Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tina Lengar Verovnik

Vseh ključnih besed je 94, ki se skupaj pojavijo 110 krat.
9 ključnih besed (9.57 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 25 krat (22.73 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x20%Diplomska dela
3x12%Magistrske naloge, Radio, radio, spontani govor
2x8%poslušanost, javni servis, Radijski programi, jezik
1xradijski program posebnega pomena, Oglaševanje, Slovenija, komercializacija, Jezikovna politika, Moški časopisi, poklicni govorci, Radijski voditelji, jezikovni stil, Poslušanje, Mladina, radijske izkušnje, medijske navade, praktična stilistika, Starostne skupine, slovenščina, komercialne radijske postaje, vsakodnevna govorica, Ženski časopisi, besedilna fonetika, Radijske informativne oddaje, Blagovne znamke, Poslušalci, Radijske postaje, radijski voditelji, strokovni komentar, športni prenosi, stilistika poročevalstva, Radio Slovenija, Primorska (Slovenija), Javni zavodi, govorjeni jezik, televizijski športni komentar, fonetika, uporaba radia, javni govor, Množični mediji, regionalni radio, diplomsko delo, politični jezik, Televizijske informativne oddaje, športni komentatorji, izrazje, šport, javni interes, radijski voditelj, govor na radiu, športno poročevalstvo, multiplatformnost, konvergenca, Instagram, programska shema, komercialni radio, informativna razpravljalna oddaja, regionalna identiteta, lokalni radio, status posebnega pomena, norme vodenja, diskurz, javni radio, elektronska glasbena skupnost, elektronska glasba, športno novinarstvo na televiziji in v tisku, športni novinarji, Otroci, Novinarstvo, Otroške televizijske oddaje, Infodrom, tvorjenje besedila, govorna prezentacija, Voditelji televizijskih informativnih oddaj, medijsko znamčenje, voditeljeva napoved, otroške informativne oddaje, prozodični elementi, mladostniki, EuroBasket 2017., metafora v poročevalstvu, stilistika športnega poročevalstva, mladinske radijske oddaje, novinarske veščine, radijska igra, radijski oglas, intonacija, Govor