Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Blaž Zupan

Vseh ključnih besed je 237, ki se skupaj pojavijo 535 krat.
81 ključnih besed (34.18 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 379 krat (70.84 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
21x5.54%analiza
18x4.75%trženje
17x4.49%podjetje
15x3.96%raziskave, Slovenija
11x2.9%podjetništvo, poslovni plani
10x2.64%primeri, razvoj, turizem
9x2.37%storitve, financiranje
8x2.11%uspešnost poslovanja, konkurenca, tržna analiza
7x1.85%tržne raziskave, poslovanje podjetja
6x1.58%družinsko podjetje
5x1.32%trendi, strategija, poslovni model, organizacija, informacijska tehnologija
4x1.06%turistični proizvod, management, okolje, optimizacija, inovacije, regije, prodaja, informatika, planiranje, tekstilna industrija, kadri
3x0.79%zadovoljstvo, novi proizvodi, študija primera, case study, elektronsko trženje, nakup, spremembe, blagovne znamke, tveganje, design, tehnologija, prevoz, trg, nepremičnine, oglaševanje, delovno mesto
2x0.53%vodenje, delovna uspešnost, turistična geografija, družina, podjetnik, komuniciranje, povpraševanje, oglas, ponudba, cena, delo, enterprises, trgovinsko podjetje, spletna trgovina, ustvarjalnost, inovativnost, lastništvo, izboljšave, kultura podjetja, gostinstvo, distribucija, družbena odgovornost, živilska industrija, odločanje, programi, zakonodaja, rastoče podjetje, analysis, promocija, business plan, trajnostni razvoj
1xSenčila Voje, Bohinj, Ljubljana, šport, Španija, ocene, JBI, družbeni informacijski sistem, družbeno komuniciranje, trgovina, kamping, Čokoljana, problematika, zdravje, spol, prihodek, planning, growing company, software, Youtube, Mesnica Faganel, lojalnost, družbeni mediji, market analysis, financing, žensko delo, informacijska družba, dogodek, lokalna skupnost, testiranje, investments, responsibility, segmentacija, projekti, ekonomska razvitost, ribištvo, pomorski promet, zaščita potrošnika, potrošnik, ekonomski vidik, onesnaževanje okolja, ZDA, nafta, nesreče, proizvodi, otroci, delovno okolje, ergonomija, produkcija, sestanki, pogajanje, Srbija, medkulturno delovanje, kultura, odličnost, kvaliteta, gene prioritization, network inference, collective matrix factorization, gene function prediction, učne metode, Magreja, šolstvo, izobraževanje, matrix completion, factor models, trg kapitala, zdravstvo, Optovid, kapital, machine learning, data fusion, bioinformatics, statistical relational learning, panoge dejavnosti, Super pšanc, entrepreneurship, dizajnersko razmišljanje, study, Balkan Campers, learning, youth, modeli, organizacijske strukture, ustave, strateško planiranje, MTS, innovativeness, market, design thinking, creativity, internet, zunanja trgovina, najem, poslovne enote, franchising, Hunkemöller, embalaža, alkoholne pijače, vedenje potrošnikov, stroški, finance, delovni pogoji, prosti čas, velika podjetja, marketing mix, družbena omrežja, efektivnost, meritve, industrijsko podjetje, poslovno komuniciranje, majhna podjetja, poslovni proces, kozmetika, pravilniki, problem solving, team work, motorna vozila, material, leasing, življenjski ciklus, pandemija, cestni promet, metode, pogoji, komparacije, vitka proizvodnja, delo na domu, konkurenčnost, manager, računalništvo v oblaku, regionalni razvoj, digitalizacija, informacijski sistemi, aplikacija, Italija, investicije, marketing, electronic marketing, start-up, working conditions, zaloge, business model, logistika, skladišča, electronic mail, optimization, poslovne finance, rizični kapital, investicijski skladi, Slovenia, work, information technology, research, job, intervjuji