Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Ksenija Vidmar Horvat

Vseh ključnih besed je 153, ki se skupaj pojavijo 170 krat.
12 ključnih besed (7.84 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 29 krat (17.06 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x17.24%diplomska dela
3x10.34%Slovenija, ženske
2x6.9%telo, politika, magistrska dela bolonjskega študija, nacionalizem, Instagram, spektakel, postfeminizem, Evropska unija, družbena omrežja
1xspletni mediji, gensko spremenjena hrana, gensko spremenjeni organizmi, revščina, diplomsko delo, zaposlovanje žensk, gospodarska kriza, biotehnologija, nezaposlenost, neenakopravnost, diplomska dela bolonjskega študija, zakonodaja, ameriški roman, teorija identitete, psihoterapija, ruski nacionalizem, Nacional-boljševistična stranka, neoliberalni subjekt, neoliberalna ideologija, Twitter, demokracija, izgorelost, časopis Limonka, ženske revije, kognitivni razvoj, mladostništvo, adolescenca, razvojna psihologija, literatura in sociologija, kvalitativna analiza, medijske reprezentacije, ameriška književnost, kulturne dobrine, Bar, gledalci, družbena realnost, resničnostne oddaje, televizijske oddaje, znanstvena fantastika, sociologija medijev, geografske diplome, Ljubljana, trgovina, sociologija, urbana sociologija, mestni promet, prometna geografija, regionalna geografija, družbena geografija, stroj, človek, kulturna politika, SFRJ, množični mediji, Donald Trump, javni zavodi, slovenska kultura, kulturni domovi, medijske podobe, trpljenje, družbeno podporni roboti, humanoidni roboti, interakcija, socialna robotika, umetna inteligenca, žrtve, fotografije, analiza, daoizem, domače delo, kozmopolitika, ontološki obrat, plačano delo, neenakost med spoloma, COVID-19, kriza, vidik spola, etnografija, teorija reprezentacije, nova oblika potrošništva, generacija Y, generacija Z, diskurz, ideologija, desni populizem, komunizem, osnovnošolski učbeniki za zgodovino, nacionalna identiteta, Zahodni Balkan, angleška književnost, Elizabeth Gaskell: Cranford, Severna Afrika, Bližnji vzhod, balkanska pot, begunci, viktorijanska doba, odnosi med spoloma, Kraljevina SHS in Jugoslavija, socialistična Jugoslavija, kolektivna identiteta, samoobjektifikacija, spol, industrializacija., samoreprezentacija, vplivneži, fitnes blogerke, nostalgija, spominjanje, sociologija spola, revizionizem, karizma, stereotip, Tito, sociologija telesa, sodobni ples, patologija, dao, politična komunikacija, migracijska kriza, egocentrizem, spol in ples, narcisizem, ženska, vloga, lahko branje, opolnomočenje, prostovoljno delo, socialno varstveni centri, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, body fit kultura, telesni ideal, skupnost, skupnostno izobraževanje, diskriminacija., pravljica, lik, svoboda izražanja, Ključne besede: sovražni govor, prostovoljci, Gambija, družbeni mediji