Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (39)

  1. Gašper Lukšič: Fenomen pro wrestlinga
  2. Anja Pušnik: Nacistična propaganda v Sloveniji med 2. svetovno vojno
  3. Katja Ekart: Kloniranje v oglaševanje
  4. Polona Ščepanovič: Mesto ženske v partnerskem odnosu v popularnih ženskih revijah
  5. Katja Grobovšek: Demokratizacija intimnosti in analiza erotičnih apelov v slovenskem tiskanem oglaševanju
  6. Lidija Pakiž: Turistična podoba Slovenije v fotografijah
  7. Dina Vobič: Politično oglaševanje predsedniškega kandidata na volitvah 2002
  8. Alenka Klun: Dojemanje zdravja skozi čas
  9. Urška Kerin: Simbolika v slovenskih političnih oglasih
  10. Barbara Thaler Klun: Očetovstvo in revije za starše
  11. Janina Žagar: Metelkova (mesto)
  12. Nina Slapnik: Spolnost v tiskanih oglasih
  13. Ana Kandare: Proglas in njegova interpretacija
  14. Maja Rijavec: Fotografija in vojna
  15. Primož Uhan: Vpliv tržnega komuniciranja na imidž trgovine obsession
  16. Matej Sitar: Paparazzo fotografija
  17. Ana Marija Bajec: Križ kot simbol v potrošni družbi
  18. Leonida Ravnjak: Prilaščanje nacističnih simbolov in kolektiv NSK
  19. Maruša Fužir: Mit o ženski kot gospodinji v tiskanih oglasih
  20. Anja Šimenko: Prostorske spremembe v mestu - Vizija Ljubljana 2025
  21. Tina Gregorčič: Sporočilne značilnosti prostora
  22. Barbara Drnovšek: Uporaba amaterskih podob v novinarskem sporočanju
  23. Tina Uršič: Resničnostna televizija: analiza formata oddaje Kmetija
  24. Jerca Lieber: Fotografske agencije
  25. Katarina Pollak: Reprezentacije diskriminiranih skupin v socialnem komuniciranju
  26. Simona Korošec: Spremembe v prostoru in identiteta - primer Novega mesta
  27. Katja Butala: Oblike negativnega političnega oglaševanja v Sloveniji
  28. Manca Jevšček: Stock fotografija kot kulturni produkt
  29. Andreja Gregorka: Avdiovizualna naracija v dnevnoinformativnih oddajah 24 ur, Dnevnik, Info 12 in Svet
  30. Matej Molek: Foto blogi - spreminjajoče se fotografske prakse in splet 2.0
  31. Kristina Kobe: Komunikacijske značilnosti prostorskih sprememb v Novem mestu na primeru zelenih površin
  32. Kaja Polajnar: Mentalna reprezentacija tržne znamke
  33. Špela Luzar: Komunikacijske značilnosti prostora - mesto Ljubljana
  34. Tina Starc: Turistični pogled in pričakovanja
  35. Špela Mikuš: Mali človek na ekranu
  36. Sandra Smolič: Stereotipizacija žensk v oglaševanju
  37. Alenka Bencak: Pozitivna psihologija v množičnih medijih in oglaševanju
  38. Mojca Hribar: Impulzivni nakup ob soočenju s prodajno polico
  39. Daša Rankel, Alenka Sušnik: Analiza plakatov na državnozborskih volitvah 2004

Druga dela (3)

  1. Vida Zei: Stamps and the politics of national representation
  2. Hanno Hardt: Begunci in kulturološke študije
  3. Hanno Hardt: Komuniciranje je moč: esej o avtoriteti in kompetenci