Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Matej Guid

Vseh ključnih besed je 148, ki se skupaj pojavijo 186 krat.
19 ključnih besed (12.84 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 57 krat (30.65 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x14.04%šah
5x8.77%argumentirano strojno učenje, strojno učenje, umetna inteligenca
3x5.26%računalništvo in informatika, napovedovanje časovnih vrst, spletno oglaševanje, računalništvo
2x3.51%znanost o podatkih, nevronske mreže z dolgim kratkoročnim spominom, obdelava časovnih vrst, podatkovna znanost, magisteriji, šahovske končnice, interaktivna zanka za zajemanje znanja, odkrivanje skupin, hevristično preiskovanje, analiza časovnih vrst, odkrivanje skupin z omejitvami
1xkonstrukcijska naloga, kombinatorična zahtevnost, izobraževanje, grafični vmesnik, hevristika, algoritem A*, hitri mat, preiskovalni algoritmi, šahovski problem, ARIMAX, napovedovanje, gručenje, javni potniški promet, poizvedba z vzorcem, podobne šahovske pozicije, kmečke strukture, bitne šahovnice, avtobusi, čas trajanja vožnje, logistična regresija, logistična regresija z argumenti, inteligentni tutorski sistemi, vremenski podatki, število potnikov, zunanji dejavniki, reševanje problemov, grupiranje, chess tactical problems, iskanje informacij, digitalni mediji, search trees, heuristic search, task difficulty, human problem solving, potrošniške navade, proces odločanja, računalniške novice, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge, blagovne znamke, marketinške besede, digitalne vsebine, spletni iskalniki, napovedovanje bonitetnih ocen podjetij, ocenjevanje kvalitete argumentov, iterativna zanka za zajemanje znanja, zajemanje omejitev, metoda voditeljev z argumenti, metoda voditeljev, pozicijski motivi, bonitetne ocene, delno nadzorovano učenje, računalniška analiza šahovskih partij, stil igranja, interaktivna zanka za zajemanje znanja s pomočjo argumentiranega strojnega učenja, na argumentiranju temelječe interaktivno učno orodje, bonitetna ocena, finančna analiza, ocenjevanje argumentov, inteligentni tutorski sistem, argumentiranje, Sokoban, analiza besedil, šahovski motivi, mikrostoritve, pridobivanje informacij, Monte Carlo tree search, domain knowledge, Best-Change rates, napovedovanje zasedenosti hotela, regresijski modeli, Blender, razvoj igre, MonoGame, mobilna igra, proteinski graf, maksimalna klika, neural networks, chess variants, ocenjevanje težavnosti, človeško reševanje problemov, iskalna drevesa, informacijsko poizvedovanje, statična in dinamična podobnost, avtomatsko prepoznavanje podobnosti, sorodne šahovske pozicije, šahovski taktični problemi, toplotna karta, feature construction, Crazyhouse, explanations of individual predictions, explainable artificial intelligence, analiza, korelacija, nenadzorovano učenje, delno nenadzorovano strojno učenje, družabna omrežja, upravljanje oglaševalskih kampanj, napovedovanje klikov, napovedovanje več točk časovnih vrst, Gaviota, Stockfish, tabele končnic, Facebook, Twitter, AlphaZero, realno-časovna strateška igra, algoritmi., reševanje problema, aplikacija, vizualizacija, hevristike, MCTS, convolutional neural networks, weakly supervised object localization, transfer learning, argument-based machine learning, preference elicitation, hierarhično razvrščanje, knowledge acquisition, online dating, problem solving, query by example, drevesno preiskovanje Monte Carlo, information retrieval, automatic similarity recognition, chess, chess motifs, Unreal Engine