1x | | študenti Pedagoške fakultete, gasilci, analiza dokumentov, okoljska pismenost, toksikologija, IKT, zgodovina razvoja kemije, ločevanje zmesi, forenzična znanost, tri ravni predstavitve kemijskega pojma, prostovoljni gasilci, gašenje, primerjalna analiza učbenikov, učenci razrednega pouka, odnos do naravoslovja, izobraževanje o gasilstvu, gorenje, sodelovalno učenje, didaktika, e-učbeniki, akcijsko raziskovanje, kamnine, multimedijsko učenje, razredna stopnja, submikropredstavitve, STRP model, naravoslovna pismenost, Delphi metodologija, prst, aktivno učenje, PROFILES modul, napačna razumevanja izbranih kemijskih pojmov, hitri testi, analiza vode, forenzika, odnosi, trajnostno znanje, Process oriented guided inquiry learning (POGIL), vodeno aktivno učenje, onesnaževanje hidrosfere, eksperimentalno delo, tekmovalnost, zelena kemija, hidrosferski okoljski problemi, redoks reakcije, osnovnošolci, preverjanje znanja, učitelji kemije, učenci osnovne šole, vodeno aktivno učenje kemije (VAUK), Izobraževanje o okoljski kemiji, formativno spremljanje, molekularna gastronomija, sodobna priprava hrane, Gospodinjstvo, učitelji gospodinjstva, mnenje učiteljev, naravoslovje v forenzični znanosti, naravoslovje in tehnika, interes in znanje učencev, odnos do kemije, trojna narava kemijskih pojmov, elektroforeza DNK, kemijska vez, submikroskopska raven, kemijski pojmi, pouk kemije, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Ekotoksikologija, interes, motivacija, predšolsko obdobje, zgodnje učenje, onesnaževanje atmosfere, kemijske reakcije, vizualizacija, preizkus znanja z vprašanji trodelnega tipa, razumevanje okoljskih problemov, merila za analizo pisnih preizkusov znanja, merske karakteristike, pisni preizkus znanja, barve |