Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Ičo Vidmar

Vseh ključnih besed je 79, ki se skupaj pojavijo 80 krat.
1 ključnih besed (1.27 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 2 krat (2.5 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x100%komercialna televizija
1xspletni mediji, državnozborske volitve, mediji, časopis, predvolilna soočenja, trajnostni urbani razvoj, odrast, trajnostni razvoj, socialna politika, meso, 24 ur, poročanje, novice, Dnevnik, veganstvo, družbeni načini prehranjevanja, kultura prehranjevanja, vegetarijanstvo, Agenda 30, Ljubljana, epidemija virusa covid-19, poročanje medijev, javna televizija, ekonomija delitve, Airbnb, Lizbona, platformno delo, turistična gentrifikacija, šolanje na daljavo, glasba, družbeno-politično dogajanje, zgodovina opere, opera, 19. stoletje, jazz na Slovenskem, sociologija, glasbena socializacija in izobraževanje, kulturna formacija, koronavirus, trg likovne umetnosti, TikTok, K-pop, plemena, korejski val, spletne skupnosti, Evropska unija, kulturna politika, kulturna globalizacija, subkulture, nogometno polje, umetniške institucije, vrednotenje likovne umetnosti, kapitalizem in umetnost, determinante ekonomske vrednosti, naložbe, ustna zgodovina, nogometni navijači, umetniško zbirateljstvo, uprizoritvene umetnosti, nevladne organizacije, cenzura, nacipunk afera, glasbena formacija, internet, Kitajska, Javna televizija, javna sfera, kitajski uporabniki spleta, samoupravni socializem, subkultura, socializem, razodtujitev, odtujitev, delavsko samoupravljanje, Praxis, punk, marksistična filozofija, poblagovljenje umetnosti