Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (28)

  1. Hedvika Dermol-Hvala: Analiza retoričnih prvin slovenskega narodnoprebudniškega govorništva 19. stoletja
  2. Miha Simčič: Analiza komunikacijskih žanrov podjetniških spletnih mest
  3. Polonca Vagaja Hribar: Vodenje odnosov z notranjo javnostjo
  4. Irena Perpar: Neizkoriščeni potenciali interneta v slovenskem zasebnem neprofitnem sektorju na področju kulture
  5. Tisa Vrečko: Uokvirjanje kriz skozi prizmo preteklosti
  6. Karin Zorn: Analiza žanrov in njihovih sporočanjskih funkcij v internih revijah slovenskih podjetij
  7. Marko Orel: Komuniciranje in upravljanje z organizacijskimi konflikti
  8. Eva Sever: Komunikacijska kampanja za uspešno črpanje sredstev EU
  9. Tamara Tratnik Ambrožič: Vloga organizacijskega komuniciranja pri pripadnosti zaposlenih
  10. Shpend Sadiku: Zviševanje nakupnega namena za lokalne blagovne znamke na Kosovu
  11. Darko Matjašič: Organizacijsko komuniciranje in motivacija zaposlenih
  12. Špela Bizjak: Strateško komuniciranje na primeru pridobivanja zemeljskega plina v Petišovcih
  13. Barbara Drnovšek: Krizno komuniciranje v slovenskih javnih kulturnih ustanovah
  14. Anamarija Kalan: Gverilski marketing
  15. Nuša Vučkič: Retorična vizija osvoboditve
  16. Danica Lovenjak: Osebnost kot blagovna znamka
  17. Klaudia Anastasia Jakolič: Primerjalno-pravni prikaz pravice do popravka in odgovora v slovenskem in nemškem političnem sistemu
  18. Emilija Rabrenović: Vloge strokovnjakov za odnose z javnostmi v državnih institucijah in korporativnih organizacijah v Črni gori
  19. Barbara Ülen: Raba digitalnih medijev v praksi odnosov z javnostmi slovenskih nevladnih organizacij
  20. Jure Prusnik: Analiza vodenja kriznega komuniciranja prek družbenih medijev v luči teorije kompleksnosti
  21. Mojca Podlogar: Potrošniška družba, patološki narcizem in nova konstelacija medijev
  22. Vesna Klopčič: Življenjskostilno oglaševanje
  23. Nina Pižorn: Dejavniki uspešne spletne prezentacije podjetja
  24. Gaj Rosič: Retorika Georgea W. Busha kot dominantna interpretacija napadov 11. septembra 2001
  25. Nina Bizjak: Demagoške razsežnosti politične retorike Donalda Trumpa
  26. Mirjam Despinić: The role of language and religion in reprogramming the national identity in Croatia
  27. Maša Lesjak: Vpetost odnosov z javnostmi v družbena omrežja
  28. Klemen Balanč: Analiza retoričnih strategij Donalda Trumpa na televizijskih soočenjih za republikansko nominacijo

BSc theses (176)

  1. Romana Lilić: Odnosi z mediji na internetu
  2. Bojana Darovec: Vpliv odnosov z javnostmi na oblikovanje javnega mnenja o človekovih pravicah
  3. Dunja Bibianko: Krizno komuniciranje in ugled
  4. Špela Polak: Komunikacijska podpora popotresni obnovi v Posočju
  5. Brina Černetič: Proces globalizacije, protiglobalizacijska gibanja in kritika blagovnih znamk
  6. Živa Grgič: Interna glasila v komuniciranju z zaposlenimi
  7. Ingrid Trobec: Odnosi z javnostmi v neprofitno - volonterskih organizacijah
  8. Petra Vajda: Komuniciranje za družbene spremembe v nerazvitih državah
  9. Dunja Cvek: Od besede k podobi
  10. Jadranka Bacetić: Ženske v menedžmentu podjetja l'Oreal
  11. Mirela Matoski: Vizualna razsežnost socialnega oglaševanja
  12. Maša Čarman: Ženske v odnosih z javnostmi
  13. Mateja Krajnc: Funkcije predstavitve strani na internetu
  14. Špela Šmajdek: Sistem internega komuniciranja v zdravstvu
  15. Boštjan Virc: Video-mediji poslovnega komuniciranja
  16. Marko Šoštarič: Komuniciranje civilne zaščite z javnostmi v primeru nesreče v Logu pod Mangartom
  17. Gizela Krančan: Simbolizem kretnje v komunikacijah gluhonemih
  18. Blaž Mole: Odnosi z javnostmi v državnih organih
  19. Marko Gašperič: Odnosi z lokalno skupnostjo
  20. Ana Križmančič: Kulturna produkcija in odnosi z javnostmi
  21. Simona Škafar: Odnosi z lokalno skupnostjo
  22. Katja Sušnik: Potrošnja oblačil - znak družbenih identitet
  23. Andreja Rozina: Komunikacijski problemi v kulturi elektronske plesne glasbe
  24. Uroš Jenko: Intranet kot medij internega komuniciranja
  25. Urška Mivšek: Oglaševalska retorika na primeru tiskanih oglasnih sporočil
  26. Anja Remic: Družbenokulturne razsežnosti življenjskostilega oglaševanja
  27. Petra Prijanovič: Komuniciranje simbola podjetja
  28. Damir Dominić: Analiza pojmovanja odnosov med organizacijo in javnostmi
  29. Nadja Štimac: Retorične razsežnosti odnosov z javnostmi na primeru strateškega povezovanja Leka
  30. Špela Minatti: Odnosi z internimi javnostmi
  31. Jana Cizelj: Komuniciranje interesnih združenj s svojimi člani
  32. Lea Iskra: Politično komuniciranje predsedniške kandidatke Barbare Brezigar
  33. Edvard Plut: Poslovna etika in pogajanja
  34. Uršula Turnšek: Argumentiranje v oglaševanju
  35. Urška Malavašič: Odnosi z internimi javnostmi
  36. Jernej Demšar: Retorika skozi psihoanalizo
  37. Brigita Zorec: Donatorstvo kot oblika odnosov z javnostmi
  38. Monika Kavalir: Retorični logos
  39. Sanda Zakrajšek: Fotografija kot posnetek in simbolna konstrukcija
  40. Tina Petkovšek: Feminizacija odnosov z javnostmi
  41. Senja Vraber: Odnosi z javnostmi kot element integralnega tržnega komuniciranja
  42. Tjaša Kranjec: Etika odnosov z javnostmi
  43. Tanja Zabukovnik: Sodelovanje marketinga in odnosov z javnostmi kot doprinos k učinkovitejšemu komuniciranju organizacij
  44. Helena Ujčič: Marketinški odnosi z javnostmi na primeru komercialne radijske postaje Radio Capris
  45. Mija Lorbek: Medijske umetnosti
  46. Katja Tootill: Baudrillardov svet ekstaze komunikacij
  47. Urška Jakopič: Odnosi z internimi javnostmi
  48. Nataša Leskovšek: Simbolizem in propaganda v nacistični Nemčiji
  49. Marisol Grdina: Stavke, krizno upravljanje in interno komuniciranje
  50. Jernej Zoran: Diktatorji, demagogi, državniki - obvladovanje množic z retoriko
  51. Katja Pirc: Interno komuniciranje v podjetju - študijski primer skupina Novoles, d. d.
  52. Urša Šinkovec: Interno komuniciranje in motivacija zaposlenih v podjetju Simobil
  53. Nina Vidovič: Publiciteta, ustvarjanje slave in industrija zabave
  54. Danica Omrčen: Krizno upravljanje in krizno komuniciranje
  55. Barbara Panger: Okoljski odnosi z javnostmi na primeru kampanje za golf igrišče v Sečovljah
  56. Sarah Scherti: Odnosi z internimi javnostmi v Novi KBM d.d.
  57. Alenka Vidic: Vloga odnosov z javnostmi za uspeh blagovne znamke Popstars
  58. Meta Vrhnjak: Ecov model razmerja med besedilom in bralcem
  59. Sonja Cingesar: Semiologija oglaševalskih sporočil
  60. Gregor Božnik: Popularizacija znanosti v medijih
  61. Jerneja Domajnko: Debatna argumentacija
  62. Andrejka Rupnik: Funkcija odnosov z javnostmi v organizaciji slovenske policije
  63. Aleksander Čibej: Upravljanje odnosov z internetnimi javnostmi
  64. Janja Viher: Vizualne metafore v oglaševanju
  65. Nives Pustavrh: Semiotična analiza vojne fotografije
  66. Mojca Simčič: Odnosi z lokalno skupnostjo transnacionalnega podjetja
  67. Katja Demšar: Analiza zadovoljstva z internim komuniciranjem v organizaciji
  68. Darja Štukelj: Oglaševalska retorika
  69. Nina Djordjević: Kritična analiza diskurza medijskih reprezentacij kosovske krize v letu 1999
  70. Amela Duratović: Družbena odgovornost v odnosih z lokalno skupnostjo
  71. Janja Vreš: Odnosi z javnostmi v neprofitnih nevladnih organizacij
  72. Erter Pust: Promocijsko novinarstvo
  73. Živa Lenček: Odnosi s finančnimi javnostmi
  74. Mojca Šteiner: Krizno komuniciranje in medijski odziv ob gradnji predora Trojane
  75. Jure Žibert: Raba novih komunikacijskih tehnologij v korporativnem komuniciranju
  76. Jure Požun: Vizualna reprezentacija kompleksnih informacij
  77. Tjaša Jazbinšek: Provokacija v oglaševanju
  78. Barbara Pavlakovič: Usklajevanje nasprotujočih si interesov deležnikov
  79. Ana Milovanovič: Uokvirjanje na področju odnosov z javnostmi
  80. Aleksandra Rebec: Komunikacijske kampanje na Uradu za droge
  81. Danijel Žagar: Dialoški odnosi z javnostmi na spletu - primer spletnega nastopa Slovenske turistične organizacije
  82. Betka Maček: Preseganje stereotipnih reprezentacij ženskih podob v športnih oglasih Nike
  83. Rok Germavc: Ekologija in odnosi z javnostmi
  84. Anja Tehovnik: Odnosi z javnostmi vlade na internetu
  85. Tjaša Klenovšek: Razčlenitev Mobitelove oglaševalske kampanje "15 let svobode gibanja"
  86. Anja Rejc: Fotografija bolnega telesa
  87. Deja Crnović: Potlačitev ženskega branja v trženju filma Let nad kukavičjim gnezdom
  88. Staš Zgonik: Komuniciranje slovenske Rimskokatoliške cerkve z verniki in drugimi javnostmi: korporativni in organizacijski identiteti naproti
  89. Špela Zupanc: Virtualna skupnost kot marketinško orodje
  90. Mateja Bečela: Vojna fotografija
  91. Nina Kodela: Semiološka analiza transformacij ženskih pop idolov v videospotih
  92. Katarina Jurhar: Retorična analiza rabe patosa v Ciceronovih govorih proti Katilini
  93. Urša Pestotnik: Odnosi z internimi javnostmi na Zavodu Republike Slovenije za varstvo narave
  94. Katja Blažič Grabrovec: Uokvirjanje v odnosih z javnostmi in novinarskem sporočanju
  95. Maša Žunič: Marketinški odnosi z javnostmi na primeru
  96. Aleksandra Lipej: Marketinški odnosi z javnostmi, ustvarjanje publicitete in resničnostni šovi
  97. Katarina Pušnar: Reprezentacija ženskih vlog v oglaševanju
  98. Kaja Kuštrin: Predsedniška retorika Baracka Obame
  99. Katja Tomše: Interno komuniciranje v podjetju Biovega
  100. Jasmina Mrvič: Reprezentacija ženske kot objekta moškega pogleda
  101. Nuša Vučkič: Reprezentacija moškega telesa v oglasih Dolce in Gabbana
  102. Katarina Keršič: Multimedijski oglasi na spletu
  103. Alenka Krže: Korporativni blog - novo orodje v praksi odnosov z javnostmi
  104. Aida Murćehajić: Filmi Pedra Almodóvarja in potrošniška kultura
  105. Katja Godeša: Semiotična analiza naslovnic Georga Loisa za revijo Esquire
  106. Jelka Pavlinec: Avtentičnost in sporočilnost fotografije
  107. Domen Anžlovar: Krščanska retorika in analiza retorike škofa Gregorija Rožmana
  108. Jasna Mavsar: Novi mediji kot orodje za pridobivanje novih študentov
  109. Katja Golob: Raba novih medijev v kriznem komuniciranju
  110. Ada Glažar: Arhetip junaka v tržnih znamkah
  111. Špela Bedene: Nasilje v oglaševanju
  112. Andreja Umek: Vloga medijev v filmu Državljan Kane
  113. Kristina Baraba: Estetizacija vsakdanjega življenja med umetnostjo in potrošnjo
  114. Nina Tomov: Razčlenitev televizijskih oglaševalskih sporočil
  115. Maruša Korošec: Vizualno komuniciranje blagovne znamke Swarovski
  116. Klavdija Jerman: Nove oblike oglaševanja na internetu
  117. Petra Mlakar: Sodelovanje marketinga in odnosov z javnostmi v neprofitnih organizacijah
  118. Brina Gogala: Simulacija v računalniških igrah
  119. Tjaša Šnut: Marketinški odnosi z javnostmi na spletu 2.0
  120. Jurij Črepinko: Retorika in karizma
  121. Sandra Rozman: Razmerje med osebnim in korporacijskim blogom
  122. Dijana Šljivić: Reprezentacija modne blagovne znamke v oglaševanju
  123. Andreja Brezovnik: Toscanijevi oglasi za Benetton
  124. Špela Linec: Narativna analiza pravljice o Rdeči kapici na pravljici Rdeče jabolko
  125. Tjaša Gnezda: Ženska podoba v modnem oglaševanju
  126. Maruša Širok: Multimodalnost korporativnega nagovora potrošnikov v novih medijih
  127. Kristina Jurjevčič: Lobiranje in deliberativna demokracija
  128. Tina Tanko: Konstrukcija pogleda in fetiša v modni fotografiji
  129. Suzana Žbogar: Vpliv družbenih medijev na prakso odnosov z javnostmi
  130. Urška Nučič: Fetišistični elementi v modni fotografiji Helmuta Newtona
  131. Bojan Horvat: Raba socialnih medijev kot orodja odnosov z javnostmi
  132. Nataša Pavlič: Popolna razkrita telesa v oglasih
  133. Denis Pucelj: Romantika sodobne potrošnje ali ko ti Alexander McQueen bere iz svoje knjige zgodb
  134. Ana Modic: Med opolnomočenjem in dicipliniranjem žensk
  135. Sanja Zepan: Politično komuniciranje na družbenih omrežjih v politični krizi leta 2013
  136. Nina Pižorn: (Ne)moč kontekstnega oglaševanja
  137. Anja Gorjup: Soočenje kandidatov Danila Türka in Boruta Pahorja v predvolilni kampanji za predsednika RS leta 2012
  138. Katja Zupančič: Sovražni govor na internetnih forumih (na primeru homoseksualcev)
  139. Brigita Bračko: Vpliv novih tehnologij na odnose z javnostmi
  140. Vesna Klopčič: Uporaba metafor v tiskanih oglasih
  141. Amadeja Plankl: Raba retoričnih figur v seriji tiskanih oglasov, nagrajenih v letu 2013
  142. Dijana Marin Stojanović: Reprezentacija ženske v filmu Klavir
  143. Larisa Hutter: Kontroverznost Pabla Escobarja v kolumbijskem kulturnem spominu
  144. Mihaela Pacanoska: Reprezentacija ženske in vizualno komuniciranje učinkov vonja v dveh oglasih za parfum Jeana Paula Gaultiera
  145. Silvia Valenčič: Retorična vizija govora I have a dream Martina Luthra Kinga ml.
  146. Gaj Rosič: Retorična analiza govora Winstona Churchilla "We shall fight on the beaches"
  147. Lea Simonič: Televizijska serija Mad Men
  148. Teja Vavtar: Reprezentacija ženskega opolnomočenja v televizijski seriji Seks v mestu
  149. Celina Brumec: Gledališke reprezentacije in aktivne interpretacije občinstva
  150. Gregor Vuk: Temne podobe nemškega filmskega ekspresionizma kot slutnja vzpona nacizma
  151. Nino Bavčar: Med estetiko in obscenostjo
  152. Ema Knez: Digitalni mediji v službi komuniciranja organizacij z javnostmi
  153. Monika Habjanič: Multimodalne dimenzije korporativnega spletnega mesta
  154. Natalija Čepon: Uporaba digitalnih tehnologij med otroci v času prvega vala pandemije Covid-19
  155. Urška Hočevar: Pomen simbolizma kave v oglaševanju in slovenski kulturi: Multimodalna analiza oglasov Loka kava in Barcaffe
  156. Nina Bdiri: Retorična analiza političnega diskurza na primeru govora 22. francoskega predsednika Jacquesa Chiraca
  157. Meta Celestina: Dialoška komunikacija na Facebooku
  158. David Kraševec: Od govorništva do retorike
  159. Tina Makovec: Podoba nemške kanclerke Angele Merkel v evropski karikaturi
  160. Nina Leš: Retorična analiza govora predsednika Boruta Pahorja o begunski problematiki
  161. Iza Furlan: Varčevanje in varčevalni apeli v sodobni potrošni kulturi
  162. Nada Ban: Odnosi z državnimi institucijami in lobiranje
  163. Ula Furlan: Semiotična analiza filma Trumanov šov
  164. Marko Milenković: Upravljanje digitalnih blagovnih znamk
  165. Dario Ajdovec: Semiotična analiza karikatur z naslovnic časnika Charlie Hebdo
  166. Gorazd Stane: Semiotična analiza glasbene subkulture
  167. Urška Cerar: Postfeministična analiza reprezentacije ženske kot objekta poželenja in simbola svobode
  168. Sergeja Perklič: Sanje kot oblika naracije v filmu "Mulholland Drive"
  169. Tanja Plesnik: Odnosi z javnostmi državnih inštitucij
  170. Sanja Modrić: Ekonomičnost izražanja v poročevalskem stilu
  171. Tea Pirc, Urša Ris: Kampanja kot difuzija inovacije
  172. Katja Kotnik: Raba Twitterja v političnem komuniciranju: Donald Trump
  173. Rok Živko: Od mladinske subkulture do dominantne kulture mladih: rave kot študija primera
  174. Lana Natek: Samopredstavljanje in vizualna identiteta na Instagramu: primer dveh izbranih modnih vplivnic
  175. Klara Šušteršič: Med opolnomočenjem in objektifikacijo: Reprezentacija žensk v popularnih videospotih
  176. Katja Gomboši: Afirmacija afroameriške identitete kot odziv na naraščajoči rasizem: študija primera avdiovizualnega nastopanja pevke Beyoncé

Other documents (10)

  1. Andrej Škerlep: Retorične razsežnosti institucionalnega diskurza
  2. Andrej Škerlep: Javnost, javno mnenje in diskurzivna realnost
  3. Anton Kramberger, Tanja Oblak Črnič, Gregor Petrič, Andrej Škerlep, Mateja Bergant, Janez Jug, Gašper Koren, Matej Kovačič, Boris Kragelj, Jure Pavlič, Tomasz Pirc: Zasnova prenovljenega spletnega mesta FDV
  4. Andrej Škerlep: Slavko Splichal: Kultura javnosti. Ljubljana: Založba FDV, zbirka Javnost, 2005. 194 strani (ISBN 961-235-210-0), 3.900 SIT
  5. Andrej Škerlep: Krmilni mediji in posplošene forme komuniciranja
  6. Andrej Škerlep: Retorika sprave v postkomunistični Sloveniji
  7. Andrej Škerlep: Veščina razreševanja interesnih konfliktov in elokventne artikulacije organizacijskega diskurza
  8. Andrej Škerlep: Maturana pred Luhmannom: kognicija, socialni sistemi in komunikacija
  9. Andrej Škerlep: Izključitev subjekta: Luhmannovo protislovno pojmovanje komunikacije
  10. Andrej Škerlep: Značilnosti razvoja britanskega tiska