Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Iztok Devetak

Vseh ključnih besed je 92, ki se skupaj pojavijo 108 krat.
10 ključnih besed (10.87 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 26 krat (24.07 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x19.23%osnovna šola
4x15.38%naravoslovje
3x11.54%učenje z raziskovanjem
2x7.69%učna motivacija, alergija, učenci, projekt PROFILES, raziskovalno učenje, devetošolci, napačna razumevanja
1xštudenti Pedagoške fakultete, gasilci, analiza dokumentov, okoljska pismenost, toksikologija, IKT, zgodovina razvoja kemije, ločevanje zmesi, forenzična znanost, tri ravni predstavitve kemijskega pojma, prostovoljni gasilci, gašenje, primerjalna analiza učbenikov, učenci razrednega pouka, odnos do naravoslovja, izobraževanje o gasilstvu, gorenje, sodelovalno učenje, didaktika, e-učbeniki, akcijsko raziskovanje, kamnine, multimedijsko učenje, razredna stopnja, submikropredstavitve, STRP model, naravoslovna pismenost, Delphi metodologija, prst, aktivno učenje, PROFILES modul, napačna razumevanja izbranih kemijskih pojmov, hitri testi, analiza vode, forenzika, odnosi, trajnostno znanje, Process oriented guided inquiry learning (POGIL), vodeno aktivno učenje, onesnaževanje hidrosfere, eksperimentalno delo, tekmovalnost, zelena kemija, hidrosferski okoljski problemi, redoks reakcije, osnovnošolci, preverjanje znanja, učitelji kemije, učenci osnovne šole, vodeno aktivno učenje kemije (VAUK), Izobraževanje o okoljski kemiji, formativno spremljanje, molekularna gastronomija, sodobna priprava hrane, Gospodinjstvo, učitelji gospodinjstva, mnenje učiteljev, naravoslovje v forenzični znanosti, naravoslovje in tehnika, interes in znanje učencev, odnos do kemije, trojna narava kemijskih pojmov, elektroforeza DNK, kemijska vez, submikroskopska raven, kemijski pojmi, pouk kemije, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Ekotoksikologija, interes, motivacija, predšolsko obdobje, zgodnje učenje, onesnaževanje atmosfere, kemijske reakcije, vizualizacija, preizkus znanja z vprašanji trodelnega tipa, razumevanje okoljskih problemov, merila za analizo pisnih preizkusov znanja, merske karakteristike, pisni preizkus znanja, barve