Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tjaša Filipčič

Vseh ključnih besed je 163, ki se skupaj pojavijo 215 krat.
27 ključnih besed (16.56 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 79 krat (36.74 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x8.86%gibanje
6x7.59%arhitektonske ovire, inkluzija
4x5.06%gibalna oviranost, dostopnost prostorov, kakovost življenja
3x3.8%pohodništvo, gibalno ovirani učenci, športna dejavnost, ravnotežje, multipla skleroza, stres
2x2.53%gibalno ovirani mladostniki, gibalni razvoj, osebe z motnjami v duševnem razvoju, judo, specialni in rehabilitacijski pedagogi, razvojna motnja koordinacije, osebe z gibalno oviranostjo, gibalne sposobnosti, senzorna integracija, motnje v duševnem razvoju, odrasli, športna aktivnost, motorične sposobnosti, gibalno ovirani, prilagoditve
1xsenzomotorični razvoj, plesne dejavnosti, športna oprema, ustvarjalni gib, aktivnosti, čutila, terapija, športni pripomočki, tek na 600 m, debelost, navade, vzdržljivost, spretnosti, pogoji, joga, koordinacija, prekomerna telesna teža, Downov sindrom, zadovoljstvo z življenjem, športna identiteta, vključevanje v družbo, standardi, prilagojeno alpsko smučanje, delovno okolje, multisenzorne izkušje, dijaki, refleksi, telovadnice, kakovost geodetskega podatka, referenčni podatek, prilagojenost opreme, testni inštrumetnarij ABC gibanja, zakonodaja, spektroavtistične motnje, hipoterapija, hierarhija, kaskadni prenos napak, tabor, prostovoljstvo, akcijsko raziskovanje, Sonček - Zveza društev za cerebralno paralizo, prilagojena športna vzgoja, Specialna olimpijada, specialne olimpijske igre, Sožitje (društvo), invalidi, srednje šole, učenje, vadbeni prostor, otroci, terapevtsko kmetijstvo, delovne in sprostitvene možnosti na kmetiji, zaznavanje, poklicna izgorelost, rehabilitacijski pedagogi, medicina, astma, urbanizem, Sevnica, športni objekti, prostorsko načrtovanje, igra, vprašalnik, socialna interakcija, veščine, avtizem, gibalna nespretnost, končna ledvična odpoved, sladkorna bolezen, inkluzivni judo, lažje motnje v duševnem razvoju, lažja motnja v duševnem razvoju, družina, motnje avtističnega spektra, ženske z multiplo sklerozo, specifične učne težave, celostni razvoj, zaostanek v razvoju, test ABC gibanja 2, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, učenci z zmerno motnjo v duševnem razvoju, plesna vadba, otroci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, motnja v duševnem razvoju, gibalni program, športnovzgojni karton, medpredmetno povezovanje, univerzitetna in visokošolska dela, vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, posebne potrebe, pohod, učni načrt, cilji, otroci z gibalno oviranostjo, kvaliteta življenja, dostopnost javnih zgradb, zdrav vedenjski slog, učenec s posebnimi potrebami, nevrodegenerativna bolezen, neodvisno življenje, fina motorika, učna uspešnost, aerobika, ples, motnje senzorne integracije, nabor aktivnosti, boccia, telesna dejavnost, zdrava prehrana, učenci z motnjami avtističnega spektra, športnorekreativno udejstvovanje, gibalne sposobnosti in spretnosti, gibalne aktivnosti, Specialna olimpiada, gibalne spretnosti in sposobnosti, ABC gibanja, zdrav življenjski slog, kronične bolezni, Gorenjska, Inštrumentarij ABC gibanja, predmet šport, gibalna aktivnost, dolgotrajno bolni mladostniki, individualiziran program, učenci s slepoto in slabovidnostjo, ABC gibanja 2, Bruininks-Oseretsky test motoričnih sposobnosti, spina bifida in hidrocefalus, prilagojene aktivnosti, športne dejavnosti, folklora, učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, motnja pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD), prilagoditve pouka, Winnickov model, izgorelost