Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (8)
Mateja Habjanič:
Odnos med socialnim položajem učencev v razredu in njihovo vlogo pri medvrstniškem nasilju
Teja Gale:
Stili navezanosti in vključevanje staršev v karierno orientacijo otrok
Nina Mrak:
Preverjanje intervencijskega modela učiteljev v vlogi opazovalcev medvrstniškega nasilja
Anja Marinšek:
Napovedniki občutka pripadnosti učencev razredu
Mateja Đotlo:
Kako učenci, starši in učitelji zaznavajo dobrega razrednika?
Vanja Vidmajer:
Medvrstniško nasilje v vrtcu: razširjenost in razumevanje s strani otrok
Lara Jereb:
Odnos med strategijami spoprijemanja s spletnim nasiljem in sočutjem do sebe pri srednješolcih
Nika Muren:
Spletno nasilje s perspektive dijakov, učiteljev in staršev
Druga dela (8)
Sonja Pečjak, Tina Pirc, Anja Podlesek, Cirila Peklaj:
Some predictors of perceived support and proximity in students during COVID-19 distance learning
Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj:
Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
Sonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj:
Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategij
Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
Sonja Pečjak, Tina Pirc:
Teachers' perceived competence in meeting students' emotional needs during COVID-19
Tina Pirc, Sonja Pečjak, Anja Podlesek, Mateja Štirn:
Perceived parenting styles and emotional control as predictors of peer bullying involvement
Sonja Pečjak, Tina Pirc, Rene Markovič, Tanja Špes, Katja Košir:
Psychosocial and moral factors of bystanders in peer bullying