Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Maja Gombač: Reprezentacija mode v slovenskem periodičnem tisku med svetovnima vojnama
  2. Helena Popović: Audience, text and context
  3. Andreja Trdina: Zamišljanje razreda
  4. Deja Crnović: Performativnost spola v medijskih reprezentacijah politike

Magistrska dela (5)

  1. Tanja Kerševan: Medicinski diskurzi o materinstvu
  2. Tjaša Dolinar: Glasbeni okus mladih in razredne razlike
  3. Boštjan Novak: Medijitizacija vsakdanjega življenja
  4. Karin Bossman: Blagovne znamke in kolonizacija kulturnega prostora
  5. Nastja Horvat: Globalizacija in spremembe potrošnih praks: primer hitre mode

Diplomska dela (129)

  1. Matija Tonejc: Elementi ideologije v naraciji dokumentarnega filma
  2. Petra Žagar: Zvezdništvo v najstniških revijah
  3. Tanja Kučan: Identiteta in potrošnja
  4. Katarina Jenko: Neverbalna komunikacija TV novic
  5. Dunja Antonijević: Športni zvezdniki v oglaševanju
  6. Tadeja Nedog: Klub golih pesti
  7. Dejan Jontes: Lažna dihotomija? Britanske kulturne študije in politična ekonomija
  8. Teja Grapulin: Reprezentacija ljubezni v slovenskih ženskih in moških revijah
  9. Iva Pirc: Podoba moškega v moških revijah
  10. Petra Weissbacher: Moške revije
  11. Eva Stare: Reprezentacija žensk in odnosa do ženske v moških revijah
  12. Maša Marolt: Lepotne norme in oglaševanje
  13. Primož Krašovec: O objektivnosti
  14. Dušanka Mervar: Transformacija socialne interakcije s pojavom mobilnih komunikacij
  15. Maja Gruden: Paradoks ženske identitete
  16. Metka Marolt: Analiza potrošne družbe
  17. Mateja Matzele Golob: Trženje glasbe v Sloveniji - primer glasbene skupine Katrinas
  18. Sanja Petrović: Protislovne podobe ženskosti v reviji Smrklja
  19. Špela Stražišar: Informacijski tokovi, mediji in subjekt
  20. Goran Gumze: Nogomet in kapitalizem
  21. Maja Breznik: Življenjski stil novega srednjega razreda v Sloveniji
  22. Urška Smolej: Moda in mladi
  23. Katarina Krasko: Reprezentacija materinstva v oglasih
  24. Tjaša Škamperle: Medijska konstrukcija primera Joras
  25. Lavra Kreačič: Med modrostjo in nemočjo
  26. Urška Habjan: Vegetarijanstvo kot življenjski stil
  27. Sabina Gosenca: Šport in mediji
  28. Tanja Denk: Zvezdništvo in ženskost
  29. Špela Teja Vrhunec: Discipliniranje telesa pri študentih družboslovnih fakultet
  30. Jaka Ažman: Stilizacija uporništva
  31. Špela Vovk: Blagovne znamke v modni industriji
  32. Urška Indof: Ljubezen v revijah za najstnike
  33. Martina Budal: Reprezentacija narodov nekdanje Jugoslavije v slovenskih dnevnikih
  34. Branka Bezjak: Ženske revije in podobe ženskosti
  35. Maja Prijatelj: Družabna kronika - kulturni in ekonomski vidiki konstrukcije zvezdništva
  36. Mateja Dominko: Marketing športa 6. Evropsko prvenstvo v rokometu za moške EURO 2004
  37. Mihael Drozg: Ideologija in medijski diskurz
  38. Urška Cvahte: Osebni in družbeni dejavniki prosocialnega delovanja študentov
  39. Darja Končarevič: Religiozne dimenzije potrošne kulture
  40. Lučka Čokl: Trženje v sodobni hollywoodski filmski industriji
  41. Jožica Komac: Medijske reprezentacije sodobnih moškosti. Primer: Men's health
  42. Tine Murn: Net.art-interaktivna umetnost?
  43. Mateja Eržen: Zvezdništvo kot produkt zvezdniške industrije, medijev in občinstva
  44. Janez Šebenik: Diskurzivni vidiki gangsta rapa
  45. Nina Majcen: Nemški talk show - fenomen pogovorne televizijske kulture
  46. Nina Majcan: Retrovizor
  47. Urška Košenina: Konstrukcija turistične izkušnje
  48. Maka Ariana Lippai: Oglaševanje življenjskega stila
  49. Vid Libnik: Emancipatoren politični potencial popularne glasbe
  50. Andrej Križ: Fotografija kot del družbene konstrukcije realnosti
  51. Barbara Nemec: Resničnostna televizija
  52. Alenka Hlebec: Zvestoba do groba - navijaštvo kot način življenja (primer navijačev Rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško)
  53. Antonela Žižič: Žensko telo in lepotni ideal
  54. Mario Majstorović: Brezplačna izmenjava datotek z glasbeno vsebino
  55. Marta Razboršek: Televizijski spektakel
  56. Mojca Marija Venek: Popotništvo kot potrošna praksa v postmoderni
  57. Alenka Ivančič: Zahodna medijska konstrukcija Afrike
  58. Nina Kokalj: Moški v potrošniški družbi
  59. Mojca Goršič: Ritualni in potrošniški vidik smrti
  60. Petra Cvelbar: Problem realnosti v fotografiji
  61. Tanja Škarjot: Življenjsko stilne revije in reprezentacija novega potrošnika
  62. Anka Stopinšek: Zvezdniki in promocija potrošnje v ženskih revijah
  63. Urška Prislan Žorž: Razred in spol v kulinaričnem diskurzu
  64. Urška Ogrinc: Dizajn in estetizacija vsakdanjega življenja
  65. Ksenija Zubković: Spol in politika
  66. Ines Bremec: Smrt zvezdnika kot medijski dogodek
  67. Vanja Žižmond: Blagovne znamke v obdobju socialistične Jugoslavije
  68. Nina Zivlakovič: Lepotne operacije v sodobni potrošni družbi
  69. Alja Rupar: Metatext in movies: The case study of Baz Luhrmann's William Shakespeare's Romeo + Juliet (1996)
  70. Polona Koštomaj: Mediji in seksualni škandali
  71. Irenej Jerič: Biopolitični aspekti problematike drog
  72. Eva Trček: Tabloidizacija informativnih oddaj na javni in komercialni televiziji
  73. Nina Praprotnik: Zvezdništvo kot promocijska strategija v kulturnih industrijah
  74. Polona Kocjan: Potrošnja in prosti čas
  75. Kaja Širok: "Svobodna volja med filozofskim idealom in družbeno stvarnostjo"
  76. Tanja Papež: Medijska reprezentacija etične potrošnje
  77. Peter Jenko: Pandemski marketing - interesne skupine in ustvarjanje moralne panike
  78. Irena Jurca: Ženska, ujeta v oko Helmuta Newtona
  79. Maruša Prelesnik: Organizacijska kultura javnega medija - oddaji Dobro jutro in Sobotno popoldne
  80. Katja Frumen: Diskurzivna konstrukcija ženske v reviji Naša Žena
  81. Marko Cerovšek: Igralništvo kot manifestacija sodobne potrošnje užitka
  82. Maja Jeretina: Moda kot kulturna industrija
  83. Jera Aljančič: Potrošnja in identiteta
  84. Katja Krumpak: Pasji potrošniki - družne živali v potrošni družbi
  85. Nika Kramžar: Nova gripa v medijih
  86. Anja Kolarič: Resničnostna TV in zadovoljevanje potreb občinstva
  87. Ana Grobelnik: Resničnostni šov Kmetija
  88. Tjaša Dugulin: Izvoz formatov resničnostne televizije
  89. Saša Kejžar: Konstrukcija resničnosti v filmih Michaela Moora
  90. Katerina Kljun: Vpliv medijsko posredovanih informacij na dojemanje globalnega segrevanja
  91. Ksenija Grabnar: Poplave kot medijski dogodek
  92. Miha Sušnik: Izvažanje britanskega humorja
  93. Adrijana Burgić: Potrošnja kot sekularna oblika religije
  94. Mojca Žnidar: Oglasi proti oglasom
  95. Urška Ameršek: Nakupovalna središča kot mesto spektakla
  96. Blažka Čas: Izbira v individualizirani potrošni družbi
  97. Maja Avbelj: Občinstvo resničnostne televizije
  98. Gregor Grah: Ideologija, kulturni kapital in televizijski okus
  99. Nika Zupančič: Postopek izbire kandidatov pri resničnostnih šovih
  100. Alenka Pavliha: Potrošniška želja in razlike v spolu
  101. Denis Pucelj: Romantika sodobne potrošnje ali ko ti Alexander McQueen bere iz svoje knjige zgodb
  102. Boštjan Novak: Vloga dizajna v procesu znamčenja
  103. Tjaša Klinar: Modni blogi kot kulturni posredniki
  104. Špela Lobe: Primerjalna analiza dnevnoinformativnih oddaj na Televiziji Slovenija in BBC-ju
  105. Asja Misimović: Vloga ustvarjalnega posameznika v standardizirani modni industriji
  106. Jerneja Grubar: Reprezentacije moškosti skozi hollywoodski film
  107. Aljoša Todorovič: Spremenjena vloga bralcev novic skozi koncepta personalizacije in tržne znamke
  108. Špela Gantar: Mediatizacija in modna potrošnja
  109. Sara Maša Modic: Diskurzivno oblikovanje identitete žensk in oglaševanje
  110. Petja Jarm: Vpliv modnih blogov na difuzijo mode
  111. Tamara Šandor: Hierarhije televizijskega okusa
  112. Živa Kolar: Cockta – kulturna ikona
  113. Valerija Štruc: Hitra moda: Transformacija modne industrije v kontekstu časovnega pospeševanja novosti
  114. Maša Koželj: Materialne dobrine kot sporočevalci življenjskega stila
  115. Kristina Jurjevec: Sprememba potrošne kulture na področju športnega hospitalityja
  116. Tamara Strah: Goffmanovo dramaturško komuniciranje
  117. Marijana Kotnik: Okvirjanje dogodkov v dnevnoinformativnih oddajah
  118. Iza Furlan: Varčevanje in varčevalni apeli v sodobni potrošni kulturi
  119. Živa Brecelj: Potrošnja zaznamovalnih dobrin med ženskami srednjega sloja
  120. Kaja Zupanek: Motiv mrtvega telesa v medijskem poročanju
  121. Nadja Ćakić: Reprezentacija modelov ljubezni v romantičnih komedijah
  122. Anja Feltrin: Instagram in sodobna estetizirana turistična izkušnja
  123. Tjaša Golobič Jesenšek: Satirične TV oddaje in družbena kritika
  124. Jan Sekavčnik: Razprava o zvezdništvu skozi Foucaultovo teorijo Nadzorovanja in kaznovanja
  125. Kristina Udovič: Žrtvovano telo
  126. Ines Markovčič, Anja Tarmon: Seksistična podoba ženske v Cosmopolitanu
  127. Matej Kovač: Pomen alternative: primer ulične mode
  128. Andrej Debevec: Komodifikacija manjšin v korporativni promociji: primer skupnosti LGBT
  129. Valeriya Koval: Mitologizacija luksuznih blagovnih znamk na Instagramu: primer "Dream in Dior"

Druga dela (28)

  1. Breda Luthar: Žurnalizem
  2. Breda Luthar, Zdenka Šadl: Skriti transkripti moči
  3. Breda Luthar: Boj za okus in moralno odličnost
  4. Breda Luthar: Produkcija lokalne slave
  5. Breda Luthar: Ljudstvo: uporaba anket javnega mnenja v novinarstvu
  6. Breda Luthar, Samo Kropivnik: Država svetovljanov in dežela lokalcev
  7. Breda Luthar: Kulturna globalizacija, film in promocijski režim
  8. Breda Luthar: Nove kulturne tehnologije, komodifikacija kulture in študije občinstva
  9. Breda Luthar, Slavko Kurdija: Razred in kulturne distinkcije
  10. Breda Luthar: Celebrity and the displacement of class
  11. Breda Luthar: Ženske revije: nadaljevanje politike z drugimi sredstvi
  12. Breda Luthar: Analiza medijskega vpliva v semiotski družbi
  13. Breda Luthar: Po objektivizmu
  14. Breda Luthar, Mitja Hafner-Fink: Elite med populizmom in domačijskostjo
  15. Breda Luthar: Televizija - kulturna praksa devedesetih
  16. Breda Luthar: Proizvodnja slave
  17. Breda Luthar: Nakupovanje in nadzorovanje: fenomen "Trst"
  18. Breda Luthar: Mobilni telefon in pospešena kultura
  19. Breda Luthar: Exploring moral fundamentalism in tabloid journalism
  20. Breda Luthar: Popularna kultura in regresivni populizem
  21. Breda Luthar, Dejan Jontes: Uvodnik
  22. Dejan Jontes, Breda Luthar: Epistemology of journalistic rituals
  23. Breda Luthar, Dejan Jontes, Andreja Trdina: Pričakovanja študentov komunikologije, kulturni kapital in kurikularni problemi
  24. Breda Luthar, Tanja Oblak Črnič: Medijski repertoarji in diskurzivne skupnosti
  25. Klaus Bruhn Jensen, Karl Eric Rosengren: Pet tradicij iskanja občinstva
  26. Ulrich Beck, Elisabeth Beck Gernsheim: Individualizacija in "tveganje svobode": perspektive in nasprotja k subjektu usmerjene sociologije
  27. Breda Luthar, Maruša Pušnik, Dejan Jontes: Branje v polimedijskem okolju in (nove) oblike generacijske subjektivacije
  28. Dejan Jontes, Tanja Oblak Črnič, Breda Luthar: Conceptualising liveness and visibility in the news repertoires of adolescents in a polymedia environment