Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (28)
Hedvika Dermol-Hvala:
Analiza retoričnih prvin slovenskega narodnoprebudniškega govorništva 19. stoletja
Miha Simčič:
Analiza komunikacijskih žanrov podjetniških spletnih mest
Polonca Vagaja Hribar:
Vodenje odnosov z notranjo javnostjo
Irena Perpar:
Neizkoriščeni potenciali interneta v slovenskem zasebnem neprofitnem sektorju na področju kulture
Tisa Vrečko:
Uokvirjanje kriz skozi prizmo preteklosti
Karin Zorn:
Analiza žanrov in njihovih sporočanjskih funkcij v internih revijah slovenskih podjetij
Marko Orel:
Komuniciranje in upravljanje z organizacijskimi konflikti
Eva Sever:
Komunikacijska kampanja za uspešno črpanje sredstev EU
Tamara Tratnik Ambrožič:
Vloga organizacijskega komuniciranja pri pripadnosti zaposlenih
Shpend Sadiku:
Zviševanje nakupnega namena za lokalne blagovne znamke na Kosovu
Darko Matjašič:
Organizacijsko komuniciranje in motivacija zaposlenih
Špela Bizjak:
Strateško komuniciranje na primeru pridobivanja zemeljskega plina v Petišovcih
Barbara Drnovšek:
Krizno komuniciranje v slovenskih javnih kulturnih ustanovah
Anamarija Kalan:
Gverilski marketing
Nuša Vučkič:
Retorična vizija osvoboditve
Danica Lovenjak:
Osebnost kot blagovna znamka
Klaudia Anastasia Jakolič:
Primerjalno-pravni prikaz pravice do popravka in odgovora v slovenskem in nemškem političnem sistemu
Emilija Rabrenović:
Vloge strokovnjakov za odnose z javnostmi v državnih institucijah in korporativnih organizacijah v Črni gori
Barbara Ülen:
Raba digitalnih medijev v praksi odnosov z javnostmi slovenskih nevladnih organizacij
Jure Prusnik:
Analiza vodenja kriznega komuniciranja prek družbenih medijev v luči teorije kompleksnosti
Mojca Podlogar:
Potrošniška družba, patološki narcizem in nova konstelacija medijev
Vesna Klopčič:
Življenjskostilno oglaševanje
Nina Pižorn:
Dejavniki uspešne spletne prezentacije podjetja
Gaj Rosič:
Retorika Georgea W. Busha kot dominantna interpretacija napadov 11. septembra 2001
Nina Bizjak:
Demagoške razsežnosti politične retorike Donalda Trumpa
Mirjam Despinić:
The role of language and religion in reprogramming the national identity in Croatia
Maša Lesjak:
Vpetost odnosov z javnostmi v družbena omrežja
Klemen Balanč:
Analiza retoričnih strategij Donalda Trumpa na televizijskih soočenjih za republikansko nominacijo
BSc theses (176)
Romana Lilić:
Odnosi z mediji na internetu
Bojana Darovec:
Vpliv odnosov z javnostmi na oblikovanje javnega mnenja o človekovih pravicah
Dunja Bibianko:
Krizno komuniciranje in ugled
Špela Polak:
Komunikacijska podpora popotresni obnovi v Posočju
Brina Černetič:
Proces globalizacije, protiglobalizacijska gibanja in kritika blagovnih znamk
Živa Grgič:
Interna glasila v komuniciranju z zaposlenimi
Ingrid Trobec:
Odnosi z javnostmi v neprofitno - volonterskih organizacijah
Petra Vajda:
Komuniciranje za družbene spremembe v nerazvitih državah
Dunja Cvek:
Od besede k podobi
Jadranka Bacetić:
Ženske v menedžmentu podjetja l'Oreal
Mirela Matoski:
Vizualna razsežnost socialnega oglaševanja
Maša Čarman:
Ženske v odnosih z javnostmi
Mateja Krajnc:
Funkcije predstavitve strani na internetu
Špela Šmajdek:
Sistem internega komuniciranja v zdravstvu
Boštjan Virc:
Video-mediji poslovnega komuniciranja
Marko Šoštarič:
Komuniciranje civilne zaščite z javnostmi v primeru nesreče v Logu pod Mangartom
Gizela Krančan:
Simbolizem kretnje v komunikacijah gluhonemih
Blaž Mole:
Odnosi z javnostmi v državnih organih
Marko Gašperič:
Odnosi z lokalno skupnostjo
Ana Križmančič:
Kulturna produkcija in odnosi z javnostmi
Simona Škafar:
Odnosi z lokalno skupnostjo
Katja Sušnik:
Potrošnja oblačil - znak družbenih identitet
Andreja Rozina:
Komunikacijski problemi v kulturi elektronske plesne glasbe
Uroš Jenko:
Intranet kot medij internega komuniciranja
Urška Mivšek:
Oglaševalska retorika na primeru tiskanih oglasnih sporočil
Anja Remic:
Družbenokulturne razsežnosti življenjskostilega oglaševanja
Petra Prijanovič:
Komuniciranje simbola podjetja
Damir Dominić:
Analiza pojmovanja odnosov med organizacijo in javnostmi
Nadja Štimac:
Retorične razsežnosti odnosov z javnostmi na primeru strateškega povezovanja Leka
Špela Minatti:
Odnosi z internimi javnostmi
Jana Cizelj:
Komuniciranje interesnih združenj s svojimi člani
Lea Iskra:
Politično komuniciranje predsedniške kandidatke Barbare Brezigar
Edvard Plut:
Poslovna etika in pogajanja
Uršula Turnšek:
Argumentiranje v oglaševanju
Urška Malavašič:
Odnosi z internimi javnostmi
Jernej Demšar:
Retorika skozi psihoanalizo
Brigita Zorec:
Donatorstvo kot oblika odnosov z javnostmi
Monika Kavalir:
Retorični logos
Sanda Zakrajšek:
Fotografija kot posnetek in simbolna konstrukcija
Tina Petkovšek:
Feminizacija odnosov z javnostmi
Senja Vraber:
Odnosi z javnostmi kot element integralnega tržnega komuniciranja
Tjaša Kranjec:
Etika odnosov z javnostmi
Tanja Zabukovnik:
Sodelovanje marketinga in odnosov z javnostmi kot doprinos k učinkovitejšemu komuniciranju organizacij
Helena Ujčič:
Marketinški odnosi z javnostmi na primeru komercialne radijske postaje Radio Capris
Mija Lorbek:
Medijske umetnosti
Katja Tootill:
Baudrillardov svet ekstaze komunikacij
Urška Jakopič:
Odnosi z internimi javnostmi
Nataša Leskovšek:
Simbolizem in propaganda v nacistični Nemčiji
Marisol Grdina:
Stavke, krizno upravljanje in interno komuniciranje
Jernej Zoran:
Diktatorji, demagogi, državniki - obvladovanje množic z retoriko
Katja Pirc:
Interno komuniciranje v podjetju - študijski primer skupina Novoles, d. d.
Urša Šinkovec:
Interno komuniciranje in motivacija zaposlenih v podjetju Simobil
Nina Vidovič:
Publiciteta, ustvarjanje slave in industrija zabave
Danica Omrčen:
Krizno upravljanje in krizno komuniciranje
Barbara Panger:
Okoljski odnosi z javnostmi na primeru kampanje za golf igrišče v Sečovljah
Sarah Scherti:
Odnosi z internimi javnostmi v Novi KBM d.d.
Alenka Vidic:
Vloga odnosov z javnostmi za uspeh blagovne znamke Popstars
Meta Vrhnjak:
Ecov model razmerja med besedilom in bralcem
Sonja Cingesar:
Semiologija oglaševalskih sporočil
Gregor Božnik:
Popularizacija znanosti v medijih
Jerneja Domajnko:
Debatna argumentacija
Andrejka Rupnik:
Funkcija odnosov z javnostmi v organizaciji slovenske policije
Aleksander Čibej:
Upravljanje odnosov z internetnimi javnostmi
Janja Viher:
Vizualne metafore v oglaševanju
Nives Pustavrh:
Semiotična analiza vojne fotografije
Mojca Simčič:
Odnosi z lokalno skupnostjo transnacionalnega podjetja
Katja Demšar:
Analiza zadovoljstva z internim komuniciranjem v organizaciji
Darja Štukelj:
Oglaševalska retorika
Nina Djordjević:
Kritična analiza diskurza medijskih reprezentacij kosovske krize v letu 1999
Amela Duratović:
Družbena odgovornost v odnosih z lokalno skupnostjo
Janja Vreš:
Odnosi z javnostmi v neprofitnih nevladnih organizacij
Erter Pust:
Promocijsko novinarstvo
Živa Lenček:
Odnosi s finančnimi javnostmi
Mojca Šteiner:
Krizno komuniciranje in medijski odziv ob gradnji predora Trojane
Jure Žibert:
Raba novih komunikacijskih tehnologij v korporativnem komuniciranju
Jure Požun:
Vizualna reprezentacija kompleksnih informacij
Tjaša Jazbinšek:
Provokacija v oglaševanju
Barbara Pavlakovič:
Usklajevanje nasprotujočih si interesov deležnikov
Ana Milovanovič:
Uokvirjanje na področju odnosov z javnostmi
Aleksandra Rebec:
Komunikacijske kampanje na Uradu za droge
Danijel Žagar:
Dialoški odnosi z javnostmi na spletu - primer spletnega nastopa Slovenske turistične organizacije
Betka Maček:
Preseganje stereotipnih reprezentacij ženskih podob v športnih oglasih Nike
Rok Germavc:
Ekologija in odnosi z javnostmi
Anja Tehovnik:
Odnosi z javnostmi vlade na internetu
Tjaša Klenovšek:
Razčlenitev Mobitelove oglaševalske kampanje "15 let svobode gibanja"
Anja Rejc:
Fotografija bolnega telesa
Deja Crnović:
Potlačitev ženskega branja v trženju filma Let nad kukavičjim gnezdom
Staš Zgonik:
Komuniciranje slovenske Rimskokatoliške cerkve z verniki in drugimi javnostmi: korporativni in organizacijski identiteti naproti
Špela Zupanc:
Virtualna skupnost kot marketinško orodje
Mateja Bečela:
Vojna fotografija
Nina Kodela:
Semiološka analiza transformacij ženskih pop idolov v videospotih
Katarina Jurhar:
Retorična analiza rabe patosa v Ciceronovih govorih proti Katilini
Urša Pestotnik:
Odnosi z internimi javnostmi na Zavodu Republike Slovenije za varstvo narave
Katja Blažič Grabrovec:
Uokvirjanje v odnosih z javnostmi in novinarskem sporočanju
Maša Žunič:
Marketinški odnosi z javnostmi na primeru
Aleksandra Lipej:
Marketinški odnosi z javnostmi, ustvarjanje publicitete in resničnostni šovi
Katarina Pušnar:
Reprezentacija ženskih vlog v oglaševanju
Kaja Kuštrin:
Predsedniška retorika Baracka Obame
Katja Tomše:
Interno komuniciranje v podjetju Biovega
Jasmina Mrvič:
Reprezentacija ženske kot objekta moškega pogleda
Nuša Vučkič:
Reprezentacija moškega telesa v oglasih Dolce in Gabbana
Katarina Keršič:
Multimedijski oglasi na spletu
Alenka Krže:
Korporativni blog - novo orodje v praksi odnosov z javnostmi
Aida Murćehajić:
Filmi Pedra Almodóvarja in potrošniška kultura
Katja Godeša:
Semiotična analiza naslovnic Georga Loisa za revijo Esquire
Jelka Pavlinec:
Avtentičnost in sporočilnost fotografije
Domen Anžlovar:
Krščanska retorika in analiza retorike škofa Gregorija Rožmana
Jasna Mavsar:
Novi mediji kot orodje za pridobivanje novih študentov
Katja Golob:
Raba novih medijev v kriznem komuniciranju
Ada Glažar:
Arhetip junaka v tržnih znamkah
Špela Bedene:
Nasilje v oglaševanju
Andreja Umek:
Vloga medijev v filmu Državljan Kane
Kristina Baraba:
Estetizacija vsakdanjega življenja med umetnostjo in potrošnjo
Nina Tomov:
Razčlenitev televizijskih oglaševalskih sporočil
Maruša Korošec:
Vizualno komuniciranje blagovne znamke Swarovski
Klavdija Jerman:
Nove oblike oglaševanja na internetu
Petra Mlakar:
Sodelovanje marketinga in odnosov z javnostmi v neprofitnih organizacijah
Brina Gogala:
Simulacija v računalniških igrah
Tjaša Šnut:
Marketinški odnosi z javnostmi na spletu 2.0
Jurij Črepinko:
Retorika in karizma
Sandra Rozman:
Razmerje med osebnim in korporacijskim blogom
Dijana Šljivić:
Reprezentacija modne blagovne znamke v oglaševanju
Andreja Brezovnik:
Toscanijevi oglasi za Benetton
Špela Linec:
Narativna analiza pravljice o Rdeči kapici na pravljici Rdeče jabolko
Tjaša Gnezda:
Ženska podoba v modnem oglaševanju
Maruša Širok:
Multimodalnost korporativnega nagovora potrošnikov v novih medijih
Kristina Jurjevčič:
Lobiranje in deliberativna demokracija
Tina Tanko:
Konstrukcija pogleda in fetiša v modni fotografiji
Suzana Žbogar:
Vpliv družbenih medijev na prakso odnosov z javnostmi
Urška Nučič:
Fetišistični elementi v modni fotografiji Helmuta Newtona
Bojan Horvat:
Raba socialnih medijev kot orodja odnosov z javnostmi
Nataša Pavlič:
Popolna razkrita telesa v oglasih
Denis Pucelj:
Romantika sodobne potrošnje ali ko ti Alexander McQueen bere iz svoje knjige zgodb
Ana Modic:
Med opolnomočenjem in dicipliniranjem žensk
Sanja Zepan:
Politično komuniciranje na družbenih omrežjih v politični krizi leta 2013
Nina Pižorn:
(Ne)moč kontekstnega oglaševanja
Anja Gorjup:
Soočenje kandidatov Danila Türka in Boruta Pahorja v predvolilni kampanji za predsednika RS leta 2012
Katja Zupančič:
Sovražni govor na internetnih forumih (na primeru homoseksualcev)
Brigita Bračko:
Vpliv novih tehnologij na odnose z javnostmi
Vesna Klopčič:
Uporaba metafor v tiskanih oglasih
Amadeja Plankl:
Raba retoričnih figur v seriji tiskanih oglasov, nagrajenih v letu 2013
Dijana Marin Stojanović:
Reprezentacija ženske v filmu Klavir
Larisa Hutter:
Kontroverznost Pabla Escobarja v kolumbijskem kulturnem spominu
Mihaela Pacanoska:
Reprezentacija ženske in vizualno komuniciranje učinkov vonja v dveh oglasih za parfum Jeana Paula Gaultiera
Silvia Valenčič:
Retorična vizija govora I have a dream Martina Luthra Kinga ml.
Gaj Rosič:
Retorična analiza govora Winstona Churchilla "We shall fight on the beaches"
Lea Simonič:
Televizijska serija Mad Men
Teja Vavtar:
Reprezentacija ženskega opolnomočenja v televizijski seriji Seks v mestu
Celina Brumec:
Gledališke reprezentacije in aktivne interpretacije občinstva
Gregor Vuk:
Temne podobe nemškega filmskega ekspresionizma kot slutnja vzpona nacizma
Nino Bavčar:
Med estetiko in obscenostjo
Ema Knez:
Digitalni mediji v službi komuniciranja organizacij z javnostmi
Monika Habjanič:
Multimodalne dimenzije korporativnega spletnega mesta
Natalija Čepon:
Uporaba digitalnih tehnologij med otroci v času prvega vala pandemije Covid-19
Urška Hočevar:
Pomen simbolizma kave v oglaševanju in slovenski kulturi: Multimodalna analiza oglasov Loka kava in Barcaffe
Nina Bdiri:
Retorična analiza političnega diskurza na primeru govora 22. francoskega predsednika Jacquesa Chiraca
Meta Celestina:
Dialoška komunikacija na Facebooku
David Kraševec:
Od govorništva do retorike
Tina Makovec:
Podoba nemške kanclerke Angele Merkel v evropski karikaturi
Nina Leš:
Retorična analiza govora predsednika Boruta Pahorja o begunski problematiki
Iza Furlan:
Varčevanje in varčevalni apeli v sodobni potrošni kulturi
Nada Ban:
Odnosi z državnimi institucijami in lobiranje
Ula Furlan:
Semiotična analiza filma Trumanov šov
Marko Milenković:
Upravljanje digitalnih blagovnih znamk
Dario Ajdovec:
Semiotična analiza karikatur z naslovnic časnika Charlie Hebdo
Gorazd Stane:
Semiotična analiza glasbene subkulture
Urška Cerar:
Postfeministična analiza reprezentacije ženske kot objekta poželenja in simbola svobode
Sergeja Perklič:
Sanje kot oblika naracije v filmu "Mulholland Drive"
Tanja Plesnik:
Odnosi z javnostmi državnih inštitucij
Sanja Modrić:
Ekonomičnost izražanja v poročevalskem stilu
Tea Pirc, Urša Ris:
Kampanja kot difuzija inovacije
Katja Kotnik:
Raba Twitterja v političnem komuniciranju: Donald Trump
Rok Živko:
Od mladinske subkulture do dominantne kulture mladih: rave kot študija primera
Lana Natek:
Samopredstavljanje in vizualna identiteta na Instagramu: primer dveh izbranih modnih vplivnic
Klara Šušteršič:
Med opolnomočenjem in objektifikacijo: Reprezentacija žensk v popularnih videospotih
Katja Gomboši:
Afirmacija afroameriške identitete kot odziv na naraščajoči rasizem: študija primera avdiovizualnega nastopanja pevke Beyoncé
Other documents (10)
Andrej Škerlep:
Retorične razsežnosti institucionalnega diskurza
Andrej Škerlep:
Javnost, javno mnenje in diskurzivna realnost
Anton Kramberger, Tanja Oblak Črnič, Gregor Petrič, Andrej Škerlep, Mateja Bergant, Janez Jug, Gašper Koren, Matej Kovačič, Boris Kragelj, Jure Pavlič, Tomasz Pirc:
Zasnova prenovljenega spletnega mesta FDV
Andrej Škerlep:
Slavko Splichal: Kultura javnosti. Ljubljana: Založba FDV, zbirka Javnost, 2005. 194 strani (ISBN 961-235-210-0), 3.900 SIT
Andrej Škerlep:
Krmilni mediji in posplošene forme komuniciranja
Andrej Škerlep:
Retorika sprave v postkomunistični Sloveniji
Andrej Škerlep:
Veščina razreševanja interesnih konfliktov in elokventne artikulacije organizacijskega diskurza
Andrej Škerlep:
Maturana pred Luhmannom: kognicija, socialni sistemi in komunikacija
Andrej Škerlep:
Izključitev subjekta: Luhmannovo protislovno pojmovanje komunikacije
Andrej Škerlep:
Značilnosti razvoja britanskega tiska