Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mojca Juriševič

Vseh ključnih besed je 132, ki se skupaj pojavijo 162 krat.
15 ključnih besed (11.36 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 45 krat (27.78 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x15.56%nadarjeni učenci
5x11.11%učna motivacija
4x8.89%učna uspešnost, osnovna šola
3x6.67%učne strategije, učenje, testna anksioznost
2x4.44%medosebni odnosi, učna samopodoba, povratna informacija, ustvarjalnost, razlike med spoloma, nadarjenost, naravoslovni predmeti, motivacija
1xsocialni razvoj, učenci osnovne šole, starši nadarjenih otrok, otroci s posebnimi potrebami, atribucije za učno uspešnost, strah pred živalmi, introvertiranost, modelno učenje, 1. in 2. vzgojno-izobraževalno obdobje osnovne šole, teorije učenja, poučevanje, srednja šola, preverjanje znanja, sistematičnost, OLNAD07, RPM - Ravenove progresivne matrice, TTCT - Torranceov test ustvarjalnega mišljenja, empatičnost, kemijsko izobraževanje, prepoznavanje glasbene nadarjenosti, glasbeni razvoj, glasbena nadarjenost, čustveni razvoj, učitelji glasbene umetnosti, diferenciacija, spolne razlike, eksperimetiranje, dom, nebesedna sporočila, nebesedna komunikacija, socialna sprejetost, zbranost, komunikacija, družina, odkrivanje nadarjenih, participacija, kviz, prepoznavanje nadarjenih, konstruktivizem, samoregulacija, sošolci, osnovnošolski učitelji, hiperaktivnost, didaktične igre, odnos, individualiziran program, individualizacija, EPoC - Test za oceno ustvarjalnega potenciala, samoocena učenja, znanje, preverjanje in ocenjevanje znanja biologije, socialna prilagojenost, nadarjen otrok, otrokove potrebe, teorija samoodločanja, vloga socialnega pedagoga, oblike dela, učenci tekmovalci, specialni in rehabilitacijski pedagogi, izobraževanje na daljavo, ustvarjalno vedenje, osnovna šola., Samopodoba, telesna samopodoba, epidemija COVID-19, šola, učne težave, nadarjeni, implicitno pojmovanje inteligentnosti in osebnosti, čustva, predšolsko obdobje, težave branja, bralna samopodoba šolskega otroka, socialno-čustveni razvoj, samopodoba, strategije spoprijemanja, anksioznost, terapevtski pes, izobraževanje s pomočjo živali, naučena nemoč, preprečevanje naučene nemoči, bralne zmožnosti, razvoj samopodobe, branje, učitelji, odpravljanje naučene nemoči, prepričanje, metode pomoči z umetnostjo, preverjanje in ocenjevanje znanja, učiteljeva interakcija, težave nadarjenih učencev, socialna vključenost, Basadurjev model, lestvica za merjenje učiteljeve učinkovitosti, Wubbelsov model, adolescenca, anksioznost pri pouku tujega jezika, učenje angleščine kot tujega jezika, bralna pismenost, osnovnošolska tekmovanja, družbeni lepotni ideal, strokovna samopodoba, bralna samopodoba, strategije zapisovanja, agresivno vedenje, učenec, samoregulacija učenja, zgodnje prepoznavanje nadarjenosti, razredna klima, romski učenci, odnos do šole in učenja, orientacija k cilju, orientacija k zmagi, tekmovalnost, Romi, socialna samopodoba, ustvarjalni potencial