembe psiholoških značilnosti, duševne motnje, oblike pomoči, motivacijski procesi, športniki invalidi, vzgojitelji, starši, nevladne organizacije, Sorojenci oseb s posebnimi potrebami, sodobna glasba, likovni materiali in pripomočki, Rettov sindrom, socialna integracija, trajnost znanja, prehod/tranzicija, integracija, individualiziran program, dodatna strokovna pomoč, težave s spominom, lažja motnja v duševnem razvoju, osnovne šole s prilagojenim programom, govorno-jezikovna komunikacija, komunikacijska matrika, sodelovanje s starši, spremljevalci, otrok s cerebralno paralizo, igra, otroc, selektivni mutizem, likovna terapija, socialne veščine, osebe s posebnimi potrebami, institucionalno bivanje, adaptacija, osebe s slepoto in slabovidnostjo, pridobljena slepota in slabovidnost v odraslosti, postopna izguba vida, nenadna izguba vida, socializacija, odrasli, identificiranje, usmerjanje otrok, učitelji, stališča, zgodnja obravnava, študija primera, vprašalnik, starševska vzgoja, otroci, nadarjeni učenci, čustva, posledice bolezni in zdravljenja, geofizika, socialnopedagoška pomoč, spomin, ovire, ponovna vključitev v šolo, socialne igre, stresogeni dejavniki, strategije spoprijemanja, levkemija pri otrocih, učenje, neuspešni nadarjeni, socialna fobija, delavnice, pomoč in podpora, komunikacijska anksioznost, prilagoditev, negativna in pozitivna čustva, urejenje, sorojenci, pomoč otrokom, igrače, razvijanje pozitivne samopodobe, teorija samodeterminacije, dejavniki delovnega zadovoljstva, možgani, motnje avtističnega spektra, delovno zadovoljstvo, delovna motivacija, značilnosti otrok, Izgorelost, mobilni učitelj za dodatno strokovno pomoč, osebna izpolnitev, težje motnje v duševnem razvoju, downov sindrom, merske karakteristike, zmerne motnje v duševnem razvoju, duhovnost, psihično blagostanje, porajajoča se pismenost, odgovornost, učenci s pomanjkljivo pozornostjo in hiperaktivnostjo (ADHD), učna neuspešnost, motnja pozornosti in hiperaktivnost (ADHD), program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, javni vrtec, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, medosebne težave, rezilientnost, pandemija, učenci s specifičnimi učnimi težavami, Otroci z učnimi težavami, delovno mesto, zadovoljstvo, dejavniki zadovoljstva, Socialna fobija, covid-19, proces sprejemanja, prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, covid-19., predšolski otroci, dejavniki, dodatna strokovna pomoč v vzgojno-izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem, mobilna specialno pedagoška služba, soočanje staršev, odzivi staršev, razvojna ambulanta s centrom za zgodnjo obravnavo, življenje v skupnosti, vzgojitelj, avtistične motnje, metoda Floortime, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, -motnje avtističnega spektra, profesionalna etika, osnovna šola, učitelji razrednega pouka, primerjava, matere otrok s posebnimi potrebami, senzomotorična integracija, poklic specialnega in rehabilitacijskega pedagoga, čustveno opismenjevanje, osebe z zmernimi težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju, mobilna služba, timsko delo, Prader-Willijev sindrom, pravica do spolnosti, ljubezen, delavnice s socialno-interakcijskimi igrami, študij primera, zaljubljenost, strategoje pomoči, strategije, neprilagojeno vedenje, prostovoljstvo, moteče vedenje, zlorabe, vedenjske težave, čustvene težave, motnja pozornosti in hiperaktivnosti – ADHD, dejavniki poklicnega stresa, požiranje, motnje požiranja, nasilje, samozagovorništvo, žalovanje otrok, otroci z motnjami v duševnem razvoju, psihosocialne težave, aktivnosti, izguba, številske in prostorske predstave, opolnomočenje, ocenjevanje kakovosti življenja, poškodbe možganov, tesnoba