Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Numbers
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Alenka Rot Vrhovec:
Sporazumevalna zmožnost v slovenskem jeziku pri otrocih, katerih prvi jezik ni slovenski
MSc theses (21)
Lucija Trček:
Opismenjevanje v prvem triletju javne osnovne šole v Sloveniji
Jana Urh:
Sodelovalno učenje pri slovenščini v osnovni šoli
Zala Cerar:
Avtonomija učiteljev pri izbiri in rabi učnih gradiv za jezikovni pouk pri predmetu slovenščina v osnovni šoli
Maja Menič:
Samostojno učenje iz učbenikov za družbo v 5. razredu osnovne šole
Nina Juraja:
Opismenjevanje v slovenščini v enojezični in dvojezični šoli
Špela Godeša:
Pomoč učencu priseljencu pri začetnem opismenjevanju
Lara Kuhar:
Začetno opismenjevanje korejske deklice v slovenščini
Urška Štamcar:
Razvijanje poimenovalne zmožnosti z didaktičnimi igrami pri slovenščini
Tjaša Medved:
Stališča študentov Pedagoške fakultete UL do Slovenskega pravopisa
Nuša Štefanič:
Sporazumevalna zmožnost v slovenščini pri učencih, katerih prvi jezik je italijanščina
Jasmina Delić:
Sporazumevalna zmožnost v slovenščini pri učencih v dvojezični šoli na avstrijskem Koroškem
Maja Salamon:
Nacionalno preverjanje znanja pri slovenščini ob koncu 6. razreda
Katja Bencak:
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri slovenščini v 3., 4. in 5. razredu osnovne šole
Mateja Verbanec:
Izvedba nareka pri slovenščini v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Mojca Resnik:
Razvijanje jezikovne zmožnosti z didaktično igro pri slovenščini v 4. razredu
Jerneja Žgavc:
Dopolnilni in dodatni pouk slovenščine
Simona Pezdir:
Oblikovalnik besedil pri pouku slovenščine
Nastja Zalašček:
Nacionalno preverjanje znanja iz slovenščine v 3. razredu OŠ
Karmen Dolenc:
Zmožnost obnavljanja besedil v 5. razredu osnovne šole
Klara Omovšek:
Branje šestošolca s hiperkinetično motnjo
Živa Doberšek:
Branje ob terapevtskem psu
BSc theses (2)
Ana Gabršček:
Kako vzgojitelji/vzgojiteljice berejo umetnostna besedila otrokom v vrtcu
Nina Filipan:
Pogovor o prebrani pravljici med vzgojiteljico in otroki