Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Živa Kolbl

Vseh ključnih besed je 31, ki se skupaj pojavijo 43 krat.
9 ključnih besed (29.03 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 21 krat (48.84 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x14.29%trženje, marketing, consumer behaviour
2x9.52%odločanje, vedenje potrošnikov, nakup, brands, raziskave, analiza
1xtextile industry, elektronsko trženje, sex, mediji, izbira, medgeneracijske razlike, spletna trgovina, decision making, spremembe, blagovne znamke, družbena omrežja, car industry, ethics, psychology, consumer psychology, zadovoljstvo, research, analysis, consumer, electric vehicles, cars, purchasing