Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (6)
Špela Bajželj:
Vključevanje učencev, katerih materni jezik ni francoščina, v javno šolo v Franciji
Zorana Mijulkov:
(Ne)strpnost v javni srednji šoli
Anđela Hrovat:
(Ne)moč in (ne)dolžnost opazovalcev nasilja v šolskem prostoru
Teja Rupčič:
Romski pomočnik in njegova vloga pri vzgoji in izobraževanju romskih otrok v Beli krajini
Maša Zemljič:
Vzgojna ravnanja učiteljev ob nezaželenem ravnanju otrok in mladostnikov
Sara Ugrin:
Institucionalne politike, ki obravnavajo problematiko spolnega nadlegovanja oseb, vpisanih v programe visokošolskega izobraževanja
Diplomska dela (28)
Zala Razpotnik:
Vzgoja in izobraževanje o spolnosti v javni šoli
Siniša Borovičanin:
Psihoanalitična kultura v javnem vrtcu
Judita Popovič:
Stigmatizacija in diskriminacija integrirane naglušne učenke v redno osnovno šolo
Margaret Godec:
Poznavanje problematike trgovine z ljudmi pri slovenskih srednješolkah in srednješolcih
Ines Klavžar:
Knjiga in otrokova govorna kompetentnost v povezavi z družinskim in knjižničnim okoljem
Mojca Rebula:
Fenomen "novega očetovstva"v kontekstu njihovih skrbstvenih dejavnosti za otroke
Katarina Raičević:
Homoseksualnost in religija
Lara Požonec:
Istospolne družine
Aldijana Tabučić:
Oddaja Super varuška
Simona Bajuk:
Razkritje istospolne usmerjenosti staršem
Špela Cuzak:
Starši, televizija in vzgoja za medije
Maruša Demšar:
Televizija in otroci
Tadeja Žele:
Seksistična raba jezika v strokovni literaturi namenjeni zaposlenim v vrtcih med leti 1869 in 1914 ter med leti 1995 in 2010
Aleš Zobec:
Javna šola, koncepti seksualnosti ter politike gejev in lezbijk
Ivana Tišma:
Divji otroci in njih motiv v zlati dobi španske književnosti
Anja Oven:
Vpliv priročniške literature na družinsko vzgojo v potrošniški družbi in analiza priročnika
Sonja Poznič Cvetko:
Motivi za vpis v osnovnošolske vzgojno-izobraževalne programe slovenskih zasebnih šol
Mirjam Turner:
Vloga vrstniške skupine pri krepitvi in ohranjanju adolescentove homofobije
Pia Čas:
Družbena konstrukcija ženskosti v prespektivi religije, družine in šole
Martina Milič:
Kompetenčni profil ravnatelja med pedagoškim in upravnim vodenjem javne srednje šole
Sara Stefanović:
Primerjalna analiza učbenikov družboslovja v socialistični Sloveniji in danes
Mateja Barolin:
Program Ekošola in okoljska ozaveščenost osnovnošolcev
Lea Bele:
Občutek (pre)obremenjenosti v povezavi z delom za šolo
Ema Cerar:
Stališča učiteljev o ustreznosti konceptualnih in sistemskih rešitev obravnave otrok priseljencev v obvezni osnovni šoli
Irena Čuk:
Zagotavljanje raznolike ponudbe prehrane v javnih osnovnih šolah
Jasna Jovović:
Konceptualizacija interkulturnosti v Španiji na prelomu tisočletja
Katarina Podržaj:
Motivi zapornikov za vključitev v tretma v Zavodu za prestajanje kazni zapora
Andreja Zgonc:
Politična pismenost in značilnosti politične participacije pri študentkah in študentih pedagogike in andragogike
Druga dela (8)
Mojca Kovač Šebart, Janez Krek:
Vrednotna osnova vzgoje v javni šoli
Mojca Kovač Šebart, Janez Krek, Janez Vogrinc:
O vzgojni zasnovi v javnih osnovnih šolah - kaj pokažejo empirični podatki
Mojca Kovač Šebart, Miha Kovač, Tadej Vidmar, Jasna Mažgon:
How do the expectations of faculty members influence the quality and acquisition of knowledge in the academic environment? The case of Slovenia
Pavel Zgaga, Alojz Pluško, Janez Krek, Mojca Kovač Šebart, Ljubica Marjanovič Umek, Zdenko Medveš:
Izobraževanje in izobraževalni sistem
Janez Krek, Mojca Kovač Šebart:
Citizenship education in Slovenia after the formation of the independent state
Gregor Torkar, Miha Kovač, Mojca Kovač Šebart:
The role of textbooks in teaching and learning processes
Mojca Lukan, Andreja Hočevar, Mojca Kovač Šebart:
Addressing gender in early childhood education and care in Slovenia
Andreja Hočevar, Mojca Kovač Šebart, Mojca Lukan:
Preschool education in Slovenia and Serbia in the light of the OECD, WB and EU guidelines for Early Childhood Education and Care (ECEC)