Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tanja Škerlavaj

Vseh ključnih besed je 40, ki se skupaj pojavijo 53 krat.
7 ključnih besed (17.5 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 20 krat (37.74 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x20%deutsche Sprache, Multimodalität
3x15%Sprache im Gebrauch, Intertextualität
2x10%Instagram, Deutsche Sprache im Gebrauch, soziale Netzwerke
1xVideo-Tutorials, Instruktionstexte, Textlinguistik, Coronapandemie, digitale Texte, Diskursanalyse, German language, YouTube-Vlogs, Life Style-Influencer, Marketing im digitalen Zeitalter, Textlinguistik und Multimodalität, multimodality, language use, online social networks, intertextuality, Twitter, Memes, Außekommunikation von Theatern, Paratext, Programmheft, Schlüsselwörter: Theater, Ljubljana, slowenische Sprache, linguistische Landschaften, Literatur, Linguistik, Graffiti, kultur-kontrastive Analyse, Influencer/-innen, Prominente, Deutsch, Soziale Netzwerke, Berlin