Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (17)

  1. Jurka Pavlovčič Ilovar: Celovita kakovost profitnih in neprofitnih izobraževalnih ustanov
  2. Marta Starbek Potočan: Vpliv učiteljevega samospoštovanja na njegovo komuniciranje z učencem in na učenčevo samopodobo
  3. Katarina Pucelj: Preučevanje transformacijskega učenja kot učne prakse tretjega tisočletja
  4. Ilinka Kucler: Vloga ravnateljevega vodenja pri profesionalnem razvoju strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju
  5. Nataša Dončić: Organizacijska klima in zavzetost zaposlenih v klicnem centru izbranega podjetja X
  6. Naja Puhar: Pomen državljanske in domovinske kulture ter etike za demokratično politično kulturo Slovenije in Evrope
  7. Špela Pavliha: Poučevanje vsebin EU v osnovni šoli
  8. Meliha Tuhčić: Ženski spol v gimnazijskih učbenikih pri predmetih zgodovina in sociologija
  9. Mateja Jastrobnik: Spodbude in pogoji za vseživljenjsko učenje osnovnošolskih učiteljev
  10. Mojca Bizjak: Samoocena ustvarjalnosti učiteljev in učiteljic v različnih triadah osnovne šole
  11. Gregor Rojc: Civilno-vojaško sodelovanje skozi vertikalo osnovnega šolstva v Republiki Sloveniji
  12. Nastja Rojnik: Učbenik kot didaktični pripomoček za aktivno učenje sociologije
  13. Špela Plešnik: Vloga žensk v šolstvu v Mežiški dolini nekoč in danes
  14. Elita Parić: Medpredmetno povezovanje v luči razvijanja socialne in medkulturne zavesti net-generacije
  15. Ivana Saratlija: Medpredmetno povezovanje pri pouku zgodovine in domovinske in državljanske kulture in etike na primeru religije
  16. Erika Grošelj, Jasna Perovšek: Vrednotenje vseživljenjskega učenja - primer vlaganja v izobraževanje zaposlenih in učinkovitost izobraževanja v trgovskih organizacijah
  17. Tjaša Kraševec, Maja Čelešnik: Pomen povratne informacije med študenti v visokem šolstvu v Sloveniji

Diplomska dela (123)

  1. Martina Šetina Čož: Zasebno šolstvo v Sloveniji
  2. Majda Šoro: Kakovost v izobraževanju
  3. Karolina Radovanović: Vloga avtoritativnega vodenja pri samovzgoji oz. prevzgoji v socialno-andragoškem sistemu
  4. Martina Guzelj: Pomen zdravljenja odvisnosti od odnosov
  5. Tatjana Muhič: Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redno izobraževanje
  6. Urša Zakrajšek: Alternativno izobraževalni sistem
  7. Marija Vrhovnik: Vseživljenjsko izobraževanje
  8. Gabrijela Vučak: Marketing v izobraževanju
  9. Andreja Žonta: Didaktična uporaba računalnika v družboslovju
  10. Magdalena Berčon: Integracija Romov v slovenski vzgojnoizobraževalni sistem
  11. Vanja Kmetič: Uresničevanje načel Bolonjske deklaracije v vzgojno izobraževalnem sistemu RS
  12. Simona Tomšič: Evropski vzgojno-izobraževalni sistemi
  13. Metka Blatnik: Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje
  14. Tanja Todić: Ravnatelj
  15. Maja Gregorinčič: Outsorsing izobraževanih storitev
  16. Andreja Moškon: Metoda fotogovorice v pouku družboslovja
  17. Tedeja Jerman: Analiza zaposlovanja invalidov v slovenski Istri
  18. Anja Špiclin: Dejavniki poklicne odločitve
  19. Sara Pišec: Sucidalnost v izobraževalno edukativnem sistemu
  20. Mira Turk Škraba: Učbenik kot sredstvo za kakovostno učenje in poučevanje družboslovja
  21. Bojana Matajdl: Avtoriteta kot sredstvo
  22. Vesna Pavlin: (Kakovostno) izobraževanje v slovenskih podjetjih
  23. Daša Burger: Kakovostne prvine izobraževalno vzgojnega sistema Kanade
  24. Katarina Škerjanc Jurčevič: Izobraževanje managementa v Sloveniji
  25. Sandra Kržan: Prenos tihega znanja posameznikov od mednarodnih ustanov na nacionalno raven
  26. Irena Burja: Motivacija zaposlenih za dodatno izobraževanje
  27. Aleksandra Zupan: Sociološka analiza prenovljene devetletne osnovne šole
  28. Maja Godejša: Transnacionalna mobilnost za izobraževanje (v prostovoljnih organizacijah)
  29. Katarina Pucelj: Študij na daljavo kot dinamična izobraževalna praksa
  30. Katra Hribar: Vzgoja in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami
  31. Andrej Nemček: Pomen izobraževanja v storitvenih podjetjih na primeru poslovnega sistema Mercator, d.d.
  32. Aleksander Šparemblek: Raziskovanje družbe z uporabo IKT pri predmetu filozofija za otroke - jaz in drugi
  33. Mateja Terčič: Vzgoja za smisel življenja
  34. Nina Živec: Primeri dobre prakse v izobraževanju odraslih
  35. Petra Mauer: Neverbalna komunikacija kot (ne)kakovostna prvina v pedagoškem procesu
  36. Danica Svetec: Produkcija in distribucija družbenega znanstvenega znanja
  37. Polona Pongračič: Vzgoja potrošnikov
  38. Iris Zavelcina: Pojmovanje nacionalne identitete pri zgodnjih mladostnikih
  39. Matej Delakorda: Konstruktivizem kot teorija znanja in priložnost za razvoj učeče se družbe
  40. Tina Hribar: Alternativa(e) v izobraževanju - Educare
  41. Maja Živec: Motivacija izobraževanja odraslih
  42. Suzana Srakar: Vzgojno-izobraževalni sistem v Indiji
  43. Tanja Potočnik: Reforma(e) šolstva - (ne)uspešnost devetletke
  44. Ana Trnavčević: Kakovost v edukativno-izobraževalnem procesu (audit kultura)
  45. Jana Tavčar: Neformalno izobraževanje in njegov vse večji pomen
  46. Maruša Ferencek: Slepi in slabovidni otroci ter njihov vstop v srednjo šolo
  47. Maša Grčar: Financiranje izobraževanja zaposlenih
  48. Nina Doblekar: Vzgoja za (evropsko) demokracijo
  49. Maja Kremenović: Družboslovni kurikulum kot oblikovalec družbene zavesti učečega v 3. tisočletju
  50. Tanja Zupančič: Vodenje v šolstvu kot del managementa v javnem sektorju
  51. Polona Golob: Uspešnost stila vodenja kot prvine profesionalne kulture
  52. Urška Gerbajs: Vzgoja evropskih državljanov
  53. Anja Beslič: Ustvarjalne izobraževalno-edukativne prakse 3. tisočletja v družboslovju
  54. Nina Leban: Idejni razvoj v veroučnih zvezkih katoliške cerkve na Slovenskem v 20. stoletju
  55. Maša Plaznik: Edukativne prakse tretjega tisočletja in njihov vpliv na zaposljivost
  56. Anja Krese: Medijska edukacija kot poglaviten vsebinski in didaktični prispevek h kakovostni in demokratični socialni edukaciji mladih
  57. Karmen Košir: Vzgoja za (evropsko) demokracijo
  58. Nika Berlic: Razprava v učnem procesu
  59. Kaja Kokot Žanič: Vseživljenjsko učenje kot (didaktično-metodični) koncept tretjega tisočletja
  60. Klementina Mikolič: Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami v šolah s prilagojenim programom
  61. Urška Šoškić: O edukaciji za multikulturnost
  62. Tina Pristov: Zadovoljstvo zaposlenih z omogočanjem pridobivanja novih znanj v podjetju Turizem Kras, d.d.
  63. Urša Mulej: Pravičnost v izobraževanju slepih v rednih srednješolskih programih
  64. Maruša Jošt: Učenci s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  65. Katja Anžič: Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami (Slovenija-tujina)
  66. Sara Čepon: Izobraževanje in globalizacijski procesi
  67. Uroš Gojkovič: Vpliv izobraževanja in vzgoje na zaupanje v demokratične institucije v Sloveniji
  68. Pavla Škerjanec: Tradicionalni-sodobni modeli učenja in poučevanja družboslovja
  69. Nina Sovič: Romi v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
  70. Barbara Jerina: Konstruktivistične vzgojnoizobraževalne prakse
  71. Eva Košak: Avtoriteta kot sredstvo vzgoje v slovenskih srednjih šolah
  72. Ana Stamejčič: Pomen socialnega kapitala v oblikovanju izobraževalno-edukativnega procesa
  73. Teja Dolenc: Vseživljenjsko učenje oseb s posebnimi potrebami
  74. Petra Jamnik: Socialna integracija tujih študentov v Sloveniji
  75. Urška Brzin: Karierni coaching in zaposlovanje mladih
  76. Tanja Kos: Šola kot socializatorka
  77. Ajda Kamenik: Socializacija za multikulturnost
  78. Špela Peklaj: Razčlemba globalizacijskih vplivov na evropske izobraževalne procese
  79. Tanja Kovačič: Zaposlovanje mladih v Sloveniji
  80. Lara Jelen: Potrošniška vzgoja
  81. Špela Mohar: Gluhi in naglušni v izobraževalnem sistemu
  82. Manca Vovko: Potrošniška vzgoja mladih
  83. Maja Pavlin: Motivi za vseživljenjsko izobraževanje
  84. Špela Petelinek: Vzgoja za multikulturnost
  85. Mirjam Koroman: Socialna interakcija kot dejavnik učnega uspeha in učne angažiranosti
  86. Margareta Dečman: Pravičnost v izobraževanju (družbene neenakosti v izobraževanju)
  87. Katja Ribič: Vrtec, temelj za predšolsko socializacijo
  88. Martina Stojnić: Integracija priseljencev v izobraževalni sistem
  89. Živa Repnik: Izobraževanje in integracija otrok migrantov v slovenskem šolskem sistemu
  90. Nataša Sarić: Vpliv samopodobe na učni uspeh
  91. Martina Robinšak: Waldorfska šola kot družbeni prostor interakcije in kreativnega delovanja
  92. Sanja Djuričić: Vpliv socialnega kapitala na proces vključevanja otrok priseljencev v izobraževalni sistem skozi študijo primera
  93. Petra Gavranovič: Rejništvo skozi študijo primera
  94. Angelina Ajnihar: Vpliv bolonjske reforme na iskanje prve zaposlitve diplomantov
  95. Anja Pišlar: Zgodnja obravnava otrok z Downovim sindromom
  96. Ajda Pavlovič: Ekološka vzgoja predšolskih otrok
  97. Katarina Pompe: Socialno učenje v slovenski osnovni šoli
  98. Marko Mandelj: Postmoderna (novodobna) družboslovna znanja v teoriji in praksi
  99. Marina Barkovič: Izobraževanje oseb s posebnimi potrebami na Danskem
  100. Maja Sterle: Osebnost predšolskega otroka v montessori okolju
  101. Biljana Trivičević Intihar: Strategija izobraževanja odraslih v Sloveniji v kontekstu uresničevanja evropske dimenzije vseživljenjskega učenja ter vloga delodajalcev
  102. Milena Avsenak: Predšolska okoljska edukacija kot temelj trajnostnega družbenega razvoja
  103. Katja Hedžek: Uspešni tim v podjetju
  104. Polona Jakončič: Razmisleki o izkustvenem učenju za bolj kakovostno poučevanje družboslovja
  105. Boris Čretnik: Sodelovanje osnovnih šol in centrov za socialno delo pri reševanju socialne problematike učencev
  106. Nina Baša Zver: Uporaba IKT na področju osnovnošolskega družboslovnega poučevanja
  107. Ljubica Tea Kovačič: Načrtovanje učnega procesa v šolah vožnje
  108. Maruša Prešern: Didaktične igre za utrjevanje učne snovi pri predmetu sociologija
  109. Tina Doberlet: Integracija otrok s posebnimi potrebami (po prehodu iz rednega programa osnovne šole v osnovno šolo z nižjim izobrazbenim standardom)
  110. Jerneja Pavšič Štrukelj: Poučevanje izbranih sodobnih geografskih in socioloških procesov s pomočjo metode portofolio v gimnaziji
  111. Petra Stošić: Evropska identiteta v šoli
  112. Sandra Gligorević: Izzivi prenove učnih načrtov za geografijo in sociologijo v srednješolskih programih
  113. Mojca Doles: Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot inovacijski pristop pri poučevanju družboslovnih vsebin
  114. Irena Hmeljak: Učna metoda diskusije pri poučevanju predmeta sociologija
  115. Vesna Irt: Ovire in prilagoditve pri izobraževanju slabovidnih oseb
  116. Teja Krakar: Inkluzija učencev Romov v Osnovni šoli Bršljin
  117. Janja Gerdevič: Vzgoja kritičnega potrošnika
  118. Matejka Horvat: Razvoj nevladnih organizacij in njihov pomen za vseživljenjsko učenje
  119. Katja Podobnik: Vključevanje prve generacije učencev priseljencev v osnovne šole v tolminski regiji
  120. Tamara Jerič: Učna metoda pogovora pri pouku sociologije
  121. Katja Jordan: Interkulturna vzgoja in izobraževanje
  122. Sonja Poznič Cvetko: Motivi za vpis v osnovnošolske vzgojno-izobraževalne programe slovenskih zasebnih šol
  123. Sara Stefanović: Primerjalna analiza učbenikov družboslovja v socialistični Sloveniji in danes

Druga dela (17)

  1. Alojzija Židan: Marko Ferjan: Organizacija izobraževanja. Založba Moderna organizacija, Kranj 1999, str. 197, skripta
  2. Alojzija Židan: Shinn George: Čudež motivacije. Tuma, Ljubljana 1999, 201 str.
  3. Alojzija Židan: Slovenski izobraževalni nacionalni interesi in EU
  4. Alojzija Židan: Neodvisnost javnih občil. Društvo 2000, Ljubljana 1997, str. 317
  5. Alojzija Židan: Značilnosti adolescentnega obdobja
  6. Alojzija Židan: Izobraževanje v družboslovju
  7. Alojzija Židan: Mirjana Nastran Ule: Psihologija vsakdanjega življenja
  8. Alojzija Židan: Vzgoja med gospostvom in analizo
  9. Alojzija Židan: Danica Fink Hafner: Nova družbena gibanja - subjekti politične inovacije. (Znanstvena knjižnica, FDV, Ljubljana 1992)
  10. Alojzija Židan: Modeli za raziskovanje učinkov socializacijskega procesa
  11. Alojzija Židan: O (prihodnjem) usposabljanju družboslovnega pedagoškega kadra
  12. Alojzija Židan: O demokratični politični kulturi
  13. Alojzija Židan: Hans Fink: Socialna filozofija. Znanstveno in publicistično središče. Ljubljana 1992
  14. Alojzija Židan: Bogato gradivo za pouk o človekovih pravicah
  15. Alojzija Židan: Družboslovje v kontekstu šolske reforme
  16. Alojzija Židan: Stephen Moore, Sociologija, ključni pojmi in dejstva
  17. Alojzija Židan: Mitja Hafner Fink: Ideologija in zavest družbenih slojev v Sloveniji