Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (2)
Maja Petan:
Doseganje poslovne odličnosti skozi interni marketing
Katarina Štrubelj Džumhur:
Izgrajevanje pripadnosti potrošnikov
Druga dela (9)
Nada Sfiligoj:
Marko Lah: Temelji ekonomije
Nada Sfiligoj:
Značilnosti in učinkovitost sodobne konkurence
Nada Sfiligoj:
S strateško marketinškim upravljanjem države do konkurenčnih prednosti
Nada Sfiligoj:
Marko Lah: Temelji ekonomije. Fakulteta za družbene vede, knjižna zbirka Maklen, Ljubljana 2005
Nada Sfiligoj:
Marko Lah in Branko Ilič, Temelji ekonomije
Nada Sfiligoj:
Franjo Štiblar: Svetovna kriza in Slovenci, Kako jo preživeti?
Nada Sfiligoj:
Z učinkovito marketinško strategijo do konkurenčnih prednosti
Nada Sfiligoj:
Analiza poglavitnih vzrokov in možnih izhodov iz ekonomske krize
Nada Sfiligoj:
Kaj lahko realno pričakujemo od ekonomske reforme na področju trga in cen?