Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (2)
Maja Petan:
Doseganje poslovne odličnosti skozi interni marketing
Katarina Štrubelj Džumhur:
Izgrajevanje pripadnosti potrošnikov
Other documents (9)
Nada Sfiligoj:
Marko Lah: Temelji ekonomije
Nada Sfiligoj:
Značilnosti in učinkovitost sodobne konkurence
Nada Sfiligoj:
S strateško marketinškim upravljanjem države do konkurenčnih prednosti
Nada Sfiligoj:
Marko Lah: Temelji ekonomije. Fakulteta za družbene vede, knjižna zbirka Maklen, Ljubljana 2005
Nada Sfiligoj:
Marko Lah in Branko Ilič, Temelji ekonomije
Nada Sfiligoj:
Franjo Štiblar: Svetovna kriza in Slovenci, Kako jo preživeti?
Nada Sfiligoj:
Z učinkovito marketinško strategijo do konkurenčnih prednosti
Nada Sfiligoj:
Analiza poglavitnih vzrokov in možnih izhodov iz ekonomske krize
Nada Sfiligoj:
Kaj lahko realno pričakujemo od ekonomske reforme na področju trga in cen?