izpis_h1_title_alt

Razvoj tretjeosebne kamere v igralnem pogonu Unity
STOPAR, LUKA (Avtor), Jaklič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,92 MB)

Izvleček
V diplomskem delu opisujemo razvoj sistema kamer za igro, ki je trenutno v razvoju. Delo obsega modularen sistem, ki mu lahko prosto dodajamo in odstranjujemo stanja ter 2 obliki kamere, primerni za igro tretjeosebne perspektive. Pri tem se spoznamo s pogonom Unity in različnimi oblikami kamer. Po pregledu prednosti in slabosti različnih oblik kamer definiramo potrebne oblike kamer za našo igro. Nato primerjamo igre s tretjeosebno kamero in po odločenem pristopu razvijemo prenosljiv sistem kamer. Za sistem razvijemo zahtevane oblike kamer in jih razširimo z obnašanjem ob ovirah in ob vnosih. Na koncu si še pogledamo možne nadgradnje kamere in preučimo njihove prednosti ter slabosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kamera, računalniške igre, Unity
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2020
COBISS.SI-ID:21404931 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:117
Število prenosov:36
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developement of a third person camera in Unity game engine
Izvleček:
The thesis describes the development of a camera system for a game currently in development. The system is modular as camera states can be freely added or removed. We also developed 2 required camera states for a third person game. We aquainted ourselves with the Unity engine and dierent camera styles. After an analysis of the advantages and disadvantages of dierent styles, we dened the needs for our game. Then we compared dierent games that implement our chosen style. The next step was to develop the camera system and the base of our chosen camera style. Following that we added collision avoidance and player input based behaviour to them. In the end we analysed possible upgrades for the camera system and discussed their advantages and disadvantages.

Ključne besede:camera, computer game, Unity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj