Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mojca Juriševič

Vseh ključnih besed je 130, ki se skupaj pojavijo 158 krat.
15 ključnih besed (11.54 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 43 krat (27.22 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x16.28%nadarjeni učenci
4x9.3%učna uspešnost, učna motivacija
3x6.98%učenje, osnovna šola, učne strategije, testna anksioznost
2x4.65%ustvarjalnost, razlike med spoloma, povratna informacija, medosebni odnosi, učna samopodoba, naravoslovni predmeti, motivacija, nadarjenost
1xmodelno učenje, poučevanje, strah pred živalmi, učenci osnovne šole, atribucije za učno uspešnost, teorije učenja, otroci s posebnimi potrebami, oblike dela, individualizacija, čustveni razvoj, socialni razvoj, introvertiranost, starši nadarjenih otrok, učitelji glasbene umetnosti, preverjanje znanja, sistematičnost, strategije spoprijemanja, socialno-čustveni razvoj, OLNAD07, empatičnost, kemijsko izobraževanje, prepoznavanje glasbene nadarjenosti, diferenciacija, glasbeni razvoj, glasbena nadarjenost, srednja šola, 1. in 2. vzgojno-izobraževalno obdobje osnovne šole, individualiziran program, dom, komunikacija, eksperimetiranje, spolne razlike, nebesedna komunikacija, nebesedna sporočila, družina, konstruktivizem, odkrivanje nadarjenih, participacija, kviz, prepoznavanje nadarjenih, samoregulacija, zbranost, socialna sprejetost, znanje, teorija samoodločanja, samoocena učenja, didaktične igre, odnos, hiperaktivnost, vloga socialnega pedagoga, otrokove potrebe, osnovnošolski učitelji, sošolci, socialna prilagojenost, preverjanje in ocenjevanje znanja biologije, nadarjen otrok, RPM - Ravenove progresivne matrice, TTCT - Torranceov test ustvarjalnega mišljenja, metode pomoči z umetnostjo, zgodnje prepoznavanje nadarjenosti, prepričanje, nadarjeni, implicitno pojmovanje inteligentnosti in osebnosti, učne težave, učitelji, odpravljanje naučene nemoči, strategije zapisovanja, agresivno vedenje, učenec, samoregulacija učenja, razredna klima, čustva, predšolsko obdobje, Samopodoba, telesna samopodoba, težave branja, bralna samopodoba šolskega otroka, razvoj samopodobe, branje, osnovna šola., epidemija COVID-19, šola, izobraževanje na daljavo, specialni in rehabilitacijski pedagogi, ustvarjalno vedenje, romski učenci, odnos do šole in učenja, družbeni lepotni ideal, osnovnošolska tekmovanja, adolescenca, Wubbelsov model, samopodoba, učiteljeva interakcija, učenci tekmovalci, anksioznost, ustvarjalni potencial, EPoC - Test za oceno ustvarjalnega potenciala, učenje angleščine kot tujega jezika, anksioznost pri pouku tujega jezika, bralna pismenost, preverjanje in ocenjevanje znanja, težave nadarjenih učencev, tekmovalnost, orientacija k cilju, Romi, socialna samopodoba, preprečevanje naučene nemoči, orientacija k zmagi, bralna samopodoba, lestvica za merjenje učiteljeve učinkovitosti, socialna vključenost, Basadurjev model, strokovna samopodoba, naučena nemoč, bralne zmožnosti