Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Matej Guid

Vseh ključnih besed je 147, ki se skupaj pojavijo 202 krat.
36 ključnih besed (24.49 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 91 krat (45.05 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x6.59%argumentirano strojno učenje, šah
5x5.49%umetna inteligenca
4x4.4%strojno učenje
3x3.3%računalništvo, napovedovanje časovnih vrst, odkrivanje skupin z omejitvami, računalništvo in informatika, odkrivanje skupin, spletno oglaševanje
2x2.2%nevronske mreže z dolgim kratkoročnim spominom, metoda voditeljev z argumenti, hevristično preiskovanje, interaktivna zanka za zajemanje znanja, znanost o podatkih, magisteriji, obdelava časovnih vrst, zajemanje omejitev, delno nadzorovano učenje, inteligentni tutorski sistemi, analiza časovnih vrst, grupiranje, iterativna zanka za zajemanje znanja, metoda voditeljev, podatkovna znanost, finančna analiza, proces odločanja, potrošniške navade, iskanje informacij, digitalne vsebine, spletni iskalniki, računalniške novice, blagovne znamke, marketinške besede, šahovske končnice, digitalni mediji
1xpreiskovalni algoritmi, konstrukcijska naloga, hitri mat, šahovski problem, heuristic search, algoritem A*, izobraževanje, kombinatorična zahtevnost, hevristika, reševanje problemov, search trees, vremenski podatki, zunanji dejavniki, število potnikov, čas trajanja vožnje, diplomske naloge, visokošolski strokovni študij, logistična regresija z argumenti, logistična regresija, ARIMAX, human problem solving, task difficulty, interaktivna zanka za zajemanje znanja s pomočjo argumentiranega strojnega učenja, bonitetna ocena, težavnost problema, človeško reševanje problemov, na argumentiranju temelječe interaktivno učno orodje, ocenjevanje kvalitete argumentov, inteligentni tutorski sistem, napovedovanje bonitetnih ocen podjetij, avtobusi, diploma, preiskovalna drevesa, computer and information science, computer science, stil igranja, grafični vmesnik, chess tactical problems, argumentiranje, šahovski taktični problemi, računalniška analiza šahovskih partij, bonitetne ocene, ocenjevanje argumentov, kmečke strukture, MonoGame, Blender, razvoj igre, mobilna igra, maksimalna klika, regresijski modeli, proteinski graf, nenadzorovano učenje, delno nenadzorovano strojno učenje, convolutional neural networks, weakly supervised object localization, argument-based machine learning, preference elicitation, hierarhično razvrščanje, knowledge acquisition, napovedovanje zasedenosti hotela, mikrostoritve, explanations of individual predictions, feature construction, Crazyhouse, explainable artificial intelligence, korelacija, toplotna karta, analiza, chess variants, neural networks, analiza besedil, šahovski motivi, pridobivanje informacij, Monte Carlo tree search, domain knowledge, Best-Change rates, transfer learning, online dating, reševanje problema, algoritmi., AlphaZero, vizualizacija, aplikacija, Twitter, Sokoban, realno-časovna strateška igra, Unreal Engine, napovedovanje, gručenje, poizvedba z vzorcem, podobne šahovske pozicije, pozicijski motivi, bitne šahovnice, Facebook, napovedovanje klikov, information retrieval, query by example, drevesno preiskovanje Monte Carlo, automatic similarity recognition, chess motifs, problem solving, chess, MCTS, hevristike, družabna omrežja, upravljanje oglaševalskih kampanj, napovedovanje več točk časovnih vrst, Gaviota, Stockfish, tabele končnic, javni potniški promet