Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Alenka Polak

Vseh ključnih besed je 152, ki se skupaj pojavijo 223 krat.
32 ključnih besed (21.05 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 103 krat (46.19 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
22x21.36%timsko delo
6x5.83%specialni in rehabilitacijski pedagogi, čustvena inteligentnost
5x4.85%osebna pojmovanja
4x3.88%učitelji, socialni pedagog
3x2.91%strokovni delavci, učenci s posebnimi potrebami, kompetence, etape timskega dela
2x1.94%vzgojiteljice predšolskih otrok, prednosti, tim, osnovne šole, tehnika EFT, tandem, izkušnje, pomočnica vzgojiteljice, kakovost, učenci s specifičnimi učnimi težavami, otroci s posebnimi potrebami, profesionalni razvoj, stališča, učitelj, učna pomoč, svetovalna služba, pričakovanja, vzgojiteljica, pedagoško delo, socialni pedagogi, spretnosti timskega dela, učne težave
1xmatematika, strah pri športu, socialno-pedagoške delavnice, indigo otroci, računalništvo, didaktične igre, zaznavni stili, strah, učitelj-razrednik, strokovni delavci vrtca, postavljanje meja, identifikacija, discipliniranje, razredni pouk, osebnostne lastnosti, sodelovanje, srednje šole, stopnja participacije, odrasli, prvi razred, timsko poučevanje, aktivno državljanstvo, nagrajevanje, kandidati, selekcijski postopek, strategije uravnavanja čustev, podčastniki, čustveno-motivacijski procesi, sodelovalno učenje, socialni razvoj, osnovna šola, reševanje konfliktov, samoregulacijsko učenje, socialnopedagoško delo, stili učenja, vrstniška pomoč, timsko vodenje, vodstveni tim, izpiti, testi, učni predmet šport, stres pri učencih, načini discipliniranja, neprimerno vedenje otrok, dejavniki, postavljanje meja in pravil, strah pred šolo, vloga socialnega pedagoga, dom, čustvena svoboda, šolsko delo, dodatna strokovna pomoč, pristopi za odpravo stresa, izvajalci, razred, Celosten razvoj otroka, vrstniško sodelovanje, anksioznost, nadarjenost, pozitivna psihologija, poučevanje, klima, učenci, Motnja senzorne integracije, mobilni telefon, predmet šport, kolegialne hospitacije, neverbalne specifične učne težave, Stres, Timsko delo, tekmovanje, spolni stereotipi, Sodelovalna kultura, ovire in problemi, stališča do timskega dela, mobilni specialni in rehabilitacijski pedagogi, učinkovitost pri timskem delu, čustvena kompetentnost, motiviranost za timsko delo, strokovni delavci v vrtcu, učinkovitost timskega dela, vzgojiteljica – pomočnica vzgojiteljice predšolskih otrok, zaznavanje timskega dela, vzgojiteljica predšolskih otrok, vrtec, motivacijski dejavniki, demotivacijski dejavniki, refleksija, samostojnost, medosebni odnosi, sodelovalna kultura, strokovni delavci v razvojnem oddelku vrtca, doživljanje nasilja, dečki, deklice, medvrstniško tutorstvo, šolska svetovalna služba, vzgojitelji predšolskih otrok, stres, ovire, strokovna skupina, področja dela, programske smernice, spol, šola, prednosti timskega dela, učinkovitost, učiteljice, socialna integracija in inkluzija, otroci s posebnimi potrebami v vrtcih, psihosocialni razvoj predšolskih otrok, sodelovalna šolska kultura, predmetni učitelji, emocionalna kompetentnost, medvrstniško nasilje, pomočnice vzgojiteljice predšolskih otrok, kompetence vzgojitelja v vrtcu, vzgojiteljice, pomočnice vzgojiteljic, delovno zadovoljstvo