Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (1)

  1. Rok Plevel: Integracija sistema za računalniško podprto načrtovanje v okolje navidezne resničnosti

Diplomska dela (18)

  1. DANIJEL PETROVIĆ: Masovno pošiljanje marketinških sporočil s sistemom CRM
  2. Anže Javornik: Razvoj večplatformske 3D igre Tandem Trials: Pot od ideje do igre v pogonu Unity
  3. LUKA STOPAR: Razvoj tretjeosebne kamere v igralnem pogonu Unity
  4. MARTIN EKAR FIDERMUC: Razvoj računalniške igre v pogonu Godot
  5. Stepan Leonov: Simulator ekonomike prevoznika do letališč
  6. TRISTAN PLEŠEC: Uporaba okolja Unity za razvoj 3D računalniške igre
  7. Matej Medved: Razvoj mobilne video igre za več igralcev
  8. DAVID LAPORNIK: Razvoj 2D računalniške igre v Pygame
  9. ENEJ GUČEK PUHAR: Primerjava 3D modelov paleolitske lesene konice
  10. LUKA GUŠTIN: Jackpot sistemi v igralništvu
  11. SEBASTIAN ALEJANDRO MONTANEZ: Android aplikacija za prenos glasbe v živo preko tehnologij Bluetooth in Wi-Fi Direct
  12. UROŠ ŠKRJANC: Zasnova in izdelava avtonomnega robotskega vozila
  13. JAN BOŠTJANČIČ: Videoigre od ideje do koncepta
  14. JANUŠ LIKOZAR: Nizkocenovni računalniški sistem za slikovno podvodno opazovanje
  15. BETI PIŠČANEC: Razvoj 3D igre Zoomies v okolju Unity
  16. JOVAN PRODANOV: Overview of Artificial Intelligence Approaches in Video Games
  17. PREDRAG DJINDJIC: Human Emotion Recognition in Images Using Machine Learning
  18. Tadej Lenart: Razvoj mobilne aplikacije SeshFinders za iskanje dogodkov

Druga dela (2)

  1. Darian Tomašević, Peter Peer, Franc Solina, Aleš Jaklič, Vitomir Štruc: Reconstructing superquadrics from intensity and color images
  2. Enej Guček Puhar, Lidija Korat, Miran Erič, Aleš Jaklič, Franc Solina: Microtomographic analysis of a Palaeolithic wooden point from the Ljubljanica River