Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Leon Oblak

Vseh ključnih besed je 111, ki se skupaj pojavijo 137 krat.
14 ključnih besed (12.61 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 40 krat (29.2 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x17.5%razvoj izdelka
6x15%trženje
3x7.5%oglaševanje, analiza stanja, organizacija proizvodnje
2x5%trženje izdelka, lesno podjetje, organizacija, metoda 20 ključev, reorganizacija proizvodnje, osebna prodaja, AHP metoda, tržno komuniciranje, proizvodnja
1xKanov model, hiša kakovosti, zahteve kupcev, stolarna, tehnične značilnosti, SIPOC diagram, analiza prodaje, oprema vrtcev, oblazinjeno pohištvo, konstruiranje, reorganizacija podjetja, proizvodna linija, CNC-stroji, testiranje, otroško pohištvo, QFD metoda, pakirna linija, večkriterijsko odločanje, procesna mapa, kakovost, razvoj novega izdelka, stabilizacija dela, časi izdelave, CNC stroji, modeli, metode, časi nastavitve, poslovanje podjetja, planiranje, spremljanje proizvodnje, študij dela, grozd, poslovno povezovanje, management, prodaja, podboji, oplaščanje elementov, stavbno pohištvo, neposredno trženje, vrednostna analiza, saloni pohištva, asortiman, skladišče, dobavitelj, trgovec, kupec, layout, gospodarjenje, lesarstvo, lesna podjetja, podjetje Alples, magistrske naloge, SWOT, strategija, Savinjsko Šaleško območje, otroška hojca, modul elastičnostipohištvo za otroke, vprašalnik, SWOT analiza, analize, AHP, raziskave trga, kriteriji nakupa, lepljene plošče, Kuhinje Erjavec, kakovost storitev, trgovine s pohištvom, analitično hierarhični proces, franšizni sistemi, franšizing, podjetništvo, pohištveno podjetje, vodenje, oblikovanje, uvajanje, blagovna znamka, nakupno vedenje, kitara, jedilniški stol, zaloge, pospeševanje prodaje, dobavitelji, materialno poslovanje, ABC analiza, MNP metoda, upravljanje časa, pohištvo, marketing, AHP analiza, prodajno osebje, multifunkcionalno pohištvo, modularno pohištvo, proizvodni proces, otroška zibka, pohištvo za otroke, sistem 20 ključev, stiki z javnostjo