Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Alenka Polak

Vseh ključnih besed je 158, ki se skupaj pojavijo 239 krat.
36 ključnih besed (22.78 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 117 krat (48.95 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
24x20.51%timsko delo
7x5.98%specialni in rehabilitacijski pedagogi
6x5.13%čustvena inteligentnost
5x4.27%osebna pojmovanja
4x3.42%etape timskega dela, učitelji, socialni pedagog
3x2.56%tim, učenci s posebnimi potrebami, kompetence, stališča, strokovni delavci
2x1.71%vzgojiteljica, otroci s posebnimi potrebami, pričakovanja, osnovne šole, pomočnica vzgojiteljice, izkušnje, učitelj, tehnika EFT, učenci s specifičnimi učnimi težavami, prednosti, vzgojiteljice predšolskih otrok, svetovalna služba, prednosti timskega dela, socialni pedagogi, vzgojiteljica predšolskih otrok, učne težave, prvi razred, učinkovitost timskega dela, profesionalni razvoj, učna pomoč, kakovost, pedagoško delo, spretnosti timskega dela, tandem
1xračunalništvo, matematika, aktivno državljanstvo, stopnja participacije, učitelj-razrednik, socialno-pedagoške delavnice, zaznavni stili, sodelovanje, didaktične igre, indigo otroci, strah, strah pri športu, delovno zadovoljstvo, učni predmet šport, strokovni delavci vrtca, timsko poučevanje, identifikacija, srednje šole, postavljanje meja, discipliniranje, razredni pouk, osebnostne lastnosti, odrasli, strah pred šolo, kandidati, selekcijski postopek, strategije uravnavanja čustev, podčastniki, čustveno-motivacijski procesi, sodelovalno učenje, socialni razvoj, osnovna šola, reševanje konfliktov, samoregulacijsko učenje, socialnopedagoško delo, stili učenja, vrstniška pomoč, timsko vodenje, vodstveni tim, izpiti, testi, nagrajevanje, stres pri učencih, načini discipliniranja, neprimerno vedenje otrok, dejavniki, postavljanje meja in pravil, stres, vloga socialnega pedagoga, dom, čustvena svoboda, šolsko delo, dodatna strokovna pomoč, pristopi za odpravo stresa, izvajalci, razred, spol, klima, učenci, poučevanje, spolni stereotipi, Sodelovalna kultura, vzgojiteljica – pomočnica vzgojiteljice predšolskih otrok, zaznavanje timskega dela, pozitivna psihologija, vrstniško sodelovanje, Timsko delo, tekmovanje, mobilni telefon, Motnja senzorne integracije, anksioznost, nadarjenost, vrtec, demotivacijski dejavniki, učitelji razrednega pouka, strokovni delavci v razvojnem oddelku vrtca, učiteljica razrednega pouka, strategije reševanja konfliktov, Osnovnošolski učitelji, motivacija za timsko delo, čustvena kompetentnost, motiviranost za timsko delo, strokovni delavci v vrtcu, motivacijski dejavniki, stališča do timskega dela, ovire in problemi, učinkovitost pri timskem delu, mobilni specialni in rehabilitacijski pedagogi, Stres, neverbalne specifične učne težave, deklice, doživljanje nasilja, Celosten razvoj otroka, dečki, Delovne skupine, medvrstniško nasilje, šola, medosebni odnosi, sodelovalna kultura, strokovna skupina, ovire, programske smernice, področja dela, medvrstniško tutorstvo, šolska svetovalna služba, emocionalna kompetentnost, pomočnice vzgojiteljice predšolskih otrok, otroci s posebnimi potrebami v vrtcih, psihosocialni razvoj predšolskih otrok, samostojnost, refleksija, predmet šport, kolegialne hospitacije, socialna integracija in inkluzija, učiteljice, pomočnice vzgojiteljic, kompetence vzgojitelja v vrtcu, vzgojiteljice, predmetni učitelji, učinkovitost, sodelovalna šolska kultura, vzgojitelji predšolskih otrok