Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Karmen Pižorn

Vseh ključnih besed je 109, ki se skupaj pojavijo 128 krat.
12 ključnih besed (11.01 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 31 krat (24.22 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x12.9%angleščina
3x9.68%branje, večjezičnost, tuji jezik, predšolsko obdobje, mlajši učenci
2x6.45%učitelj angleščine, bralno razumevanje, drugo triletje, dvojezičnost, angleški jezik, angleščina kot tuji jezik
1xindijski šolski sistem, izobrazba učitelja, slovenski šolski sistem, zgodnje učenje, učenje, šolski sistem, poučevanje tujega jezika, jezikovno znanje, CLIL, kritično obdobje, uspešni bralci, bralna zmožnost, izobrazba staršev, tujejezikovne spretnosti, šibki bralci, SloMLAT-E, Suzukijeva metoda, metoda Glenna Domana, metoda Helen Doron Early English, mnenja, učna motivacija, učenje tujih jezikov, dance, didaktična metoda, sprostitvene dejavnosti, ustvarjalni gib, vsebinsko in jezikovno celostno učenje, glasbena vzgoja, music education, teaching method, primary school, ples, osnovna šola, zgodnje poučevanje, sodelovalno učenje, zgodbe, motivacija, igre, celostni telesni odziv, preverjanje znanja, učna ura, opismenjevanje, hospitacije, pedagogika Marie Montessori, ekstenzivno branje, slovenščina, učni načrt, slušno razumevanje, integriran pouk, raznojezična in raznokulturna zmožnost, jezik, raznojezičnost, tuj jezik, raznojezična zmožnost, preverjanje in ocenjevanje znanja, fonološko zavedanje, učenci z disleksijo, dekodiranje, učenje angleščine kot tujega jezika, pristop montessori, evropska priporočila, učiteljeve kompetence, metode poučevanja, spremenljivke pisne zmožnosti, pisna zmožnost, učni dosežki, učitelj, covid-19, izobraževanje, poučevanje na daljavo, razredna stopnja, vodeno branje, risanke, učno okolje, poučevanje angleščine, učenci s specifičnimi učnimi težavami, jezikovne kompetence, informacijske kompetence, prilagajanje učnega okolja, zgodnje poučevanje tujega jezika, hitrost branja, tekočnost branja, poslušanje ob branju (PoB), učenje tujega jezika, digitalna kompetenca, internet, učenci 6. razreda, interaktivna elektronska knjiga, tradicionalna tiskana knjiga, angleščina kot tuj jezik, angleščina kot drugi/tuji jezik, pisanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, disleksija, značilnosti pisnih besedil, analiza pisnega besedila, vsebinsko in jezikovno integrirano učenje (VJIU)