Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (17)
Jurka Pavlovčič Ilovar:
Celovita kakovost profitnih in neprofitnih izobraževalnih ustanov
Marta Starbek Potočan:
Vpliv učiteljevega samospoštovanja na njegovo komuniciranje z učencem in na učenčevo samopodobo
Katarina Pucelj:
Preučevanje transformacijskega učenja kot učne prakse tretjega tisočletja
Ilinka Kucler:
Vloga ravnateljevega vodenja pri profesionalnem razvoju strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju
Nataša Dončić:
Organizacijska klima in zavzetost zaposlenih v klicnem centru izbranega podjetja X
Naja Puhar:
Pomen državljanske in domovinske kulture ter etike za demokratično politično kulturo Slovenije in Evrope
Špela Pavliha:
Poučevanje vsebin EU v osnovni šoli
Meliha Tuhčić:
Ženski spol v gimnazijskih učbenikih pri predmetih zgodovina in sociologija
Mateja Jastrobnik:
Spodbude in pogoji za vseživljenjsko učenje osnovnošolskih učiteljev
Mojca Bizjak:
Samoocena ustvarjalnosti učiteljev in učiteljic v različnih triadah osnovne šole
Gregor Rojc:
Civilno-vojaško sodelovanje skozi vertikalo osnovnega šolstva v Republiki Sloveniji
Nastja Rojnik:
Učbenik kot didaktični pripomoček za aktivno učenje sociologije
Špela Plešnik:
Vloga žensk v šolstvu v Mežiški dolini nekoč in danes
Elita Parić:
Medpredmetno povezovanje v luči razvijanja socialne in medkulturne zavesti net-generacije
Ivana Saratlija:
Medpredmetno povezovanje pri pouku zgodovine in domovinske in državljanske kulture in etike na primeru religije
Erika Grošelj, Jasna Perovšek:
Vrednotenje vseživljenjskega učenja - primer vlaganja v izobraževanje zaposlenih in učinkovitost izobraževanja v trgovskih organizacijah
Tjaša Kraševec, Maja Čelešnik:
Pomen povratne informacije med študenti v visokem šolstvu v Sloveniji
Diplomska dela (123)
Martina Šetina Čož:
Zasebno šolstvo v Sloveniji
Majda Šoro:
Kakovost v izobraževanju
Karolina Radovanović:
Vloga avtoritativnega vodenja pri samovzgoji oz. prevzgoji v socialno-andragoškem sistemu
Martina Guzelj:
Pomen zdravljenja odvisnosti od odnosov
Tatjana Muhič:
Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redno izobraževanje
Urša Zakrajšek:
Alternativno izobraževalni sistem
Marija Vrhovnik:
Vseživljenjsko izobraževanje
Gabrijela Vučak:
Marketing v izobraževanju
Andreja Žonta:
Didaktična uporaba računalnika v družboslovju
Magdalena Berčon:
Integracija Romov v slovenski vzgojnoizobraževalni sistem
Vanja Kmetič:
Uresničevanje načel Bolonjske deklaracije v vzgojno izobraževalnem sistemu RS
Simona Tomšič:
Evropski vzgojno-izobraževalni sistemi
Metka Blatnik:
Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje
Tanja Todić:
Ravnatelj
Maja Gregorinčič:
Outsorsing izobraževanih storitev
Andreja Moškon:
Metoda fotogovorice v pouku družboslovja
Tedeja Jerman:
Analiza zaposlovanja invalidov v slovenski Istri
Anja Špiclin:
Dejavniki poklicne odločitve
Sara Pišec:
Sucidalnost v izobraževalno edukativnem sistemu
Mira Turk Škraba:
Učbenik kot sredstvo za kakovostno učenje in poučevanje družboslovja
Bojana Matajdl:
Avtoriteta kot sredstvo
Vesna Pavlin:
(Kakovostno) izobraževanje v slovenskih podjetjih
Daša Burger:
Kakovostne prvine izobraževalno vzgojnega sistema Kanade
Katarina Škerjanc Jurčevič:
Izobraževanje managementa v Sloveniji
Sandra Kržan:
Prenos tihega znanja posameznikov od mednarodnih ustanov na nacionalno raven
Irena Burja:
Motivacija zaposlenih za dodatno izobraževanje
Aleksandra Zupan:
Sociološka analiza prenovljene devetletne osnovne šole
Maja Godejša:
Transnacionalna mobilnost za izobraževanje (v prostovoljnih organizacijah)
Katarina Pucelj:
Študij na daljavo kot dinamična izobraževalna praksa
Katra Hribar:
Vzgoja in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami
Andrej Nemček:
Pomen izobraževanja v storitvenih podjetjih na primeru poslovnega sistema Mercator, d.d.
Aleksander Šparemblek:
Raziskovanje družbe z uporabo IKT pri predmetu filozofija za otroke - jaz in drugi
Mateja Terčič:
Vzgoja za smisel življenja
Nina Živec:
Primeri dobre prakse v izobraževanju odraslih
Petra Mauer:
Neverbalna komunikacija kot (ne)kakovostna prvina v pedagoškem procesu
Danica Svetec:
Produkcija in distribucija družbenega znanstvenega znanja
Polona Pongračič:
Vzgoja potrošnikov
Iris Zavelcina:
Pojmovanje nacionalne identitete pri zgodnjih mladostnikih
Matej Delakorda:
Konstruktivizem kot teorija znanja in priložnost za razvoj učeče se družbe
Tina Hribar:
Alternativa(e) v izobraževanju - Educare
Maja Živec:
Motivacija izobraževanja odraslih
Suzana Srakar:
Vzgojno-izobraževalni sistem v Indiji
Tanja Potočnik:
Reforma(e) šolstva - (ne)uspešnost devetletke
Ana Trnavčević:
Kakovost v edukativno-izobraževalnem procesu (audit kultura)
Jana Tavčar:
Neformalno izobraževanje in njegov vse večji pomen
Maruša Ferencek:
Slepi in slabovidni otroci ter njihov vstop v srednjo šolo
Maša Grčar:
Financiranje izobraževanja zaposlenih
Nina Doblekar:
Vzgoja za (evropsko) demokracijo
Maja Kremenović:
Družboslovni kurikulum kot oblikovalec družbene zavesti učečega v 3. tisočletju
Tanja Zupančič:
Vodenje v šolstvu kot del managementa v javnem sektorju
Polona Golob:
Uspešnost stila vodenja kot prvine profesionalne kulture
Urška Gerbajs:
Vzgoja evropskih državljanov
Anja Beslič:
Ustvarjalne izobraževalno-edukativne prakse 3. tisočletja v družboslovju
Nina Leban:
Idejni razvoj v veroučnih zvezkih katoliške cerkve na Slovenskem v 20. stoletju
Maša Plaznik:
Edukativne prakse tretjega tisočletja in njihov vpliv na zaposljivost
Anja Krese:
Medijska edukacija kot poglaviten vsebinski in didaktični prispevek h kakovostni in demokratični socialni edukaciji mladih
Karmen Košir:
Vzgoja za (evropsko) demokracijo
Nika Berlic:
Razprava v učnem procesu
Kaja Kokot Žanič:
Vseživljenjsko učenje kot (didaktično-metodični) koncept tretjega tisočletja
Klementina Mikolič:
Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami v šolah s prilagojenim programom
Urška Šoškić:
O edukaciji za multikulturnost
Tina Pristov:
Zadovoljstvo zaposlenih z omogočanjem pridobivanja novih znanj v podjetju Turizem Kras, d.d.
Urša Mulej:
Pravičnost v izobraževanju slepih v rednih srednješolskih programih
Maruša Jošt:
Učenci s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Katja Anžič:
Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami (Slovenija-tujina)
Sara Čepon:
Izobraževanje in globalizacijski procesi
Uroš Gojkovič:
Vpliv izobraževanja in vzgoje na zaupanje v demokratične institucije v Sloveniji
Pavla Škerjanec:
Tradicionalni-sodobni modeli učenja in poučevanja družboslovja
Nina Sovič:
Romi v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
Barbara Jerina:
Konstruktivistične vzgojnoizobraževalne prakse
Eva Košak:
Avtoriteta kot sredstvo vzgoje v slovenskih srednjih šolah
Ana Stamejčič:
Pomen socialnega kapitala v oblikovanju izobraževalno-edukativnega procesa
Teja Dolenc:
Vseživljenjsko učenje oseb s posebnimi potrebami
Petra Jamnik:
Socialna integracija tujih študentov v Sloveniji
Urška Brzin:
Karierni coaching in zaposlovanje mladih
Tanja Kos:
Šola kot socializatorka
Ajda Kamenik:
Socializacija za multikulturnost
Špela Peklaj:
Razčlemba globalizacijskih vplivov na evropske izobraževalne procese
Tanja Kovačič:
Zaposlovanje mladih v Sloveniji
Lara Jelen:
Potrošniška vzgoja
Špela Mohar:
Gluhi in naglušni v izobraževalnem sistemu
Manca Vovko:
Potrošniška vzgoja mladih
Maja Pavlin:
Motivi za vseživljenjsko izobraževanje
Špela Petelinek:
Vzgoja za multikulturnost
Mirjam Koroman:
Socialna interakcija kot dejavnik učnega uspeha in učne angažiranosti
Margareta Dečman:
Pravičnost v izobraževanju (družbene neenakosti v izobraževanju)
Katja Ribič:
Vrtec, temelj za predšolsko socializacijo
Martina Stojnić:
Integracija priseljencev v izobraževalni sistem
Živa Repnik:
Izobraževanje in integracija otrok migrantov v slovenskem šolskem sistemu
Nataša Sarić:
Vpliv samopodobe na učni uspeh
Martina Robinšak:
Waldorfska šola kot družbeni prostor interakcije in kreativnega delovanja
Sanja Djuričić:
Vpliv socialnega kapitala na proces vključevanja otrok priseljencev v izobraževalni sistem skozi študijo primera
Petra Gavranovič:
Rejništvo skozi študijo primera
Angelina Ajnihar:
Vpliv bolonjske reforme na iskanje prve zaposlitve diplomantov
Anja Pišlar:
Zgodnja obravnava otrok z Downovim sindromom
Ajda Pavlovič:
Ekološka vzgoja predšolskih otrok
Katarina Pompe:
Socialno učenje v slovenski osnovni šoli
Marko Mandelj:
Postmoderna (novodobna) družboslovna znanja v teoriji in praksi
Marina Barkovič:
Izobraževanje oseb s posebnimi potrebami na Danskem
Maja Sterle:
Osebnost predšolskega otroka v montessori okolju
Biljana Trivičević Intihar:
Strategija izobraževanja odraslih v Sloveniji v kontekstu uresničevanja evropske dimenzije vseživljenjskega učenja ter vloga delodajalcev
Milena Avsenak:
Predšolska okoljska edukacija kot temelj trajnostnega družbenega razvoja
Katja Hedžek:
Uspešni tim v podjetju
Polona Jakončič:
Razmisleki o izkustvenem učenju za bolj kakovostno poučevanje družboslovja
Boris Čretnik:
Sodelovanje osnovnih šol in centrov za socialno delo pri reševanju socialne problematike učencev
Nina Baša Zver:
Uporaba IKT na področju osnovnošolskega družboslovnega poučevanja
Ljubica Tea Kovačič:
Načrtovanje učnega procesa v šolah vožnje
Maruša Prešern:
Didaktične igre za utrjevanje učne snovi pri predmetu sociologija
Tina Doberlet:
Integracija otrok s posebnimi potrebami (po prehodu iz rednega programa osnovne šole v osnovno šolo z nižjim izobrazbenim standardom)
Jerneja Pavšič Štrukelj:
Poučevanje izbranih sodobnih geografskih in socioloških procesov s pomočjo metode portofolio v gimnaziji
Petra Stošić:
Evropska identiteta v šoli
Sandra Gligorević:
Izzivi prenove učnih načrtov za geografijo in sociologijo v srednješolskih programih
Mojca Doles:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot inovacijski pristop pri poučevanju družboslovnih vsebin
Irena Hmeljak:
Učna metoda diskusije pri poučevanju predmeta sociologija
Vesna Irt:
Ovire in prilagoditve pri izobraževanju slabovidnih oseb
Teja Krakar:
Inkluzija učencev Romov v Osnovni šoli Bršljin
Janja Gerdevič:
Vzgoja kritičnega potrošnika
Matejka Horvat:
Razvoj nevladnih organizacij in njihov pomen za vseživljenjsko učenje
Katja Podobnik:
Vključevanje prve generacije učencev priseljencev v osnovne šole v tolminski regiji
Tamara Jerič:
Učna metoda pogovora pri pouku sociologije
Katja Jordan:
Interkulturna vzgoja in izobraževanje
Sonja Poznič Cvetko:
Motivi za vpis v osnovnošolske vzgojno-izobraževalne programe slovenskih zasebnih šol
Sara Stefanović:
Primerjalna analiza učbenikov družboslovja v socialistični Sloveniji in danes
Druga dela (17)
Alojzija Židan:
Marko Ferjan: Organizacija izobraževanja. Založba Moderna organizacija, Kranj 1999, str. 197, skripta
Alojzija Židan:
Shinn George: Čudež motivacije. Tuma, Ljubljana 1999, 201 str.
Alojzija Židan:
Slovenski izobraževalni nacionalni interesi in EU
Alojzija Židan:
Neodvisnost javnih občil. Društvo 2000, Ljubljana 1997, str. 317
Alojzija Židan:
Značilnosti adolescentnega obdobja
Alojzija Židan:
Izobraževanje v družboslovju
Alojzija Židan:
Mirjana Nastran Ule: Psihologija vsakdanjega življenja
Alojzija Židan:
Vzgoja med gospostvom in analizo
Alojzija Židan:
Danica Fink Hafner: Nova družbena gibanja - subjekti politične inovacije. (Znanstvena knjižnica, FDV, Ljubljana 1992)
Alojzija Židan:
Modeli za raziskovanje učinkov socializacijskega procesa
Alojzija Židan:
O (prihodnjem) usposabljanju družboslovnega pedagoškega kadra
Alojzija Židan:
O demokratični politični kulturi
Alojzija Židan:
Hans Fink: Socialna filozofija. Znanstveno in publicistično središče. Ljubljana 1992
Alojzija Židan:
Bogato gradivo za pouk o človekovih pravicah
Alojzija Židan:
Družboslovje v kontekstu šolske reforme
Alojzija Židan:
Stephen Moore, Sociologija, ključni pojmi in dejstva
Alojzija Židan:
Mitja Hafner Fink: Ideologija in zavest družbenih slojev v Sloveniji