Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (8)

  1. Mateja Habjanič: Odnos med socialnim položajem učencev v razredu in njihovo vlogo pri medvrstniškem nasilju
  2. Teja Gale: Stili navezanosti in vključevanje staršev v karierno orientacijo otrok
  3. Nina Mrak: Preverjanje intervencijskega modela učiteljev v vlogi opazovalcev medvrstniškega nasilja
  4. Anja Marinšek: Napovedniki občutka pripadnosti učencev razredu
  5. Mateja Đotlo: Kako učenci, starši in učitelji zaznavajo dobrega razrednika?
  6. Vanja Vidmajer: Medvrstniško nasilje v vrtcu: razširjenost in razumevanje s strani otrok
  7. Lara Jereb: Odnos med strategijami spoprijemanja s spletnim nasiljem in sočutjem do sebe pri srednješolcih
  8. Nika Muren: Spletno nasilje s perspektive dijakov, učiteljev in staršev

Other documents (8)

  1. Sonja Pečjak, Tina Pirc, Anja Podlesek, Cirila Peklaj: Some predictors of perceived support and proximity in students during COVID-19 distance learning
  2. Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj: Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
  3. Sonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj: Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategij
  4. Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
  5. Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
  6. Sonja Pečjak, Tina Pirc: Teachers' perceived competence in meeting students' emotional needs during COVID-19
  7. Tina Pirc, Sonja Pečjak, Anja Podlesek, Mateja Štirn: Perceived parenting styles and emotional control as predictors of peer bullying involvement
  8. Sonja Pečjak, Tina Pirc, Rene Markovič, Tanja Špes, Katja Košir: Psychosocial and moral factors of bystanders in peer bullying