Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Deja Crnović: Performativnost spola v medijskih reprezentacijah politike
  2. Andreja Trdina: Zamišljanje razreda
  3. Helena Popović: Audience, text and context
  4. Maja Gombač: Reprezentacija mode v slovenskem periodičnem tisku med svetovnima vojnama

Magistrska dela (5)

  1. Nastja Horvat: Globalizacija in spremembe potrošnih praks: primer hitre mode
  2. Karin Bossman: Blagovne znamke in kolonizacija kulturnega prostora
  3. Boštjan Novak: Medijitizacija vsakdanjega življenja
  4. Tjaša Dolinar: Glasbeni okus mladih in razredne razlike
  5. Tanja Kerševan Smokvina: Medicinski diskurzi o materinstvu

Diplomska dela (128)

  1. Živa Kolar: Cockta – kulturna ikona
  2. Valerija Štruc: Hitra moda: Transformacija modne industrije v kontekstu časovnega pospeševanja novosti
  3. Andrej Debevec: Komodifikacija manjšin v korporativni promociji: primer skupnosti LGBT
  4. Matej Kovač: Pomen alternative: primer ulične mode
  5. Iza Furlan: Varčevanje in varčevalni apeli v sodobni potrošni kulturi
  6. Anja Feltrin: Instagram in sodobna estetizirana turistična izkušnja
  7. Tjaša Golobič Jesenšek: Satirične TV oddaje in družbena kritika
  8. Jan Sekavčnik: Razprava o zvezdništvu skozi Foucaultovo teorijo Nadzorovanja in kaznovanja
  9. Nadja Ćakić: Reprezentacija modelov ljubezni v romantičnih komedijah
  10. Kaja Zupanek: Motiv mrtvega telesa v medijskem poročanju
  11. Živa Brecelj: Potrošnja zaznamovalnih dobrin med ženskami srednjega sloja
  12. Tamara Strah: Goffmanovo dramaturško komuniciranje
  13. Marijana Kotnik: Okvirjanje dogodkov v dnevnoinformativnih oddajah
  14. Kristina Jurjevec: Sprememba potrošne kulture na področju športnega hospitalityja
  15. Tamara Šandor: Hierarhije televizijskega okusa
  16. Maša Koželj: Materialne dobrine kot sporočevalci življenjskega stila
  17. Petja Jarm: Vpliv modnih blogov na difuzijo mode
  18. Sara Maša Modic: Diskurzivno oblikovanje identitete žensk in oglaševanje
  19. Špela Gantar: Mediatizacija in modna potrošnja
  20. Aljoša Todorovič: Spremenjena vloga bralcev novic skozi koncepta personalizacije in tržne znamke
  21. Jerneja Grubar: Reprezentacije moškosti skozi hollywoodski film
  22. Asja Misimović: Vloga ustvarjalnega posameznika v standardizirani modni industriji
  23. Špela Lobe: Primerjalna analiza dnevnoinformativnih oddaj na Televiziji Slovenija in BBC-ju
  24. Tjaša Klinar: Modni blogi kot kulturni posredniki
  25. Boštjan Novak: Vloga dizajna v procesu znamčenja
  26. Denis Pucelj: Romantika sodobne potrošnje ali ko ti Alexander McQueen bere iz svoje knjige zgodb
  27. Alenka Pavliha: Potrošniška želja in razlike v spolu
  28. Nika Zupančič: Postopek izbire kandidatov pri resničnostnih šovih
  29. Gregor Grah: Ideologija, kulturni kapital in televizijski okus
  30. Maja Avbelj: Občinstvo resničnostne televizije
  31. Blažka Čas: Izbira v individualizirani potrošni družbi
  32. Urška Ameršek: Nakupovalna središča kot mesto spektakla
  33. Mojca Žnidar: Oglasi proti oglasom
  34. Adrijana Burgić: Potrošnja kot sekularna oblika religije
  35. Miha Sušnik: Izvažanje britanskega humorja
  36. Ksenija Grabnar: Poplave kot medijski dogodek
  37. Katerina Kljun: Vpliv medijsko posredovanih informacij na dojemanje globalnega segrevanja
  38. Saša Kejžar: Konstrukcija resničnosti v filmih Michaela Moora
  39. Tjaša Dugulin: Izvoz formatov resničnostne televizije
  40. Ana Grobelnik: Resničnostni šov Kmetija
  41. Anja Kolarič: Resničnostna TV in zadovoljevanje potreb občinstva
  42. Nika Kramžar: Nova gripa v medijih
  43. Katja Krumpak: Pasji potrošniki - družne živali v potrošni družbi
  44. Jera Aljančič: Potrošnja in identiteta
  45. Maja Jeretina: Moda kot kulturna industrija
  46. Marko Cerovšek: Igralništvo kot manifestacija sodobne potrošnje užitka
  47. Katja Frumen: Diskurzivna konstrukcija ženske v reviji Naša Žena
  48. Maruša Prelesnik: Organizacijska kultura javnega medija - oddaji Dobro jutro in Sobotno popoldne
  49. Irena Jurca: Ženska, ujeta v oko Helmuta Newtona
  50. Peter Jenko: Pandemski marketing - interesne skupine in ustvarjanje moralne panike
  51. Tanja Papež: Medijska reprezentacija etične potrošnje
  52. Kaja Širok: "Svobodna volja med filozofskim idealom in družbeno stvarnostjo"
  53. Polona Kocjan: Potrošnja in prosti čas
  54. Nina Praprotnik: Zvezdništvo kot promocijska strategija v kulturnih industrijah
  55. Eva Trček: Tabloidizacija informativnih oddaj na javni in komercialni televiziji
  56. Irenej Jerič: Biopolitični aspekti problematike drog
  57. Polona Koštomaj: Mediji in seksualni škandali
  58. Alja Rupar: Metatext in movies: The case study of Baz Luhrmann's William Shakespeare's Romeo + Juliet (1996)
  59. Nina Zivlakovič: Lepotne operacije v sodobni potrošni družbi
  60. Vanja Žižmond: Blagovne znamke v obdobju socialistične Jugoslavije
  61. Ines Bremec: Smrt zvezdnika kot medijski dogodek
  62. Ksenija Zubković: Spol in politika
  63. Urška Ogrinc: Dizajn in estetizacija vsakdanjega življenja
  64. Urška Prislan Žorž: Razred in spol v kulinaričnem diskurzu
  65. Anka Stopinšek: Zvezdniki in promocija potrošnje v ženskih revijah
  66. Tanja Škarjot: Življenjsko stilne revije in reprezentacija novega potrošnika
  67. Petra Cvelbar: Problem realnosti v fotografiji
  68. Nina Kokalj: Moški v potrošniški družbi
  69. Mojca Goršič: Ritualni in potrošniški vidik smrti
  70. Alenka Ivančič: Zahodna medijska konstrukcija Afrike
  71. Mojca Marija Venek: Popotništvo kot potrošna praksa v postmoderni
  72. Marta Razboršek: Televizijski spektakel
  73. Mario Majstorović: Brezplačna izmenjava datotek z glasbeno vsebino
  74. Antonela Žižič: Žensko telo in lepotni ideal
  75. Alenka Hlebec: Zvestoba do groba - navijaštvo kot način življenja (primer navijačev Rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško)
  76. Barbara Nemec: Resničnostna televizija
  77. Andrej Križ: Fotografija kot del družbene konstrukcije realnosti
  78. Vid Libnik: Emancipatoren politični potencial popularne glasbe
  79. Maka Ariana Lippai: Oglaševanje življenjskega stila
  80. Urška Košenina: Konstrukcija turistične izkušnje
  81. Nina Majcan: Retrovizor
  82. Nina Majcen: Nemški talk show - fenomen pogovorne televizijske kulture
  83. Janez Šebenik: Diskurzivni vidiki gangsta rapa
  84. Mateja Eržen: Zvezdništvo kot produkt zvezdniške industrije, medijev in občinstva
  85. Tine Murn: Net.art-interaktivna umetnost?
  86. Jožica Komac: Medijske reprezentacije sodobnih moškosti. Primer: Men's health
  87. Lučka Čokl: Trženje v sodobni hollywoodski filmski industriji
  88. Darja Končarevič: Religiozne dimenzije potrošne kulture
  89. Urška Cvahte: Osebni in družbeni dejavniki prosocialnega delovanja študentov
  90. Mihael Drozg: Ideologija in medijski diskurz
  91. Mateja Dominko: Marketing športa 6. Evropsko prvenstvo v rokometu za moške EURO 2004
  92. Maja Prijatelj: Družabna kronika - kulturni in ekonomski vidiki konstrukcije zvezdništva
  93. Branka Bezjak: Ženske revije in podobe ženskosti
  94. Martina Budal: Reprezentacija narodov nekdanje Jugoslavije v slovenskih dnevnikih
  95. Urška Indof: Ljubezen v revijah za najstnike
  96. Špela Vovk: Blagovne znamke v modni industriji
  97. Ines Markovčič, Anja Tarmon: Seksistična podoba ženske v Cosmopolitanu
  98. Jaka Ažman: Stilizacija uporništva
  99. Špela Teja Vrhunec: Discipliniranje telesa pri študentih družboslovnih fakultet
  100. Tanja Denk: Zvezdništvo in ženskost
  101. Urška Habjan: Vegetarijanstvo kot življenjski stil
  102. Sabina Gosenca: Šport in mediji
  103. Lavra Kreačič: Med modrostjo in nemočjo
  104. Tjaša Škamperle: Medijska konstrukcija primera Joras
  105. Katarina Krasko: Reprezentacija materinstva v oglasih
  106. Urška Smolej: Moda in mladi
  107. Maja Breznik: Življenjski stil novega srednjega razreda v Sloveniji
  108. Goran Gumze: Nogomet in kapitalizem
  109. Špela Stražišar: Informacijski tokovi, mediji in subjekt
  110. Sanja Petrović: Protislovne podobe ženskosti v reviji Smrklja
  111. Mateja Matzele Golob: Trženje glasbe v Sloveniji - primer glasbene skupine Katrinas
  112. Metka Marolt: Analiza potrošne družbe
  113. Maja Gruden: Paradoks ženske identitete
  114. Dušanka Mervar: Transformacija socialne interakcije s pojavom mobilnih komunikacij
  115. Primož Krašovec: O objektivnosti
  116. Maša Marolt: Lepotne norme in oglaševanje
  117. Eva Stare: Reprezentacija žensk in odnosa do ženske v moških revijah
  118. Petra Weissbacher: Moške revije
  119. Iva Pirc: Podoba moškega v moških revijah
  120. Teja Grapulin: Reprezentacija ljubezni v slovenskih ženskih in moških revijah
  121. Dejan Jontes: Lažna dihotomija? Britanske kulturne študije in politična ekonomija
  122. Tadeja Nedog: Klub golih pesti
  123. Dunja Antonijević: Športni zvezdniki v oglaševanju
  124. Katarina Jenko: Neverbalna komunikacija TV novic
  125. Tanja Kučan: Identiteta in potrošnja
  126. Kristina Udovič: Žrtvovano telo
  127. Petra Žagar: Zvezdništvo v najstniških revijah
  128. Matija Tonejc: Elementi ideologije v naraciji dokumentarnega filma

Druga dela (25)

  1. Breda Luthar: Popularna kultura in regresivni populizem
  2. Breda Luthar, Dejan Jontes: Uvodnik
  3. Breda Luthar, Dejan Jontes, Andreja Trdina: Pričakovanja študentov komunikologije, kulturni kapital in kurikularni problemi
  4. Breda Luthar, Tanja Oblak Črnič: Medijski repertoarji in diskurzivne skupnosti
  5. Dejan Jontes, Breda Luthar: Epistemology of journalistic rituals
  6. Breda Luthar: Exploring moral fundamentalism in tabloid journalism
  7. Breda Luthar: Mobilni telefon in pospešena kultura
  8. Breda Luthar: Nakupovanje in nadzorovanje: fenomen "Trst"
  9. Breda Luthar: Proizvodnja slave
  10. Breda Luthar: Televizija - kulturna praksa devedesetih
  11. Breda Luthar, Mitja Hafner-Fink: Elite med populizmom in domačijskostjo
  12. Breda Luthar: Po objektivizmu
  13. Breda Luthar: Analiza medijskega vpliva v semiotski družbi
  14. Ulrich Beck, Elisabeth Beck Gernsheim: Individualizacija in "tveganje svobode": perspektive in nasprotja k subjektu usmerjene sociologije
  15. Klaus Bruhn Jensen, Karl Eric Rosengren: Pet tradicij iskanja občinstva
  16. Breda Luthar: Ženske revije: nadaljevanje politike z drugimi sredstvi
  17. Breda Luthar, Slavko Kurdija: Razred in kulturne distinkcije
  18. Breda Luthar: Nove kulturne tehnologije, komodifikacija kulture in študije občinstva
  19. Breda Luthar: Kulturna globalizacija, film in promocijski režim
  20. Breda Luthar, Samo Kropivnik: Država svetovljanov in dežela lokalcev
  21. Breda Luthar: Ljudstvo: uporaba anket javnega mnenja v novinarstvu
  22. Breda Luthar: Produkcija lokalne slave
  23. Breda Luthar: Boj za okus in moralno odličnost
  24. Breda Luthar, Zdenka Šadl: Skriti transkripti moči
  25. Breda Luthar: Žurnalizem