Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mojca Juriševič

Vseh ključnih besed je 135, ki se skupaj pojavijo 166 krat.
16 ključnih besed (11.85 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 47 krat (28.31 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x14.89%nadarjeni učenci
5x10.64%učna motivacija
4x8.51%osnovna šola, učna uspešnost
3x6.38%testna anksioznost, učne strategije, učenje
2x4.26%medosebni odnosi, učna samopodoba, povratna informacija, razlike med spoloma, ustvarjalnost, motivacija, naravoslovni predmeti, nadarjenost, srednja šola
1xsocialni razvoj, atribucije za učno uspešnost, učenci osnovne šole, starši nadarjenih otrok, introvertiranost, otroci s posebnimi potrebami, poučevanje, modelno učenje, teorije učenja, strah pred živalmi, 1. in 2. vzgojno-izobraževalno obdobje osnovne šole, empatičnost, RPM - Ravenove progresivne matrice, OLNAD07, TTCT - Torranceov test ustvarjalnega mišljenja, EPoC - Test za oceno ustvarjalnega potenciala, ustvarjalni potencial, preverjanje znanja, sistematičnost, prepoznavanje glasbene nadarjenosti, glasbeni razvoj, glasbena nadarjenost, kemijsko izobraževanje, učitelji glasbene umetnosti, individualiziran program, spolne razlike, eksperimetiranje, dom, nebesedna sporočila, nebesedna komunikacija, socialna sprejetost, zbranost, komunikacija, družina, odkrivanje nadarjenih, participacija, kviz, prepoznavanje nadarjenih, konstruktivizem, samoregulacija, sošolci, osnovnošolski učitelji, odnos, hiperaktivnost, didaktične igre, učenje angleščine kot tujega jezika, diferenciacija, oblike dela, individualizacija, samoocena učenja, znanje, preverjanje in ocenjevanje znanja biologije, socialna prilagojenost, nadarjen otrok, otrokove potrebe, teorija samoodločanja, vloga socialnega pedagoga, čustveni razvoj, družbeni lepotni ideal, osnovna šola., ustvarjalno vedenje, telesna samopodoba, Samopodoba, bralna samopodoba šolskega otroka, težave branja, specialni in rehabilitacijski pedagogi, izobraževanje na daljavo, implicitno pojmovanje inteligentnosti in osebnosti, učne težave, čustva, predšolsko obdobje, epidemija COVID-19, šola, razvoj samopodobe, bralne zmožnosti, anksioznost, strategije spoprijemanja, izobraževanje s pomočjo živali, terapevtski pes, socialne zaznave nadarjenih, predstave o nadarjenih, socialno-čustveni razvoj, samopodoba, učitelji, branje, odpravljanje naučene nemoči, preprečevanje naučene nemoči, naučena nemoč, nadarjeni, prepričanje, težave nadarjenih učencev, preverjanje in ocenjevanje znanja, socialna vključenost, lestvica za merjenje učiteljeve učinkovitosti, strokovna samopodoba, Basadurjev model, učiteljeva interakcija, Wubbelsov model, učenci tekmovalci, bralna pismenost, osnovnošolska tekmovanja, izobraževanje nadarjenih, adolescenca, bralna samopodoba, orientacija k zmagi, učenec, strategije zapisovanja, samoregulacija učenja, razredna klima, metode pomoči z umetnostjo, zgodnje prepoznavanje nadarjenosti, agresivno vedenje, romski učenci, tekmovalnost, orientacija k cilju, Romi, socialna samopodoba, odnos do šole in učenja, anksioznost pri pouku tujega jezika