Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tanja Škerlavaj

Vseh ključnih besed je 45, ki se skupaj pojavijo 58 krat.
7 ključnih besed (15.56 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 20 krat (34.48 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x20%Multimodalität, deutsche Sprache
3x15%Intertextualität, Sprache im Gebrauch
2x10%Deutsche Sprache im Gebrauch, Instagram, soziale Netzwerke
1xYouTube-Vlogs, Textlinguistik, Coronapandemie, Diskursanalyse, Instruktionstexte, Twitter, Memes, Video-Tutorials, online social networks, intertextuality, multimodality, language use, German language, Life Style-Influencer, Marketing im digitalen Zeitalter, digitale Texte, Textlinguistik und Multimodalität, Prominente, linguistische Landschaften, kultur-kontrastive Analyse, Ljubljana, Berlin, Graffiti, DaF-Unterricht, Aussprache, Prosodie, DaF, slowenische Sprache, Schlüsselwörter: Theater, Deutsch, Soziale Netzwerke, suprasegmentale Phonetik, Linguistik, Literatur, Außekommunikation von Theatern, Paratext, Programmheft, Influencer/-innen