Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Diplomska dela (4)
Lara Ograjenšek:
Moč slovenskih modnih vplivnežev v procesu nakupnega odločanja milenijcev
Izidor Natek:
Vpliv mladostnikov na izbiro turističnega potovanja v gospodinjstvu
Eva Kristina Filipčič:
Razumevanje pomena marketinških aktivnosti in njihova organiziranost v glasbenih založbah na slovenskem trgu
Martina Maglica:
Primerjava spletnega komuniciranja slovenskih krščanskih skupnosti