Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Jerneja Novšak Brce: Osebnostne značilnosti predšolskih otrok z govorno motnjo jecljanja in njihov odnos do lastnega govora

MSc theses (4)

  1. Nadja Plestenjak: Vpliv fonomimične metode na stopnjo govorne razumljivosti otrok z motnjo v duševnem razvoju
  2. Neža Mulej: Razvoj nedonošenčkov z motnjami hranjenja in požiranja ter nizko porodno težo
  3. Katja Belak: Povezava med dojenjem in izreko govorjenih glasov
  4. Boštjana Bajc Kosem: Informiranost o storitvah pomoči in pravicah staršev otrok s posebnimi potrebami

BSc theses (3)

  1. Lučka Prašnikar: Razvitost gibalnih spretnosti pri otroku s prebolelim možganskim tumorjem
  2. Nika Ribarič: Uporaba komunikacijske matrike pri predšolskih otrocih v starosti od 1. do 3. leta
  3. Mirjam Juvan: Program dela za učenca s težavami na področju grafomotorike

Other documents (7)

  1. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Milena Košak Babuder: Tudi mi beremo
  2. Jerneja Novšak Brce: The effectiveness of methods "Conscious synthesis of development" and "VLAJA"
  3. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik: Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora
  4. Jerneja Novšak Brce: Jecljanje in temperament
  5. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Mojca Muznik, Joseph Paul Stemberger, May Barbara Bernhardt: Razvoj sičnikov, šumnikov in zlitnikov pri slovenskih predšolskih otrocih
  6. Jelena Kuvač Kraljević, Ana Matić Škorić, Maja Roch, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce: Public awareness of developmental language disorder in Croatia, Italy and Slovenia
  7. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Petra Zver, Jerneja Novšak Brce, Aleksander Vališer: Zgodnje prepoznavanje morebitnih učnih težav pred vstopom v šolo z vprašalnikom za vzgojitelje in učitelje