Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tjaša Filipčič

Vseh ključnih besed je 170, ki se skupaj pojavijo 223 krat.
28 ključnih besed (16.47 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 81 krat (36.32 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x8.64%gibanje
6x7.41%arhitektonske ovire, inkluzija
4x4.94%dostopnost prostorov, gibalna oviranost, kakovost življenja
3x3.7%pohodništvo, multipla skleroza, ravnotežje, stres, športna dejavnost, gibalno ovirani učenci
2x2.47%gibalno ovirani mladostniki, športna aktivnost, judo, gibalni razvoj, osebe z motnjami v duševnem razvoju, gibalno ovirani, specialni in rehabilitacijski pedagogi, razvojna motnja koordinacije, motorične sposobnosti, osebe z gibalno oviranostjo, gibalne sposobnosti, lažja motnja v duševnem razvoju, senzorna integracija, prilagoditve, odrasli, motnje v duševnem razvoju
1xterapija, ustvarjalni gib, aktivnosti, plesne dejavnosti, dijaki, čutila, senzomotorični razvoj, Downov sindrom, pogoji, joga, koordinacija, spretnosti, standardi, športni pripomočki, izgorelost, vadbeni prostor, športna oprema, vzdržljivost, tek na 600 m, prilagojeno alpsko smučanje, zadovoljstvo z življenjem, športna identiteta, delovno okolje, multisenzorne izkušje, debelost, navade, prekomerna telesna teža, vključevanje v družbo, učenje, telovadnice, kakovost geodetskega podatka, referenčni podatek, prilagojenost opreme, testni inštrumetnarij ABC gibanja, zakonodaja, spektroavtistične motnje, hipoterapija, hierarhija, kaskadni prenos napak, tabor, prostovoljstvo, akcijsko raziskovanje, Sonček - Zveza društev za cerebralno paralizo, prilagojena športna vzgoja, Specialna olimpijada, specialne olimpijske igre, Sožitje (društvo), invalidi, srednje šole, Specialna olimpiada, refleksi, otroci, terapevtsko kmetijstvo, delovne in sprostitvene možnosti na kmetiji, zaznavanje, poklicna izgorelost, rehabilitacijski pedagogi, medicina, astma, urbanizem, Sevnica, športni objekti, prostorsko načrtovanje, igra, vprašalnik, socialna interakcija, veščine, ples, družina, lažje motnje v duševnem razvoju, inkluzivni judo, otroci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, motnja v duševnem razvoju, otroci z gibalno oviranostjo, kvaliteta življenja, dostopnost javnih zgradb, gibalna nespretnost, končna ledvična odpoved, plesna vadba, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, test ABC gibanja 2, učenci z zmerno motnjo v duševnem razvoju, ženske z multiplo sklerozo, sladkorna bolezen, motnje avtističnega spektra, zdrav vedenjski slog, učenec s posebnimi potrebami, šesti razred, posebne potrebe, pohod, plavalna opismenjenost, nižji izobrazbeni standard, Otroci z motnjami v duševnem razvoju, Plavanje, obvezen tečaj plavanja, vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, univerzitetna in visokošolska dela, cilji, nevrodegenerativna bolezen, neodvisno življenje, učni načrt, medpredmetno povezovanje, gibalni program, športnovzgojni karton, specifične učne težave, celostni razvoj, nabor aktivnosti, aerobika, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, boccia, zdrava prehrana, Inštrumentarij ABC gibanja, Gorenjska, telesna dejavnost, motnje senzorne integracije, učenci z motnjami avtističnega spektra, ABC gibanja, gibalne spretnosti in sposobnosti, gibalne sposobnosti in spretnosti, kronične bolezni, zdrav življenjski slog, avtizem, športnorekreativno udejstvovanje, folklora, športne dejavnosti, Bruininks-Oseretsky test motoričnih sposobnosti, učenci s slepoto in slabovidnostjo, individualiziran program, ABC gibanja 2, učna uspešnost, zaostanek v razvoju, fina motorika, predmet šport, gibalna aktivnost, Winnickov model, motnja pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD), učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, prilagoditve pouka, prilagojene aktivnosti, dolgotrajno bolni mladostniki, spina bifida in hidrocefalus, gibalne aktivnosti