Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Leon Oblak

Vseh ključnih besed je 102, ki se skupaj pojavijo 122 krat.
10 ključnih besed (9.8 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 30 krat (24.59 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x23.33%razvoj izdelka
4x13.33%trženje
3x10%analiza stanja, oglaševanje, organizacija proizvodnje
2x6.67%osebna prodaja, organizacija, trženje izdelka, proizvodnja, lesno podjetje
1xtehnične značilnosti, zahteve kupcev, stolarna, analiza prodaje, layout, procesna mapa, vrednostna analiza, SIPOC diagram, kakovost, testiranje, konstruiranje, oblazinjeno pohištvo, metoda 20 ključev, otroško pohištvo, oprema vrtcev, hiša kakovosti, QFD metoda, pakirna linija, večkriterijsko odločanje, Kanov model, reorganizacija proizvodnje, časi izdelave, časi nastavitve, stabilizacija dela, CNC stroji, modeli, poslovanje podjetja, poslovno povezovanje, spremljanje proizvodnje, planiranje, študij dela, grozd, metode, management, oplaščanje elementov, saloni pohištva, podboji, reorganizacija podjetja, stavbno pohištvo, asortiman, kupec, prodaja, skladišče, dobavitelj, trgovec, razvoj novega izdelka, stiki z javnostjo, modul elastičnostipohištvo za otroke, vprašalnik, SWOT analiza, Savinjsko Šaleško območje, otroška hojca, pohištveno podjetje, marketing, AHP analiza, prodajno osebje, vodenje, strategija, lesna podjetja, AHP, analitično hierarhični proces, franšizni sistemi, franšizing, analize, SWOT, lesarstvo, podjetje Alples, magistrske naloge, pohištvo, multifunkcionalno pohištvo, materialno poslovanje, ABC analiza, zaloge, gospodarjenje, dobavitelji, tržno komuniciranje, CNC-stroji, neposredno trženje, podjetništvo, pospeševanje prodaje, jedilniški stol, uvajanje, otroška zibka, pohištvo za otroke, sistem 20 ključev, modularno pohištvo, proizvodni proces, upravljanje časa, oblikovanje, blagovna znamka, MNP metoda, proizvodna linija