2x | 1.56% | pričakovanja, spretnosti timskega dela, tehnika EFT, prednosti, vzgojiteljica, dodatna strokovna pomoč, izkušnje, učenci s specifičnimi učnimi težavami, profesionalni razvoj, kakovost, tandem, osnovne šole, pedagoško delo, učitelj, vzgojiteljice predšolskih otrok, pomočnica vzgojiteljice, otroci s posebnimi potrebami, učinkovitost timskega dela, socialni pedagogi, učne težave, prvi razred, svetovalna služba, prednosti timskega dela, vzgojiteljica predšolskih otrok, timsko poučevanje, učna pomoč, osnovna šola, poučevanje |
1x | | identifikacija, vzgojitelji predšolskih otrok, učni predmet šport, srednje šole, strah pri športu, delovno zadovoljstvo, aktivno državljanstvo, stopnja participacije, odrasli, osebnostne lastnosti, strah, stres, didaktične igre, učitelj-razrednik, ovire, strokovna skupina, discipliniranje, indigo otroci, sodelovanje, strokovni delavci vrtca, postavljanje meja, nagrajevanje, čustveno-motivacijski procesi, podčastniki, kandidati, socialni razvoj, sodelovalno učenje, testi, izpiti, selekcijski postopek, strategije uravnavanja čustev, stili učenja, samoregulacijsko učenje, socialnopedagoško delo, vrstniška pomoč, vodstveni tim, reševanje konfliktov, timsko vodenje, čustvena svoboda, dom, razred, dejavniki, postavljanje meja in pravil, razredni pouk, matematika, zaznavni stili, računalništvo, neprimerno vedenje otrok, načini discipliniranja, pristopi za odpravo stresa, izvajalci, šolsko delo, vloga socialnega pedagoga, strah pred šolo, programske smernice, stres pri učencih, socialno-pedagoške delavnice, emocionalna kompetentnost, demotivacijski dejavniki, vrtec, vzgojiteljica – pomočnica vzgojiteljice predšolskih otrok, motivacijski dejavniki, strokovni delavci v vrtcu, ovire in problemi, stališča do timskega dela, zaznavanje timskega dela, Sodelovalna kultura, vrstniško sodelovanje, anksioznost, pozitivna psihologija, učenci, spolni stereotipi, klima, mobilni specialni in rehabilitacijski pedagogi, učinkovitost pri timskem delu, kombinirani oddelki, razredni učitelji, Delovne skupine, učinkovit tim, težave pri timskem delu, timsko načrtovanje, timska evalvacija, Osnovnošolski učitelji, motivacija za timsko delo, čustvena kompetentnost, motiviranost za timsko delo, strokovni delavci v razvojnem oddelku vrtca, učitelji razrednega pouka, strategije reševanja konfliktov, učiteljica razrednega pouka, nadarjenost, Motnja senzorne integracije, medvrstniško nasilje, šola, spol, pomočnice vzgojiteljice predšolskih otrok, kompetence vzgojitelja v vrtcu, vzgojiteljice, pomočnice vzgojiteljic, dečki, deklice, medvrstniško tutorstvo, šolska svetovalna služba, sodelovalna kultura, medosebni odnosi, doživljanje nasilja, Celosten razvoj otroka, predmetni učitelji, sodelovalna šolska kultura, neverbalne specifične učne težave, predmet šport, Stres, tekmovanje, mobilni telefon, Timsko delo, kolegialne hospitacije, refleksija, učiteljice, učinkovitost, socialna integracija in inkluzija, psihosocialni razvoj predšolskih otrok, samostojnost, otroci s posebnimi potrebami v vrtcih, področja dela |